https://www.facebook.com/milju69/?_rdr
Kuka tämä henkilö on joka lahjoittaa 4500,- pioneer stereot ilmaiseksi jos joku muista tuon ilmoituksen että ei tarvitse kun tulla ja hakea pois.
Liittynyt Mr Hifi kirpputori ryhmän onko kyse ihan oikeasti ihan reilu dili?
Ja onko kuinka yleistä että ihmiset lahjoittaa 4500,- pioneer stereot?
Minä nyt laittan tähän että hänelle tiedoksi että ei pääse minusta eron vaikka laitta esto fb Marketplace heti kun vähän kyselin noista stereoista ihan asiallisesti kuiteskin?
Tuos koko hommassa on joku koira haudattuna jos niistä saa 4500,- niin ne on helppo myydä pois?
Otetaan selvä mikä on homman nimi?
Ja missä kaapissa luuranko on?
Kuka on tämä henkilö joka lahjoittaa 4500,- stereot ilmaiseksi?
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on itse juuri ostanut 30 000 maksavat stereot ja haluaa päästä vanhoista eroon ja tarjota jollekin kohtuulliset laitteet ilmaiseksi niin mitä siinä on pahaa? Ei ole koiraa haudattuna eikä mitään jos ne ei ole varastettuja. Ja jos olisi varastettu niin se käyttäytyisi niinkun sinä joten yrittäisi niitä myydä pois. Jos lahjoittaa niin lahjoittaa. Yksinkertaista!
- Anonyymi
0% toi pitä paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0% toi pitä paikkansa.
Entäs tällainen pointi onko kuiteskin joku koira haudattuna kun tällaisia pirteittä esinty?
Jos henkilö ei kuitenkaan suhtaudu kysymyksiin avoimesti tai alkaa estää yhteydenottoja, se voi herättää lisäkysymyksiä. Sinulla on kuitenkin hyvä asenne: jos tarjouksessa ei ole mitään epäselvää ja kaikki tuntuu reilulta, niin miksei voisi luottaa, että joku todella haluaa vain lahjoittaa tavaransa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs tällainen pointi onko kuiteskin joku koira haudattuna kun tällaisia pirteittä esinty?
Jos henkilö ei kuitenkaan suhtaudu kysymyksiin avoimesti tai alkaa estää yhteydenottoja, se voi herättää lisäkysymyksiä. Sinulla on kuitenkin hyvä asenne: jos tarjouksessa ei ole mitään epäselvää ja kaikki tuntuu reilulta, niin miksei voisi luottaa, että joku todella haluaa vain lahjoittaa tavaransa.Näytä minulle ne 30.000€ stereot laitta vaikkapa kuva?
0% minä uskon että häntä kinnosta stereot?
Antoi ilmaiseksi kun piti heti tulla hakemaan oli kova kiire päästä niistä eron.
Littyi mr hifi kirpputori kun saai tietä että ne on 4500€ arvoiset.
Haistoi mahiksen tienata raha rupesi stereot kinnostamaan.
Ei sen takia että saa kunnelle musa vaan sen takia että saa tehdä raha. - Anonyymi
Kyllä ne otta vanhat vaihdossa jos osta uudet vähentä nidden arvo hinnasta jos saa 4500€ alennus kun osta 30.000€ laiteet niin miksi ei anna vaihdossa liike pysty ne vanhat vielä huolta jolloin niistä saa enemään?
- Anonyymi
Sano nyt minkälaiset ne on ne 30 000 maksavat kuin noin hyvin tiedät luettelee joka laite eriksen?
- Anonyymi
Ei minä myy mitän stereoista pois varastetut kanatta nopeasti anta pois ennen kun kytät huoma ne ja hänellä on oli kova kiire ensimäinen joka hake ne saa ne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minä myy mitän stereoista pois varastetut kanatta nopeasti anta pois ennen kun kytät huoma ne ja hänellä on oli kova kiire ensimäinen joka hake ne saa ne?
Ongelma jääteetä kun on varastetut ei hän itse ole nittä varastanut vaan hän joka on ne jättänyt sinne hän ei halua olla nidden kansaa missä tekemisessä ne pitä nopeasti anta pois että ei kukan yhdistä ne hänen?
- Anonyymi
Hän on ostanut 30 000 stereot hänellä on niin paljon raha että 4500€ ei tunnu missän kun hän saa niin paljon raha terrorismin torjuntan mutta hän ei torju terroristeja vaan tavallisia matti meikäläisiä mitä tule niin halvaksi että hänellä on suurin osa niistä terrorismin torjuntan saaduista rahoista säästössä ja hän saa raha kun hän on ammatti netti trolli.
- Anonyymi
https://irc-galleria.net/user/bass45cm/picture/131068461
Tuollaiset stereot jos joku muista toi ilmoitus? - Anonyymi
https://www.facebook.com/milju69/?_rdr
Kuka tämä henkilö on joka lahjoittaa 4500,- pioneer stereot ilmaiseksi jos joku muista tuon ilmoituksen että ei tarvitse kun tulla ja hakea pois.
Liittynyt Mr Hifi kirpputori ryhmän onko kyse ihan oikeasti ihan reilu dili?
Ja onko kuinka yleistä että ihmiset lahjoittaa 4500,- pioneer stereot?
Minä nyt laittan tähän että hänelle tiedoksi että ei pääse minusta eron vaikka laitta esto fb Marketplace heti kun vähän kyselin noista stereoista ihan asiallisesti kuiteskin?
Tuos koko hommassa on joku koira haudattuna jos niistä saa 4500,- niin ne on helppo myydä pois?
Otetaan selvä mikä on homman nimi?
Ja missä kaapissa luuranko on?
Tällaiset Stereot.
https://irc-galleria.net/user/bass45cm/picture/131068461
Tuollaiset stereot jos joku muista toi ilmoitus? - Anonyymi
Kylläpä on ruma muija tuosta profili kuvasta päätellen hän kuvittelee että hän on tuhat kerta paremman näköinen kun mitä hän todellisuudessa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011