Moikka mä oon 11 v ja luulen että on alkamassa kuukautiset kun väsyttää on pään särkyä ja välillä pistelyä ala vatsassa äiti osti minulle valmiiksi jo siteitä ja niin haluaisin tietää teidän kuukautis kokemuksista
11v kuukautiset
Anonyymi-ap
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kuukautiset eivät väsytä eivätkä aiheuta päänsärkyä. Vatsavaivoja usein on.
Ehkä olet sittenkin sairastumassa flunssaan. - Anonyymi
Toisilla pari päivää ennen väsymystä ja saattaa olla päänsärkyä. Minulla oli. Pidä siteitä kassissa. Jos alkaa reissun päällä niin on mukana.
- Anonyymi
Kiitos paljon kaikille vaan selvyydeksi en odota kuukautisia haluan vaan valmistautua jos lähi aikoina alkaa
- Anonyymi
Jos sua jo valmiiksi väsyttää niin muista huolehtia että saa tarpeeksi rautaa koska raudan puute aiheuttaa väsymystä.
- Anonyymi
Nyt alkoi valkovuotokin runsaampia ja selkä ja reidet ovat kipeänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976