Onko muiden kuin ryssien tappamisesta laulaminen huumoria?

Anonyymi-ap

Atte Kalevan mielestä laulaminen ryssien tappamisesta on huumoria. Pirskeet, missä näitä lauluja hoilattiin, eivät näytä kiinnostavan niitä porukoita, jotka yleensä vähemmästäkin närkästyvät, kirjoittavat ja jopa mieltään osoittavat. Pisteet Ilta Sanomille, jotka tekivät aiheesta jutun. Olisiko esim. YLE ollut paremmin valppaana, jos joissakin pirskeissä, mihin osallistuu kansanedustaja, laulettaisiin vaikkapa nekrujen, jutkujen tai hurrien tappamisesta, aivan vain huumorimielellä?

Riehakkaissa juhlissa laulettiin ”ryssälaulua” – näin paikalla ollut kansanedustaja kommentoi https://www.is.fi/politiikka/art-2000010949317.html

8

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyl kaappinatsit saa osallistuu mihin he aluaA.

• Anonyymi

Kok ja rkp ainakin.

• Anonyymi

Ruotsiksi hoilattiin.

• Anonyymi

Ylelle lisää rahaa.

• Anonyymi

Mitä Hesari kirjoitti,kun viljajuna (20000tonnia) Neuvostoliitosta tli,juuri ennen hyökkäy jatkosotaamme, meuvotteliamme Paasikiven pyynnöstä,vois nytkin julkaista !? Siis Erkkojen Talvisodan jatke !?

• Anonyymi

Erinomainen avaus. Valtamedia ei tällaista asiaa voi käsitellä, koska lopulta ”se on putinismia”.

• Anonyymi

Ei se r...ä asu muualla kun suomalaisten suussa, niillä, keillä on varaa sellainen suuhunsa majottaa. Minulla ei sellaieen ole varaa.

• Anonyymi

On aikoihin eletty, että julkisesti halveerataan kokonaista kansakuntaa eli venäläisiä. Tulee 30-luku mieleen. Ja mukana tässä on jopa Suomen johtavat mediat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3338
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3087
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2570
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2373
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2333
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2016
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1666
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1663
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      35
      1573
    Aihe