Moikka mä oon 11 v ja luulen että on alkamassa kuukautiset kun väsyttää on pään särkyä ja välillä pistelyä ala vatsassa äiti osti minulle valmiiksi jo siteitä ja niin haluaisin tietää teidän kuukautis kokemuksista
11v kuukautiset
6
311
Vastaukset
- Anonyymi
Kuukautiset eivät väsytä eivätkä aiheuta päänsärkyä. Vatsavaivoja usein on.
Ehkä olet sittenkin sairastumassa flunssaan. - Anonyymi
Toisilla pari päivää ennen väsymystä ja saattaa olla päänsärkyä. Minulla oli. Pidä siteitä kassissa. Jos alkaa reissun päällä niin on mukana.
- Anonyymi
Kiitos paljon kaikille vaan selvyydeksi en odota kuukautisia haluan vaan valmistautua jos lähi aikoina alkaa
- Anonyymi
Jos sua jo valmiiksi väsyttää niin muista huolehtia että saa tarpeeksi rautaa koska raudan puute aiheuttaa väsymystä.
- Anonyymi
Nyt alkoi valkovuotokin runsaampia ja selkä ja reidet ovat kipeänä
- Anonyymi
Aika usein tytöillä alkaa kuukautiset suunnilleen samassa iässä, missä heidän äidilläänkin on aikoinaan alkanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752