Moni yksinhuoltaja pulassa kun vuodenvaihteessa putosi asumistuen määrä.
Miksi nämä yksinhuoltajat eivät ota itselleen avopuolisoa, vapaita miehiä pilvin pimein..onko nyt niin ettei tavis ukko kelpaa kun pitäis olla niin komea että voi sosiaalisessa mediassa esitellä ukkoaan kavereille.
Yksinhuoltajat pulassa
54
313
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- Anonyymi
Minä en kyllä ymmärrä miksi asumistukia ylipäätään maksetaan. Ikinä en ole tukia saanut enkä vastaanottaisikaan. Siitähän tulee leima otsaan, että onpas saamaton.
- Anonyymi
Asumistuet kuuluvat vain pienituloisille sairaseläkkeellä oleville, vammaisille ja vanhuksille.
- Anonyymi
Ei sitä kannata katkera olla vaikka ei ole tukia koskaan joku saanutkaan, ei naisen tartte ottaa äijää määräilemään kotiinsa, oma tupa ja lupa pellet.
- Anonyymi
Kuinka moni ukko ottaa hoidettavakseen toisen ukon siittämän lapsen?
- Anonyymi
Sulle ei luoteta edes torakkaa nurkkiis
- Anonyymi
Kyllä minä ottaisin jos vaan sellainen nainen löytyisi.
- Anonyymi
On tosimiehiäkin olemassa mut ne kaikki ovat varattuja.
- Anonyymi
Miehet eivät arvosta yh,ta kovinkaan korkealle,kun lapsettomiakin löytyy. Varsinkin, jos on lähiömutsi Keltsusta.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät asukki
- Anonyymi
Ei Keltusn äipeillä oo lapset kotona vaan huostassa! Ellei sekoiteta .eta ukrainais äitejä mukaan lokaamassa naisen asemaa, keiden miehet isänmaataan puolustamassa.
- Anonyymi
Kyllä niillä mies seuraa riittää, mutta asuvat erillään, että saavat kaikki tuet!
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Kannattaa ottaa vastuuta elämästään ja hankkia ensin vakituinen työpaikka ja säästöjä. Raskaus ei ole nykyään pakollista.
- Anonyymi
Kela pummi kilahti
- Anonyymi
Yksinhuoltaja naisten tulisi heittää pyydyksiä järveen ja paljon. Olla ulospäin suuntautuva ja tervehtiä miehiä kaupassa ja lyöttäytyä juttelemaan mistä aiheesta tahansa minä siihen tilanteeseen sopii..muuten saa kyllä olla yksinhuoltaja.
- Anonyymi
Ottako pattiin vanhaa pojua
- Anonyymi
Katkera vaan nillittää tujein saajia kohtaan aina vaan,,mistä kateus? Ketuttaako velat ja paskahommat?
- Anonyymi
Suomallais ukoissa enin osa juoppoja ja lapatossuja vastuun kantajiksi ja enin osa lapsettomia tai kakarat lastenkodeissa ja juostaan vaan juoppoakkojen helmoissa asunnottomina.
- Anonyymi
On kai niitä juoppoja kun väärästä paikasta niitä ukkoja etsii. Ei raittiit ole baareissa. Ne on lenkkipolulla ja harrastuksissa. Siksi ne on otettava lennosta kiinni kaupoissa, kaduilla tai vaikkapa thaihierontapaikan oven kahvasta🤣
- Anonyymi
Hullu töitä tekee viisas pääsee vähemmälläkin,vapaana oon .
- Anonyymi
Et oo kauan kun poliisit sut löytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo kauan kun poliisit sut löytää
Kriminalisti tietää
- Anonyymi
Nissä nuorissa yh-ladyissä on tietty leima, joka kammoksuttaa omillaan toimeentulevaa miestä. Toiseksi ne ovat yleensä sitä vähemmän koulutettua väkeä, joka taas ei kiinnosta fiksumpia miehiä.
- Anonyymi
Useammat lävistykset, turbohuulet ja tatuoinnit, se on morjens ennen kuin ehtii nimeä kysyä.
- Anonyymi
Olen väsynyt yksinhuoltajien ruikutukseen. Kyllä monetiehet maksavat elarinkin heille. Yhdellä työttömällä muijalla oli lapsia useamman miehen kanssa. Miksi? Eikö lapsia tehdä sen mukaan mitä pystyy elättämään? Yhteiskunnan pitäisi maksaa kaikki? Itse en pystynyt kolmatta hommaamaan koska taloudellisesti mahdotonta. Työssäkäyvänä varmaan maksan näiden holtittomien yh-äitien lisääntymistä.
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Ei niitä raittiita mukavia lapsettomia sinkku miehiä niin vain oteta, kyllähän niille itsellensä on vastaavanlaisia naisiakin tarjolla.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
No kyllä minut saa, en kovin paljon alkoholia kuluta, pe-la iltoina vaan ja ehkä su vähän loivennusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä minut saa, en kovin paljon alkoholia kuluta, pe-la iltoina vaan ja ehkä su vähän loivennusta
Siinä yh-äiti jo kiiruhti antautumaan.
- Anonyymi
Joo mut jos ei ole mikään kiiltokuva mies niin ei kelpaa.
Nämä hyvin komeat miehet onkin niitä jotka hakkaa ja pettää. Tavis urpo on uskollinen kun kerrankin eukon itselleen saanut.
- Anonyymi
Minä voisin hoidella seitsemänkin yksinhuoltajaa viikossa jos en pitäisi yhtään lomapäivää.
Joka päivä kassit tyhjiksi. Jeeee kyllä käy. - Anonyymi
Tykkään auttaa osattomia yksinhuoltajanaisia. Yläosattomia ja alaosattomia!
- Anonyymi
Miehet hakevat Taikkulandiasta elätettäviä.
- Anonyymi
Miehissä on nykyään kaikenlaista persoonallisuus häiriöistä..ei tuntemattomiin viitsi edes tutustua.
- Anonyymi
No ei kai kaikilla sentään.
- Anonyymi
En hymyile en tervehdi en vilkaisekkaan. Oma turvallisuus tärkein .
- Anonyymi
Ja olet loppuelämäksi yksin ja yksinhuoltaja.
- Anonyymi
Turvakodit täynnä tulevia yh,äippejä. Kummallista kyllä monilla kohta jo uusi mies samoilla käytösmalleilla.
- Anonyymi
Jos mies asuu Huhtasuo/Pupari tai Keltsu linjalla kannattaa pysyä kaukana!
- Anonyymi
Älä huoli. Kyllä ne kaltaisiaan löytää
- Anonyymi
Minä oon rikas mies ja asun puparissa. Ole agateeminen.
- Anonyymi
Missä niitä vapaita miehiä on? Kelan toimistossa vai Onnipubissa?
- Anonyymi
Kyllä yh:n vakka aina tappinsa löytää.
- Anonyymi
Kannattaa sanoa, että on lepakko tai mt tapaus niin persumiehet jättää rauhaan.
- Anonyymi
Lepakot ja mt:t kuuluvat hoitolaitoksiin.
- Anonyymi
Kuka mies haluaa painaa synnytyksessä revennyttä v***ua? Vaajakosken Apsin rekkaparkista löytyy tiukempaa tavaraa.
- Anonyymi
En minä sitä piparia kaipaakaan vaan naisen joka pesee pyykkini ja siivoaa ja hakee kaupasta mulle keppanaa. Vähän niin kuin äidin korvikkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitä piparia kaipaakaan vaan naisen joka pesee pyykkini ja siivoaa ja hakee kaupasta mulle keppanaa. Vähän niin kuin äidin korvikkeen.
Taikuista löytyy, mutta muista elätys.
- Anonyymi
Sellainen kerran käytöstä poistettu töissä käyvä kohtuupalkkainen nainen käy hyvin "kotiapulaiseksi". Kunnon mies ei harrasta seksiä työväen kanssa, se on tumppu tai taikku.
- Anonyymi
Parisuhde kutistaa kelan avustuksia niitä vartenhan on hakeuduttu yksinhuoltajiksi . Bisnestähän tuo naisille on .
- Anonyymi
Aina,kun pitäisi töihin mennä takaisin ollaankin hups uudelleen raskaana ja mahdollisesti eri miehelle. Ei siitä nykyään häpeää tunneta. Työnantajalle riski vaikkei sitäkään saa ääneen sanoa.
- Anonyymi
Yksinhuoltaja on tehtävänsä tehnyt eli lisääntynyt ei siihen enää uutta miestä tarvitse. Tietenkin 🍆 puute teettää kaikenlaista..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702