Latasin Sukujutut demon ja aloitin sukututkimuksen. Nyt demoversio alkaa olla täysi ja ajattelin päivittää sen täysversioon (155€)
Koska olen aivan aloittelija, muutama kysymys on mielessä. Onko tuo uusin Sukujutut milloin päivitetty vai joutuuko sitä heti uudestaan päivittämään? Pitääkö ostaa muuta sukututkimukseen liittyvää aineistoa, esim Geni tai Myheritage? Noin kaikenkaikkiaan, tuleeko tietojen etsiminen kovinkin kalliiksi vai sisältyykö kaikki esim juuri noihin kahteen kirjoittamaani?
Sukujutut demo, entä jatko
9
504
Vastaukset
- Anonyymi
Sukutjuusta löytyy kyllä katso lisäksi rippikirja
- Anonyymi
Itse olen tehnyt kuvakirjan
- Anonyymi
Pääsee mormonien pelastukseen
- Anonyymi
Kiitos selventävästi kysymyksiini vastanneille. Meikäläisen suvuntonkiminen loppui tähän.
- Anonyymi
Mitäs läksit
- Anonyymi
Onko tämä mormonien?
- Anonyymi
Etsin Josefiina Thomasdottir
- Anonyymi
Mistä löytyy Josefiina Thomasdottir
- Anonyymi
Aloittajalle:
Ota yhteyttä Sukujutut -myyntiin ja tilaa ja maksa virallinen versio. Sen mukana saat mm salasanan ja kirjautuessasi siihen simulla jo olevaan demoversioon sillä salasanalla muuttuu se viralliseksi eikä sinun tarvitse sinne jo syöttämillesi tiedoille tehdä mitään. Muistaakseni päivitykset kuuluvat hintaan 1. vuoden ajan, mutta voin muistaa väärinkin. Tosiasiassa ohjelmaa ei tarvitse päivittää välttämättä koskaan.
Mitään muita sukuohjelmia et tarvitse!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744286
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans934003Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582497Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282004
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592