minusta onginta ei ole yhtä mukavaa kuin onginta!!! toki kaikilla on omat mielipiteet ja tykkäämisen kohteet!!
onginta on naisten laji!!!
5
1784
Vastaukset
- vilke
eihän oo, on se miestenkin laji!
- khs68
Voi ei ja ei voi olla totta.Vaikka eipä siinä mitään jos miehet haluaa luopua tuostakin kivasta puuhasta eli ongimisesta.Siitä puheen ollen kyllä mä luulen että aika moni mieskin käy ongella,saadakseen täkärin tai sitten dusaa pohjametskin.
- HÄ?
Miks ei oo miesten laji?Siks et siinä ei voi saada haukia niin paljoa tai joitain muita suuria kaloja.Aattele jos onkeen nappaa 12kg hauki.Millä nainen sen väsyttelee?Mee nukkumaan
- on kyllä
homojen hommaa!!!
Todelliset miehet pyörii naisissa eikä missään poikaporukassa kalassa.- senäin
Yksin se kala tulee , prokka saa aikaseks vaan sen että toinen on siima sotkussa ja toinen hyppäs virvelinsä mukana jokeen...
Ja se matkapuhelimien piipitys ja kaikkee XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880