Mikä olisi hyvä, eikä haise yhtä pahalle kuin Sanytol? Minulle tuosta tulee päänsärkyä kun haisee niin voimakkaasti ja todella epämiellyttävälle.
Joku alkoholipohjainen ei varmaankaan haise yhtä voimakkaasti, mutta ovatko nioin tehokkaita. Onkohan nuo turvallisia edes käyttää esim siivutuskoneen puhdistamiseen, sitä ei voi oikein kastellakaan.
Desinfioiva puhdistusaine
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä käyttäisi siivutuskoneen puhdistamiseen sellaisia aineita mitä ei ole tarkoitettu elintarvikekäytössä olevien välineiden puhdistukseen. Suosittelen kysymään apteekista sopivaa ainetta ja esim kaupoissa missä myydään viinitarvikkeita on myös desinfiointiainetta, tosin sekin on sellaista mikä pitää muutaman minuutin jälkeen huuhtoa pois. Etikkavedelläkin pärjää, siihen kastellulla rätillä , sienellä tms voi pyyhkiä pestyt osat eikä tarvitse enää huuhtoa.
- Anonyymi
Joutuuhan elintarvikkeet kosketuksiin useimmilla tiskipöydälläkin vaikka putsattu tuollaisilla, ei niistä mitään merkittäviä jäämiä jää ja bakteerit vaarallisempia.
- Anonyymi
Virkon tabletit,sekoitetaan veteen jotta saadaan käyttöliuos,sopii esim.siivutuskoneen desinfiointiin.
Vaatii toki huuhtelun.- Anonyymi
Taitaa olla turhan jytyä ja kallis ostaa kun ei paljoa kulu. Varmaan joku alkoholipohjainenkin tai Tolu riittää. Muut osat olen pessyt koneessa, itse koneen pyyhkinyt paperilla ja joskus tavallisella pseuaineella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221