millaisen lauseen haluaisit kuulla pojalta joka yrittää saada sinut ulos kanssaan tai lähteä muuten vain jonnekkin?
Tytöt Help Please
6
902
Vastaukset
En ole tyttö, mutta autan sinua silti tässä asiassa. Yleensä kaikki on ns. pissiksiä tai jotain lollotepsuja. Sanot vain "mennääx vaik niinq kahaveelle?" Tytöt nykyään juo kahvia sen kossun lisäksi niin kannattaa tarjota kahvia, sitten vasta juotetaan känniin.
HAHHAHHEHEHAHEHheeee sori oon väsynyt, en kännissä.
No oikeesti luulisin että kysytään "voitaisiinko nähdä joskus?", sitten vaihdetaan numerot... Vai onko tämä vanhanaikaista?- tyttönen...,
Ihan vaan et: et haluis lähtee joskus vaikka leffaan tai jonnekki?
- sansku
siitä, minkälainen tyttö on, ujo vai vähän enemmän "rohkea"...mut ihan hyvä ois tavalliselle teinille (ei pakosta mikään pissis/teiniX, mut teini iässä olevalle) : saanko viiä sut joskus vaikka kahville...? (sillai varovasti kysyttynä, jos ei vielä tunneta :P )
- Laora
Riippuu mistä roikkuu, tilanteesta, molempien rohkeudesta... Ihan vaan suoraan kysyttynä että haluisitko lähtee joskus mun kanssa sinne ja sinne, jotkut ujot saattaa tietysti vähän säikähtää jos olet liian suora.
Mutta minuun tehoaa suora puhe, ei tartte leperrellä mitään valkoisesta ratsusta ja auringonlaskusta ja ruusuista. Tuskin nyt kukaan niin toivoton romantikko oliskaan? ;)
"oletko sä se (paikkakunta) kaunein prinsessa?"
Pikkuneiti
yms. löpertely nimi.
Mä luin kirjan jossa prinsessat tykkää jäätelöstä.
Saisinko tarjota sulle jäätelön/kahvin?
Mulle tehoais tuommonen,
Joku omalaatuinen.
Valehdella ei kannata,
valkoisen valeen voi päästää
jos se ei tule koskaan enää esiin,
kuten tässä tilanteessa,epäilen.- Jansku
Mä haluaisin et poika sanois suoraa vaa et " Voisitsä antaa numeros nii voitais joskus soitella ja tapailla?" Sitä mä aina oon oottanu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405511Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352983Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702139
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 711868
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389