millaisen lauseen haluaisit kuulla pojalta joka yrittää saada sinut ulos kanssaan tai lähteä muuten vain jonnekkin?
Tytöt Help Please
6
899
Vastaukset
En ole tyttö, mutta autan sinua silti tässä asiassa. Yleensä kaikki on ns. pissiksiä tai jotain lollotepsuja. Sanot vain "mennääx vaik niinq kahaveelle?" Tytöt nykyään juo kahvia sen kossun lisäksi niin kannattaa tarjota kahvia, sitten vasta juotetaan känniin.
HAHHAHHEHEHAHEHheeee sori oon väsynyt, en kännissä.
No oikeesti luulisin että kysytään "voitaisiinko nähdä joskus?", sitten vaihdetaan numerot... Vai onko tämä vanhanaikaista?- tyttönen...,
Ihan vaan et: et haluis lähtee joskus vaikka leffaan tai jonnekki?
- sansku
siitä, minkälainen tyttö on, ujo vai vähän enemmän "rohkea"...mut ihan hyvä ois tavalliselle teinille (ei pakosta mikään pissis/teiniX, mut teini iässä olevalle) : saanko viiä sut joskus vaikka kahville...? (sillai varovasti kysyttynä, jos ei vielä tunneta :P )
- Laora
Riippuu mistä roikkuu, tilanteesta, molempien rohkeudesta... Ihan vaan suoraan kysyttynä että haluisitko lähtee joskus mun kanssa sinne ja sinne, jotkut ujot saattaa tietysti vähän säikähtää jos olet liian suora.
Mutta minuun tehoaa suora puhe, ei tartte leperrellä mitään valkoisesta ratsusta ja auringonlaskusta ja ruusuista. Tuskin nyt kukaan niin toivoton romantikko oliskaan? ;)
"oletko sä se (paikkakunta) kaunein prinsessa?"
Pikkuneiti
yms. löpertely nimi.
Mä luin kirjan jossa prinsessat tykkää jäätelöstä.
Saisinko tarjota sulle jäätelön/kahvin?
Mulle tehoais tuommonen,
Joku omalaatuinen.
Valehdella ei kannata,
valkoisen valeen voi päästää
jos se ei tule koskaan enää esiin,
kuten tässä tilanteessa,epäilen.- Jansku
Mä haluaisin et poika sanois suoraa vaa et " Voisitsä antaa numeros nii voitais joskus soitella ja tapailla?" Sitä mä aina oon oottanu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910