Että minulla on semmoinenkin kyky, että kaikki mihin kosken tai mihin energiani suuntaan, muuttuu ns. "kullaksi". Olet varmaan jo huomannut tämän elämässäsi. En tätä nyt tässä enempää halua avata. Harmi vaan, että pystyn tämän tekemään vain toisille. Omassa elämässäni sitä en ole vielä saanut toimimaan.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kosketa mua. Niin muutun kullaksesi. 🥹
- Anonyymi
👆🫶
- Anonyymi
Hyvä yritys, 6-0.
- Anonyymi
Tiedän sen kyllä😍tulisitpa koskettamaan minua vihdoin
- Anonyymi
🤗 Koskettaisin kyllä jos olisit hän ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗 Koskettaisin kyllä jos olisit hän ❤️
Kävit tänään ”kylässä”🙃
- Anonyymi
https://youtu.be/amBQouZiCcY?feature=shared Nälkään ja janoon siinä kuolee jos kaikki muuttuu kullaksi, mihin sitten koskee.
- Anonyymi
Ylimielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielinen.
Lähinnä pelkästään realistinen vaan.
- Anonyymi
Kuinka montaa olet jo kosketellut?
- Anonyymi
Ei tarkoita sitä koskettelua, mitä luulet.
On vain se mitä Kulta tarkoittaa
- Anonyymi
Tästä tulikin mieleen että mistä ohjelmasta naisista tykkäävät naiset tykkäävät?
No tietenkin tyttökullista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331432- 68906
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii256687- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51544- 70536