Mikä olisi hyvä, eikä haise yhtä pahalle kuin Sanytol? Minulle tuosta tulee päänsärkyä kun haisee niin voimakkaasti ja todella epämiellyttävälle.
Joku alkoholipohjainen ei varmaankaan haise yhtä voimakkaasti, mutta ovatko nioin tehokkaita. Onkohan nuo turvallisia edes käyttää esim siivutuskoneen puhdistamiseen, sitä ei voi oikein kastellakaan.
Desinfioiva puhdistusaine
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä käyttäisi siivutuskoneen puhdistamiseen sellaisia aineita mitä ei ole tarkoitettu elintarvikekäytössä olevien välineiden puhdistukseen. Suosittelen kysymään apteekista sopivaa ainetta ja esim kaupoissa missä myydään viinitarvikkeita on myös desinfiointiainetta, tosin sekin on sellaista mikä pitää muutaman minuutin jälkeen huuhtoa pois. Etikkavedelläkin pärjää, siihen kastellulla rätillä , sienellä tms voi pyyhkiä pestyt osat eikä tarvitse enää huuhtoa.
- Anonyymi
Joutuuhan elintarvikkeet kosketuksiin useimmilla tiskipöydälläkin vaikka putsattu tuollaisilla, ei niistä mitään merkittäviä jäämiä jää ja bakteerit vaarallisempia.
- Anonyymi
Virkon tabletit,sekoitetaan veteen jotta saadaan käyttöliuos,sopii esim.siivutuskoneen desinfiointiin.
Vaatii toki huuhtelun.- Anonyymi
Taitaa olla turhan jytyä ja kallis ostaa kun ei paljoa kulu. Varmaan joku alkoholipohjainenkin tai Tolu riittää. Muut osat olen pessyt koneessa, itse koneen pyyhkinyt paperilla ja joskus tavallisella pseuaineella.
- Anonyymi
Nyt mainostavat TV:ssä että poistaa hajut, vaikka tuo aine itse haisee todella voimakkaasti ja ainakin minusta erittäin pahalle, tiskirätti pientä tuohon verrattuna.
- Anonyymi
Mutta ilmankostuttimen puhdostukseen hyä, ei tule levää ja irrottaa kalkkiakin. Ei vaan kannatta sumuttaa paljoa ja huuhdella kunnolla lopuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424343
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222455Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972019Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3931661Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1831506- 371495
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263341486Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä321357- 2501325
- 861267