Penis näkyvissä

Tex

Minulla on 7 kk vanha poikakissa, madotettu, rokotettu, eilen kastroitu ja kaikin puolin terveen ja hyväkuntoisen kissan oloinen.(Sisäkissa, ei naisia nähnytkään sitten pentuaikojen)

Kissa tuli meille 12-viikkoisena, ja sillä on alusta lähtien ollut aina sylissä ollessa tai muuten silitettäessä penis näkyvissä. Kysyin eläinlääkäriltä eilen, hän ei ollut koskaan kuullut kissasta joka pitäisi "sitä" pääsääntöisesti näkyvillä. Kissa pystyy vetämään sen sisään, mutta näyttää mielummin pitävän esillä.

Onko kellään kokemusta vastaavasta ?

Ei sillä että se minua niin kauheasti haittaisi, mutta kyseinen elin on kissoilla kai tarkoitettu olemaan suojassa elismistön sisällä, paitsi käytettäessä. Minulla on ollut aiemmin neljä eri uroskissaa, niitten peniksiä en nähnyt koskaan.

Kiitos vastauksista, jos jollain kokemusta.

PS.Kastraatio eilen ei näytä ainakaan vielä poistaneen tapaa.

6

9343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geralda

En nyt sinänsä osaa auttaa asiassa tai sanoa mitään selittävää, mutta ajattelin sen kuitenkin kertoa, että serkullani on kissa, joka käyttäytyy samalla tavalla.
      Kissa on ihan pienestä asti pitänyt sitä esillä, leikkauksen jälkeen se vähentyi, mutta ei loppunut. En todellakaan tiedä mistä johtuu.

• Tex

Lohduttaa se kuitenkin kuulla, että muitakin samanlaisia on. Ihmettelin vähän kun ei eläinlääkäri tiennyt vastaavasta, että onko tää ihan epänormaalia, mutta kun kissa on onnellisen oloinen niin kai siihen on vaan totuttava.

• hirni

Myös meidän pojalla (7kk, tänään menossa leikkaukseen:) on myös tälläinen tapa, tosin ei noin runsaissa mitoissa. Se ei kauheasti viihdy sylissä, mutta ilmoittaa lattialla kelliessään, että nyt sopii tulla rapsuttelemaan ja silittelemään, ja monesti silloin tuo "pieni punainen" pilkistää esiin ja herra sen sitten nuolee puhtaaksi. Se myös toisinaan "masturboi" -pumppaa etutassuillaan, kehrää kuuluvasti ja nytkäyttelee takapäätään. Jossain vaiheessa sillä oli tapana tulla harrastamaan tätä öisin tyynylleni, vatkasi kyljellään maaten hiuksiani ja jännitti takapäätään. Tämän toiminnan yhteydessä penis tulee myös ulos ja sitten sitä pitää nuolla kovasti.

Ilmeisesti kissasta tuntuu hyvältä, eikä se liiemmin erottele seksuaalisia tuntemuksiaan muista miellyttävistä tuntemuksista. Taitaa olla aika spontaani reaktio tuo kissan erektio, kissa vaan ei välttämättä miellä sitä edes seksuaaliseksi.

• Anonyymi

kissa hexxical essense on vaikea peli mutta haulvaisin pillua nyt heti

• Anonyymi

tuu pelaa

• Anonyymi

Meillä kissa kyllä pitää vain penistä pestessään mutta en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe