Voiko koulua vaihtaa helposti, kun meillä on yhteishuoltajuus ja minulla mahdollinen muutto toiselle paikkakunnalle. Mies jäisi tänne kaupunkiin asumaan ja hyväksyykö koulu sen, että lapsi muuttaisi mun kanssa toiselle paikkakunnalle
Koulun vaihtaminen
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Oon kuullut että pitää olla hakemuksessa pätevä syy. No pois muutto. Mutta vetoaako isään, että jäisi hänen luo niin jatkuisi samassa koulussa. Näitä pohdiskelen
- Anonyymi
Voi vaihtaa. Koulun vaihtoa pitää myös kysyä lapselta jos on 12 v tai nuoremmaltakin,, lapsen tahto on otettava huomioon. Jos teillä on hyvä välitä puolison kanssa eron jälkeen, ei pitäs olla onkelmia. Koululla ei ole sananvaltaa eikä sielltä tarvi hyväksyntää pyytää. Koulun pitää aina jäjestää paikka lapselle jos lapsi muuttaa. Päätös on aina vanhempien keskeinen juttu.
T: koulunkäynninohjaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694