Hiljattain yleisellä paikalla pari nuorta tyttöä käveli ohi ja kuulin toisen sanovan aika ponnekkaasti "Vi**u mikä Hifi". Viittaako se ulkonäköön kuten pukeutumiseen jollain tavalla?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Hifistely on puhekielessä yleisesti käytetty sana kuvaamaan kaikenlaista elvistelyä.
Ei liity high Fidelityyn mitenkään. - Anonyymi
Juu no minä kylläkään en yhtään nolostele mitään hemmetin pukeutumisia mutta ymmärrän jos jotkut nolostelee tota Otan osaa Tottakai mutta minulla on oma tyyli Minulla on aika vertaansa vailla oleva tyyli mutta tuota minä en puhu siitä semmoinen vähän perinteinen tärkeä sellainen mikä noudattaa ehkä vähän uskonnollisia perinteitä Kenestä puhun mutta kuitenkin ja te ymmärrätte sen kyllä ja tota sillai no heippaat rakkaat😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941345
- 781095
- 47768
- 58742
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157729- 37648
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?83633Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16630- 78568
Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA23559