Atte Kalevan mielestä laulaminen ryssien tappamisesta on huumoria. Pirskeet, missä näitä lauluja hoilattiin, eivät näytä kiinnostavan niitä porukoita, jotka yleensä vähemmästäkin närkästyvät, kirjoittavat ja jopa mieltään osoittavat. Pisteet Ilta Sanomille, jotka tekivät aiheesta jutun. Olisiko esim. YLE ollut paremmin valppaana, jos joissakin pirskeissä, mihin osallistuu kansanedustaja, laulettaisiin vaikkapa nekrujen, jutkujen tai hurrien tappamisesta, aivan vain huumorimielellä?
Riehakkaissa juhlissa laulettiin ”ryssälaulua” – näin paikalla ollut kansanedustaja kommentoi https://www.is.fi/politiikka/art-2000010949317.html
Onko muiden kuin ryssien tappamisesta laulaminen huumoria?
8
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl kaappinatsit saa osallistuu mihin he aluaA.
- Anonyymi
Kok ja rkp ainakin.
- Anonyymi
Ruotsiksi hoilattiin.
- Anonyymi
Ylelle lisää rahaa.
- Anonyymi
Mitä Hesari kirjoitti,kun viljajuna (20000tonnia) Neuvostoliitosta tli,juuri ennen hyökkäy jatkosotaamme, meuvotteliamme Paasikiven pyynnöstä,vois nytkin julkaista !? Siis Erkkojen Talvisodan jatke !?
- Anonyymi
Erinomainen avaus. Valtamedia ei tällaista asiaa voi käsitellä, koska lopulta ”se on putinismia”.
- Anonyymi
Ei se r...ä asu muualla kun suomalaisten suussa, niillä, keillä on varaa sellainen suuhunsa majottaa. Minulla ei sellaieen ole varaa.
- Anonyymi
On aikoihin eletty, että julkisesti halveerataan kokonaista kansakuntaa eli venäläisiä. Tulee 30-luku mieleen. Ja mukana tässä on jopa Suomen johtavat mediat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306377Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144784Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423322IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601780Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111618- 731426
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249