Hän tiesi ennalta Jeesuksen kuoleman? Ja hän tiesi ennalta että Muhammed (saas) Jumalan Apostoli korotetaan Vishnun asemaan?
Siksi hän vilpittömästi sanoi ja antoi ymmärtää että tämän meidän maailmamme Jumalaa ei enää tule olemaan aitona.
Oliko Buddha siis kaikkein totuudellisin ja tietävin inkarnaatio? Ja vielä suorapuheisin, joka ei salannut totuutta Jumalasta?
Siinä tapauksessa kaikki muut inkarnaatiot ovat falskeja. Vai ovatko?
Eivät ole. Sillä Totuus on vasta kuudennella sijalla tärkeysjärjestyksessä jumalisuuden.
Sen ylittää RAKKAUS, joka kätkee kaiken. USKO , joka uskoo kaiken. TOIVO, PYHYYS, OIKEUS JA ARMO.
Totuus on jumalisuudessa vähemmän tärkeä näkökanta ja hyve. Yleensä totuutta arvostaa vain ne jotka eivät omaa mitään kauneutta tai älykkyttä tai taiteellista lahjaa päästä elämässä eteenpäin. He tukeutuu totuuteen voittaakseen edes jonkun palkinnon.
Buddhan rohkeus tunnustaa Totuus riistää toivoa, uskoa ja rakkautta eikä ole tärkein asia maailmassa.
Miten itse vastaisit?
1. Onko Jumalaa
Perustele vastauksesi.
Buddhan vilpitön ja suora kanta Jumalan olemassaoloon
Anonyymi-ap
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Buddha ja Buddhalaiset uskovat että on jumalia, mutta he sanovat että jumalia ei tarvitse palvoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959