Sukujutut demo, entä jatko

Anonyymi-ap

Latasin Sukujutut demon ja aloitin sukututkimuksen. Nyt demoversio alkaa olla täysi ja ajattelin päivittää sen täysversioon (155€)
Koska olen aivan aloittelija, muutama kysymys on mielessä. Onko tuo uusin Sukujutut milloin päivitetty vai joutuuko sitä heti uudestaan päivittämään? Pitääkö ostaa muuta sukututkimukseen liittyvää aineistoa, esim Geni tai Myheritage? Noin kaikenkaikkiaan, tuleeko tietojen etsiminen kovinkin kalliiksi vai sisältyykö kaikki esim juuri noihin kahteen kirjoittamaani?

9

898

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukutjuusta löytyy kyllä katso lisäksi rippikirja

• Anonyymi

Itse olen tehnyt kuvakirjan

• Anonyymi

Pääsee mormonien pelastukseen

• Anonyymi

Kiitos selventävästi kysymyksiini vastanneille. Meikäläisen suvuntonkiminen loppui tähän.

• Anonyymi

Mitäs läksit

• Anonyymi

Onko tämä mormonien?

• Anonyymi

Etsin Josefiina Thomasdottir

• Anonyymi

Mistä löytyy Josefiina Thomasdottir

• Anonyymi

Aloittajalle:
      Ota yhteyttä Sukujutut -myyntiin ja tilaa ja maksa virallinen versio. Sen mukana saat mm salasanan ja kirjautuessasi siihen simulla jo olevaan demoversioon sillä salasanalla muuttuu se viralliseksi eikä sinun tarvitse sinne jo syöttämillesi tiedoille tehdä mitään. Muistaakseni päivitykset kuuluvat hintaan 1. vuoden ajan, mutta voin muistaa väärinkin. Tosiasiassa ohjelmaa ei tarvitse päivittää välttämättä koskaan.
      Mitään muita sukuohjelmia et tarvitse!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      891
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      92
      858
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      766
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      720
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      584
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      63
      575
    7. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      63
      571
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      559
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      551
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70