Tosi huono TUURI9 kk mennyt 2250 palautus 250 LOPETAN VEIKKAUKSEN PELIT vähäksi aikaa

Anonyymi-ap

Nyt jo mennyt 250 € tullut takaisin 2,5€ kenosta vaikka panee numerot 14,16,18,23,33,36,39 aina ovat viereisiä numeroita elikkä 15,17,19,24,34,37,40 sitten,jos laittaa nuo numerot taas viereisiä. PAKKO PANNA VEIKKAUS PELIT JUMIIN 3kk ajaksi ainakin vähintään jos tuuri ei parane tuonkaa jälkeen,ERO 12kk ajaksi ja jos ei sittenkään parane ,tuuri hyvästi veikkaus 5 vuodeksi.Olen suorittanut heille ennakko varoituksen tulevasta kuuroille korville meni!!..

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile numeroita 8,12,28,30,34,39,52. Hevosmiehiltä kuulin varman vinkin, että noilla numeroilla voittaa. Ei kannata luovuttaa, iso potti odottaa jo aivan nurkan takana.

• Anonyymi

Veikkauksen palauttaa voittopanos takaisin joka arvonta kerralta josta ei tule yhtään voittoa tai UUSI PELI !RAHAT TAKASIN! voitot enintää 10,000€asti jos riittävään pitkään pelaisi samaa riviä eikä tulisi voittoa,pääsisi salaiseen peliin jos saisi 25,000€

• Anonyymi

OK kokeilen vain 15.1 asti päivä sitten se on jumitus veikkaukselle sinä päivänä en viel' jouda laittaamaan jumitusta. Auraus päivä traktorilla pääsiäiskkolle lunta kertyn yt 40cm ,se vai kestääkö traktori se viimeinen vaihde käytössä haaveilenparemmasta traktorista noin30th€ ek eurosovituksella 1 haave) ,(2 haave puskulevy) (,3 haave ketjut) ,(3 haave uusi suihkusetti vanha 34.v. vanha uusi kahva ei sovi vanhaan) ,ei saa irtona osana vaan koko settinä asenttaa toki osaan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK kokeilen vain 15.1 asti päivä sitten se on jumitus veikkaukselle sinä päivänä en viel' jouda laittaamaan jumitusta. Auraus päivä traktorilla pääsiäiskkolle lunta kertyn yt 40cm ,se vai kestääkö traktori se viimeinen vaihde käytössä haaveilenparemmasta traktorista noin30th€ ek eurosovituksella 1 haave) ,(2 haave puskulevy) (,3 haave ketjut) ,(3 haave uusi suihkusetti vanha 34.v. vanha uusi kahva ei sovi vanhaan) ,ei saa irtona osana vaan koko settinä asenttaa toki osaan itse.

Ok kokeilen vain 15.1 asti =Tuli vai vähän nolilla numeroilla 10€latasin HETI puheaikaa älypuhelimeeni ollut jumissa 46 vrk oli alku kankoikeutta ei oikein näe pimeässä kirjoittaa ei ole näppäimistön tausta valoa vanha kone.

• Anonyymi

Veikkauksen kenon arvontaan ei voi nykyään vaikuttaa omilla valinnoilla. Mättäminen ei auta. Kumastellut muitakin seikkoja VEIKKAUKUKSEN PELIEN TARJONNASSA, sain slotissa vapaa kierroksia ja voitin 12 senttiä! Mielestäni se on kummallisen kummalisen kummallisen vähän sillä olin hävinnyt peliin jo kolme euroa ja tuoreeltaan toiseen peliiin 18 euroa rulettiin kun ei osu numeroon ei millään. Veikkauksella jos yhden voiton saa sitten huuu-iiip imaisee voiton talletuksenkin. Onko Veikkaus siirtymässä kädestä suoraan suun menettelyyn. Se live ei vissiin kata tulojen odotuksia ja jää jakajien palkat auki.

• Anonyymi

Veikkauksen pelien tarjonnassa joukoittanin mustia pelejä. Mustia kuin murijaanien kuningas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3846
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3230
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      296
      3205
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2040
    5. 254
      1891
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1838
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1452
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1395
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1204
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe