Haluaisin päivitettyä eli uutta tietoa Alicantesta. Tarkoitus on tulla poikaystäni kanssa Alicantessa viikko, ajankohta on helmikuun alussa, Tullaan Barcelonasta Alicanteen. ollaan Alicantessa ensimmäistä kertaan. Majoitus on varattu vanhasta kaupungista.
-millainen sää odotettavissa tai maillaista on nyt?
-suositeltavat rannat? (jos vaikka olisi lämmin)
-suositeltavat ruokapaikat (kaikki käy)
-onko suomalaista ruokaa tarjolla /vaihtoehtona)
-suositeltavat menopaikat (ehkä juuri yöelämä)
-Miten liikkuminen esim. Bediromiin?
Nähtävyyksistä löytyykin tietoa.
Olisin kiitollinen, jos jollain olisi mahdollisimman tuoretta tietoa kerrottavana? Helpottaisi suunnittelua. Vielä kerran kiitos!
Päivitettyä tietoa Alicantesta
1
263
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä, mutta...yllättävän lämmintä, paikalliset toki kulki vielä pitkissä vaatteissaan, mutta turistit shortseissa. Vilkasta päivisin, iltaisin oli aika rauhallista klo 23-24.00 jälkeen. Baarit myöhään auki vaikka asiakkaita oli vähän. kovia päihteitä tarjolla (älä tartu tarjouksiin, ei kannata). Kaunista ja siistiä. Vesi kylmää ja viileä tuuli, mutta lämmintä oli noin + 17-18. Linnoituksella kannattaa käydä, jos asuu liepeillä. Ravintolan Hintataso: pieni olut 3 e (pullo), snapsit 4-5e, drinksut 5-12e,, ruoka alk. 12-20€. Ei ihan halpaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488