Haluan mies kertoa sinulle

Että minulla on semmoinenkin kyky, että kaikki mihin kosken tai mihin energiani suuntaan, muuttuu ns. "kullaksi". Olet varmaan jo huomannut tämän elämässäsi. En tätä nyt tässä enempää halua avata. Harmi vaan, että pystyn tämän tekemään vain toisille. Omassa elämässäni sitä en ole vielä saanut toimimaan.
13451
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Kosketa mua. Niin muutun kullaksesi. 🥹

Äänestä
  • 👆🫶

Äänestä

Hyvä yritys, 6-0.

Äänestä

Tiedän sen kyllä😍tulisitpa koskettamaan minua vihdoin

Äänestä
  • 🤗 Koskettaisin kyllä jos olisit hän ❤️

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

🤗 Koskettaisin kyllä jos olisit hän ❤️

Kävit tänään ”kylässä”🙃

Äänestä

• Ylimielinen.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ylimielinen.

Lähinnä pelkästään realistinen vaan.

Äänestä

Kuinka montaa olet jo kosketellut?

Äänestä
  • Ei tarkoita sitä koskettelua, mitä luulet.

Äänestä

On vain se mitä Kulta tarkoittaa

Äänestä

Tästä tulikin mieleen että mistä ohjelmasta naisista tykkäävät naiset tykkäävät?
No tietenkin tyttökullista.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Että minulla on semmoinenkin kyky, että kaikki mihin kosken tai mihin energiani suuntaan, muuttuu ns. "kullaksi". Olet varmaan jo huomannut tämän elämässäsi. En tätä nyt tässä enempää halua avata. Harmi vaan, että pystyn tämän tekemään vain toisille. Omassa elämässäni sitä en ole vielä saanut toimimaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu