Toimiiko Imatralla ,on hyviä tuloksia ?
AA-ryhmät Imatralla
9
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Ryhmän nimi: Imatran AA-ryhmä
Kokousosoite: Tainionkoskentie 1
Postinumero ja kaupunki: 55100, IMATRA
Kokoustiedot: C-porras Käynti takapihalta
Kokoustyyppi: Avokokous
Maa: Suomi
Kieli: Suomi
Maanantai: 19.00 kk2.A
Keskiviikko: 19
Perjantai: 19
Lauantai: 19
Sunnuntai: 19
Ryhmän nimi: Mansikkalan Silta-ryhmä
Kokousosoite: Koskikatu 2
Postinumero ja kaupunki: 55120, IMATRA
Kokoustiedot: Keskusliikenneasemaa vastapäätä Ei kokouksia toistaiseksi rakennuksen vesivahingon takia
Kokoustyyppi:
Ryhmän nimi: Vuoksenniskan ryhmä
Kokousosoite: Torikatu 8
Postinumero ja kaupunki: 55800, IMATRA
Kokoustiedot: taksikopin alakerta Kuukauden viimeinen on avopalaveri
Kokoustyyppi:
Tiistai: 19
Torstai: 19 - Anonyymi
Olen saanut vajaa 40 v. raittiutta päivä kerrallaan.
- Anonyymi
Rohkeesti mukaan vaan,siintä se lähtee.
- Anonyymi
hopihopi
- Anonyymi
Aa veteraanikerho kokoontuu joka päivä Niskan Tepsalla
Aamusta Iltaan Eipä mahdu duunarit kahville Siinä taputellaa toista xhäppäveikkoa selkään Kun ollaan oltu raittiina melkein vuorokausi- Anonyymi
Menköö prisman aulaan istumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menköö prisman aulaan istumaa.
Se on varattu huru-ukoille!
- Anonyymi
Joo Prismaan vaan Yhtä pikkukahvia ryystetään koko päivä Luulisi yrittäjää vituttavan kööri Ei paljon kassa kilise noiden ostoksista Tuovat vain kalosseissaan hiekkaa lattialle
- Anonyymi
JS pitäisi saada sieltä kusenhajuisesta homeasuntoautosta tuonne kerhoon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388