11v kuukautiset

Anonyymi-ap

Moikka mä oon 11 v ja luulen että on alkamassa kuukautiset kun väsyttää on pään särkyä ja välillä pistelyä ala vatsassa äiti osti minulle valmiiksi jo siteitä ja niin haluaisin tietää teidän kuukautis kokemuksista

14

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuukautiset eivät väsytä eivätkä aiheuta päänsärkyä. Vatsavaivoja usein on.

Ehkä olet sittenkin sairastumassa flunssaan.

• Anonyymi

Kyllä kuukatisissa voi esiintyä päänsärkyä ja väsymystä. Ainakin itselläni oli.

• Anonyymi

Toisilla pari päivää ennen väsymystä ja saattaa olla päänsärkyä. Minulla oli. Pidä siteitä kassissa. Jos alkaa reissun päällä niin on mukana.

• Anonyymi

Kiitos paljon kaikille vaan selvyydeksi en odota kuukautisia haluan vaan valmistautua jos lähi aikoina alkaa

• Anonyymi

Jos sua jo valmiiksi väsyttää niin muista huolehtia että saa tarpeeksi rautaa koska raudan puute aiheuttaa väsymystä.

• Anonyymi

Nyt alkoi valkovuotokin runsaampia ja selkä ja reidet ovat kipeänä

• Anonyymi

Aika usein tytöillä alkaa kuukautiset suunnilleen samassa iässä, missä heidän äidilläänkin on aikoinaan alkanut.

• Anonyymi

Alkoko ne sun menkat Mä oon 11v tyttö mulla on ollu muutamat kuukautiset sillon kun ne Alko oli
      valko vuoto runsasta sitten menin suihkuun ja näin ruskeen punasta mönjää pikkareissa sitten ne muuttu punaiseksi nykyään kun mun menkat on tulossa niin tulee
      ensin vähän keltasta valko vuotoa ehkä ihan vähän kipuja ennen menkkoja kuljeta siteitä mukana

• Anonyymi

Paino saattaa nousta jopa useita kiloja ennen kuukautisia.
      Nesteturvotusta.

Joillain menee batsa löysäksi. Maha turpoaa. Paino nousee.

• Anonyymi

Ei mulle tule tuollaisia juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulle tule tuollaisia juttuja

Ei kaikille tule . Lukekaa tietoa koska sitä löytyy helposti esim netistä. Ennen kuukautisia paino voi nousta johtuen kehon nestemäärän lisääntymisestä, jota kutsutaan myös turvotukseksi. Tämä on yleinen ilmiö, joka liittyy kuukautiskierron hormonaalisiin muutoksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikille tule . Lukekaa tietoa koska sitä löytyy helposti esim netistä. Ennen kuukautisia paino voi nousta johtuen kehon nestemäärän lisääntymisestä, jota kutsutaan myös turvotukseksi. Tämä on yleinen ilmiö, joka liittyy kuukautiskierron hormonaalisiin muutoksiin

Niin kuin kylmät ja kuumat aalot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin kylmät ja kuumat aalot

ne kuuluu vaihdevuosiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne kuuluu vaihdevuosiin

Jep

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe