Näin se maailma muuttuu ja asiat kehittyvät.
https://tekniikanmaailma.fi/vuoden-auto-2025-on-renault-5-alpine-a290/?shared=1422229-1367f8a7-500
Vuoden auto Euroopassa 2025.
12
353
Vastaukset 12
- Anonyymi
Uutisessa unohdettiin mainita että äänestää sai vaan niuvan hoidokit. Kukaan normaali ei ottas kirveelläkään nuita ser jätteitä. Katsokaapa vaikka itse niin ainoat joilla on uusi tai uudehko rellu on jotain 80vuotiaita.
- Anonyymi
Olen 32v projektipäällikkö ja ajan sähkö rellulla. Meidän firmassa on monella nuorella rellu, se sopii hyvin meille nuorille ja varmaan toki myös vanhemmillekin. Todella trendikäs ja hyvännäköinen mallisto rellulla tällä hetkellä.
Katkeruutta varmasti herättää jos ei ole mahdollista ajaa näillä uusilla hienoilla autoilla.
Renault oli ihan selvä valinta vuoden autoksi, eihän siellä ollut mitään todellista vaihtoehtoa. Iso joukko asiantuntijoita tämänkin päätti. Suomi palstan yksinäinäistä rellunvihaajaa ei huomioi kuin satunnainen palstavierailija eli jatkappa vaan marmatustasi ihan vapaasti, sillä ei ole mitään vaikusta mihinkään. - Anonyymi
No mitä sinä sitten äänestit?
Ottaako Rellun menestys ja nousu sähköautoeliittiin noin koville ja Toyota vain kykkää.
- Anonyymi
Hyvä jos puoli vuotta pysyy kasassa
- Anonyymi
Nolohan sinä olet.
- Anonyymi
Tuota ei saa koneella varustettuna. Käytettynä löytyy vaikka turboahdettuna.
- Anonyymi
Hauskan näköinen ja ainakin lehdissä kehuttu ajettavuutta.
- Anonyymi
Tehty Euroopan asfalttiteille,ei tee mitään suomen teillä,koiranluut ja jouset ym hajalle vähän päästä. Rankalaiset ei ole hyviä muualla kuin lautasella.
- Anonyymi
Mistä tuon voit tietää, kertoiko Niuvan vanukaspurkki?
- Anonyymi
Hyi helevetti mikä katiska. Sähkövikoja täynnä paaliin tuommoset paskakasat ja kiellettävä suomesta ne ei kestä paska mikä paska.
- Anonyymi
Ja viatkin tiedossa jo ennakkoon, onko sulla Tero taas huono päivä ja itsetunto kateissa.
- Anonyymi
Muuten tosi hyvän näköinen pikkukottero, mutta nuo kameran etsimen näköiset huomiovalot herättävät huomiota lähinnä eriparisuudessaan muuhun osaan autoa. Se, että nykyään pystytään tekemään valoista vähän minkä muotoisia tahansa, ei tarkoita sitä, että niistä pitäisi tehdä sen muotoisia, jotka eivät sovi autoon.
Itsellä on harmi kyllä 2 autoa, joista kumpaakaan en ole vielä vaihtamassa uuteen, muuten tätä voisi hyvinkin harkita. Ja onhan sähkökotteroissa edelleen liikaa hintaa, tuon pitäsi olla siinä 17990€ paikkeilla, jotta se olisi hinnoiteltu kuin vastaavan kokoluokan bensa-auto. Siihen on vielä hiukan matkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641021Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24661- 46648
- 9641
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558- 42550
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22548- 62546
- 61539
- 44531
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46433Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29423