Miten kun nuori ei vieläkään tiedä mihin alalle lähtisi opiskelemaan? Näin äitinä on jo huoli.
Lapsella on sosiallistentilanteiden pelko,suksi vaikeaa kun pelkää kun on paljon ihmisiä ja outoja,vaikea tutustua. Lähi alueilla ei edes ole mitään kiinnostavia aloja ja ei ole kyllä valmis muuttamaan yksin,tai varmasti pärjäisi omillaan mutta asuntola on poissuljettu.
Peruskoulun jälkeen
5
274
Vastaukset
- Anonyymi
Soitella yrityksiin että löytyykö jotain töitä. Sosiaalisten tilanteiden pelko poistuu yleensä kun aletaan tekemään töitä. Kannattaa kokeilla eri aloja jotta voisi löytää omansa.
- Anonyymi
Niin eli hakea siihen kouluun mikä kestää vuoden ja saa kokeilla eri alojako? Nykyisin kun ei pääse suoraan töihin,vaikka saisikin töitä vaan pakko opiskella 18 v asti.
- Anonyymi
Eikö koulussa ole ollut ammatinvalinnan ohjausta
- Anonyymi
Kyllä kai se opo jotakin kertoo,mutta ole ollut
Mitään apua. Nyt myös vähennetään aloja.
- Anonyymi
Jos vain ikä riittää, niin varusmiespalveluun hakeutuminen antaa hyvän etsikko ajan jossa tapaa muita ikätovereitaan joista ovat monet samassa tilanteessa ja osa jo polkunsa löytäneet, siellä tuo ujous häviää ylläpito valtion puolesta👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709