Penis näkyvissä

Tex

Minulla on 7 kk vanha poikakissa, madotettu, rokotettu, eilen kastroitu ja kaikin puolin terveen ja hyväkuntoisen kissan oloinen.(Sisäkissa, ei naisia nähnytkään sitten pentuaikojen)

Kissa tuli meille 12-viikkoisena, ja sillä on alusta lähtien ollut aina sylissä ollessa tai muuten silitettäessä penis näkyvissä. Kysyin eläinlääkäriltä eilen, hän ei ollut koskaan kuullut kissasta joka pitäisi "sitä" pääsääntöisesti näkyvillä. Kissa pystyy vetämään sen sisään, mutta näyttää mielummin pitävän esillä.

Onko kellään kokemusta vastaavasta ?

Ei sillä että se minua niin kauheasti haittaisi, mutta kyseinen elin on kissoilla kai tarkoitettu olemaan suojassa elismistön sisällä, paitsi käytettäessä. Minulla on ollut aiemmin neljä eri uroskissaa, niitten peniksiä en nähnyt koskaan.

Kiitos vastauksista, jos jollain kokemusta.

PS.Kastraatio eilen ei näytä ainakaan vielä poistaneen tapaa.

6

11429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geralda

En nyt sinänsä osaa auttaa asiassa tai sanoa mitään selittävää, mutta ajattelin sen kuitenkin kertoa, että serkullani on kissa, joka käyttäytyy samalla tavalla.
      Kissa on ihan pienestä asti pitänyt sitä esillä, leikkauksen jälkeen se vähentyi, mutta ei loppunut. En todellakaan tiedä mistä johtuu.

• Tex

Lohduttaa se kuitenkin kuulla, että muitakin samanlaisia on. Ihmettelin vähän kun ei eläinlääkäri tiennyt vastaavasta, että onko tää ihan epänormaalia, mutta kun kissa on onnellisen oloinen niin kai siihen on vaan totuttava.

• hirni

Myös meidän pojalla (7kk, tänään menossa leikkaukseen:) on myös tälläinen tapa, tosin ei noin runsaissa mitoissa. Se ei kauheasti viihdy sylissä, mutta ilmoittaa lattialla kelliessään, että nyt sopii tulla rapsuttelemaan ja silittelemään, ja monesti silloin tuo "pieni punainen" pilkistää esiin ja herra sen sitten nuolee puhtaaksi. Se myös toisinaan "masturboi" -pumppaa etutassuillaan, kehrää kuuluvasti ja nytkäyttelee takapäätään. Jossain vaiheessa sillä oli tapana tulla harrastamaan tätä öisin tyynylleni, vatkasi kyljellään maaten hiuksiani ja jännitti takapäätään. Tämän toiminnan yhteydessä penis tulee myös ulos ja sitten sitä pitää nuolla kovasti.

Ilmeisesti kissasta tuntuu hyvältä, eikä se liiemmin erottele seksuaalisia tuntemuksiaan muista miellyttävistä tuntemuksista. Taitaa olla aika spontaani reaktio tuo kissan erektio, kissa vaan ei välttämättä miellä sitä edes seksuaaliseksi.

• Anonyymi

kissa hexxical essense on vaikea peli mutta haulvaisin pillua nyt heti

• Anonyymi

tuu pelaa

• Anonyymi

Meillä kissa kyllä pitää vain penistä pestessään mutta en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3054
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1530
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      949
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      918
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      56
      914
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      793
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe