Haluaisin päivitettyä eli uutta tietoa Alicantesta. Tarkoitus on tulla poikaystäni kanssa Alicantessa viikko, ajankohta on helmikuun alussa, Tullaan Barcelonasta Alicanteen. ollaan Alicantessa ensimmäistä kertaan. Majoitus on varattu vanhasta kaupungista.
-millainen sää odotettavissa tai maillaista on nyt?
-suositeltavat rannat? (jos vaikka olisi lämmin)
-suositeltavat ruokapaikat (kaikki käy)
-onko suomalaista ruokaa tarjolla /vaihtoehtona)
-suositeltavat menopaikat (ehkä juuri yöelämä)
-Miten liikkuminen esim. Bediromiin?
Nähtävyyksistä löytyykin tietoa.
Olisin kiitollinen, jos jollain olisi mahdollisimman tuoretta tietoa kerrottavana? Helpottaisi suunnittelua. Vielä kerran kiitos!
Päivitettyä tietoa Alicantesta
1
255
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä, mutta...yllättävän lämmintä, paikalliset toki kulki vielä pitkissä vaatteissaan, mutta turistit shortseissa. Vilkasta päivisin, iltaisin oli aika rauhallista klo 23-24.00 jälkeen. Baarit myöhään auki vaikka asiakkaita oli vähän. kovia päihteitä tarjolla (älä tartu tarjouksiin, ei kannata). Kaunista ja siistiä. Vesi kylmää ja viileä tuuli, mutta lämmintä oli noin + 17-18. Linnoituksella kannattaa käydä, jos asuu liepeillä. Ravintolan Hintataso: pieni olut 3 e (pullo), snapsit 4-5e, drinksut 5-12e,, ruoka alk. 12-20€. Ei ihan halpaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066