Lapseni on 18 vuotias lievästi kehitysvammainen, hän on vihainen minulle, koska luulee minun tappaneen isänsä. Hänen isä kuoli, koska sisuskalut pettivät, munuaiset ja muut. Hän on omillaan ja raiskattu useampaan kertaan. Ei halua olla minun eli ÄIDIN kanssa tekemisissä, jos soitan, sanoo, vitun huomasi, en halua jutella... Hän reissaa pitkin Suomea, välillä poikakaverit vaihtuu viikottain, juo heidän kanssaan. Somessa pyytää kyytejä paikasta toiseen, en tiedä millä maksaa... Viimeisin ja varmaan pahin juttu oli, että hän laittoi viestillä, että hänet oli pyytänyt mukaansa joku nainen ja sitonut tuoliin ja antanut jotain huumeita hänelle!!@@@# Hän oli silloin Hämeenlinnassa ja kertoi, että ei voi tulla ennenkun on maksanut jollekin 300€!! Mutta, sitten kun hän oli vanhemman tyttäreni luona Joulun ajan, niin hän oli sanonut, että ei tarvii maksaakkaan sitä 300€.
Hyväksikäyt
Anonyymi-ap
0
577
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1082583- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,261018Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131001Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920