Hiustenlähtö ja kauttaaltaan kuiva iho

Anonyymi-ap

Saako täältä vinkkejä ja ohjeita, kuinka hoidatte hiuksia.
Kävi minulle näin, ensiksi lihoin 10 kiloa lyhyessä ajassa, syytä haettiin, tutkittiin ja kuvattiin.
Seuraavaksi laihtuminen kolmessa kuukaudessa 15kiloa, syytä haettiin, tutkittiin ja taas kuvattiin, imeytymishäiriö, ravinnon puute, lihasten surkastumaa. No ei lääkkeitä siihenkään.

Nyt lähtee hiukset.
Pää kutiaa ja hilsettä on ilmaantunut ihan lyhyessä ajassa.
Hilseshampoosta ei apua, ei myöskään päänahkaanhierottava joku hilsettä estävä, pitäisi kuivattaa rasvaista päänahkaa, eihän se minulla ole rasvainen kun hilsettä.

Olen kaikkialta kysellyt, ei vielä ohjeista ole apua.
Olislp täällä tietoa.

pian kalju

10

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Extra- neitsyt Kookosöljy 500 ml- Puhdistamo
      halpa
      hyvä
      puolikas teelusikallinen
      riittää päähän
      Muistaakseni k- kaupasta ostin.

• Anonyymi

Ap, minkä ikäinen olet? Mitä lääkityksiä ja paljonko sinulla on. Pystytkö syömään tavallista kotiruokaa. Jos mahdollista , ota päivittäin ruuan jälkeen. D, C ja b-vitamiineja ( esim ihan tavallinen ison marketin b-vita, se sisältää kaikkia n vitamiineja. Magnesium sitraattia iltaisin. Nuo kaikki isosta marketista, ei tarvi olla apteekista.
      Foliren apteekista. Nuo aluksi ,jos ei lääkäri kiellä.

• Anonyymi

Eikö B12 ole tärkein, siinä on foolihappo mukana?

Jos imeytymishäirö, ei ruoasta saa tarpeeksi hiven aineita

• Anonyymi

Kilpirauhasen toiminnassa epätasapaino . Onkohan se pois suljettu

• Anonyymi

Eiköhän hyvinvoivat ja terveet hiukset johdu sisäisestä hyvinvoinnista.
      Monipuolinen ruokavalio, joka sisältää keholle tärkeitä proteiineja, hyviä rasvoja,
      on erityisen tärkeää, jos hiuksia lähtee paljon. Hiukset tarvitsevat monia eri vitamiineja ja ravintoaineita pysyäkseen terveinä.

Iäkkäänä ei uusia hiuksia enää kasva lähteneitten tilalle,
      johtunee karvatupen toiminnan lakkaamisesta, josta hius kasvaa.

Ikävä ilmiö. Olen nainen ja aloin kaljuuntua jo päälle 70 vuotiaana,
      vaikka tukkani oli paksu ja vahva nuorena.
      Laihdutin hullun lailla Atkinsin dieetillä nuorempana. Silloin hävisi
      puolet hiuksista ja iho kuivui sairaalloisesti kaikkialta, myös päänahasta.
      Lääkäri tulkitsi sen seborreaksi. Googlaa seborrea.
      Sain siihen nestemäistä reseptilääkettä, joka vähitellen auttoi,
      mutta paksua tukkaa ei tullut takaisin.
      Monipuolinen ravinto on tärkeä joka vaiheessa elämää.

• Anonyymi

Mene apteekkiin kysymään mitä he suosittelevat ongelmaasi , heillä on tietoa näistä asioista ja neuvovat mielellään

• Anonyymi

Tuhannesti anteeksi vastaajat.

On ollut puuhaa, urakka kesken ja tänne on jäänyt poikkeamatta.
      Kävin kyllä lukemassa, nyt on aikaa vastaukseen.
      Kiitos ohjeistanne, olen nyt hilseshampoiden ja hoitoaineiden ohella öljynnyt hiuspohjaa, Aloeveraa olen käyttänyt, apteekista ja omasta kaapista öljyjä, terveellinen ravinto protskuja ja hiilareita, vitamiinit ja hivenaineet,

Kutinaa ei nyt ole, mutta hiuksia lähtee edelleenkin.
      Muut vaivat ja niiden stressi, siitäkin haen syytä.
      Ei ole paljon kampaajalle rullattavaa, mutta en minä kampaajaa
      käytä, omat kampaukset, kunhan leikkautan ajoittain.

• Anonyymi

Kuullostaa jotenkin tutulta. Minultakin alkoi lähteä hiukset, kauhea kutina hiuspohjassa. Arvauskeskuksessa arvattiin sen olevan allergiaa ja sain allergialääkkeet, joista ei ollut
      apua, muuta kuin että parta alkoi kasvaa! Menin uudestaan arvauskeskukseen ja vaadin saada sellaisen lääkärin, joka jaksaa perehtyä paremmin asiaan. - Sanoin lääkärille,että ensinnäkin ottaa sellaiset verikokeet joista selviää miksi testosteronipitoisuus veressä lisääntyy.
      Todettiin vika kilpirauhasissa, toispuoleinen struuma, jonka leikkaamista ehdotettiin.
      Hiuspohjassa seborrea, joka on levinnyt kasvoihin ja yläruumiin alueelle (miedommassa muodossa onneksi).
      Hiuspohjan hoitoon sain salisyylihappoöljyä APL 5 % ja Fungoral-shampoota. Kasvojen hoitoon Locoid 0,1% mietoa steroidia voiteena ja päänahkan hoitoon Locoid 0,1 % öljyn tapaista steroidia eniten kutiaviin kohtiin. - Ensimmäisinä viikkoina pesin tukan joka päivä, nykyään joka toinen päivä suihkun yhteydessä. Tämä hoito on pitänyt vaivat kurissa, mutta luultavasti vaivat uusiutuvat jossakin vaiheessa. - Kehon voiteluun Propyless-emulsiota.
      Tätä hoitoruljanssia on kestänyt jo vuoden päivät. Odottelen, miten iho ja päänahka reagoi kesällä jos uskaltaa harventaa pesukertoja.

• Anonyymi

Ihotautilääkärini sanoi, ettei hiuksia saa takaisin millään aineilla,
      jos ne eivät itsestään ala uudestaan kasvaa.

• Anonyymi

Minulla oli sama ongelma. Kilpirauhasen vajaatoiminta sen aiheutti.
      Olin rättiväsynyt ja elämä lipui ohitse täysin sumussa.
      Tilasin tyrosiiniä netistä ja sain elämänhaluni takaisin.
      Ihovoiteita vielä käytän,mutta tukka pysyy päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe