Tätä on kysytty varmaan jo triljoona kertaa, mutta vielä kerran:
Saako taloyhtiössä asuva vakituinen asukas/osakas pesetyttää jatkuvasti ja säännöllisesti talon pesutuvassa esim. sellaisen perheenjäsenensä pyykkiä, joka ei asu talossa tai ylipäätään kenenkään vieraan pyykkejä?
Mikä on nykyään viimeisin, tuorein tieto/vastaus tähän?
Onko asunto-osakeyhtiölaissa tämä määritelty jotenkin?
Kiitos etukäteen mahdollisimman varman tiedon omaaville neuvoista! :)
"Pesulan" pitäminen taloyhtiön pesutuvassa
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittääkseni ei. Yhdesdä taloyhtiössä kävin silloin tällöin kyläilemässä ja aina pesutupa oli triplakäytössä yhdellä ihmisellä. Kyll niitä hehtaarihameita pestiinkin. Aina kateltiin, siitä tuli oikeus veikkaushipia, kun muijat toi tavaraa isoilla ikean kasseilla ja pyykkituvan ovi kolisi yhtenään...
- Anonyymi
Täysin normaalia käytöst' Virolaisilta ja Venäläisiltä, kuuluu kulttuuriin.
- Anonyymi
Entäpä sitten, jos talossa ei satu asumaan yhtään näistä kulttuureista tulevia ihmisiä, joista mainitsit ja talossa asuu vain kantasuomalaisia, niin tuo ohje koskee varmaan kaikkia, että talossa asumattomat henkilöt eivät saa tuoda sukulaisilleen/perheenjäsenilleen pestäväksi omaa pyykkiään, huolimatta siitä, että talon vakituiset asukkaat maksavat pesutuvan käytöstä joka kerta tietyn summan (per koneellinen, kuivauksineen päivineen), niin siitäkään huolimatta muiden pyykkejä ei saa laittaa "samaan kasaan"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211