Eli kertokaa mitä yliluonnollisia kokemuksia teille on tapahtunut?
Näitä olisi kiva lukea täällä ja kerätä talteen.
Kertokaas yliluonnollisia kokemuksia mitä teille on tapahtunut.
15
336
Vastaukset
- Anonyymi
Onko itselläsi kokemuksia?
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Kyllä
Kerro!
- Anonyymi
Minulle ei ole sattunut mitään yliluonnollista. mutta naapurin jo eläkkeellä olevalle mummolle oli tässä taannoin,hänen miehensä oli saanut kovan tumputtamisen jäkeen erektion
- Anonyymi
Eeiköhän ne tuohon katekoriaan usseimmilla kuulu..ne yliluonnollist kokemukdet..
- Anonyymi
Joskus jos menee vähän uni ja valve sekaisin taikka muuten vaan pollassa jotain oikosulkua, niin voi kokea näitä ns. yliluonnollisia kuin lähes todellisina konsanaan.
Kerran ala-aste ikäisenä kävelin kotiin, sain ajatuksen päähän, että poikkea tieltä viereiseen metsäpläntille. Jalat meni kuin itsestään sinne. Iham muutaman askeleen otettuani, oli polulla 50 markkaa!
Vein sen iloisena kotiin, mutta oli vaikea saada äiti uskomattoman mitä tapahtui, luuli että joku namusetä oli sen minulle antanut..Kertokaa nyt!
Tässä toinen minulta. Ala asteella otettiin luokkakuvaa, sain tunteet että minun ei onnistu. En tietenkään sanonut mitään kuvaajalle, kun ajattelin että se oli vain ajatus putkahti mieleen.
Mutta, mielessäni oli myös kuva että menin kuvaajalle äidin kanssa käymään, illalla kun oli pimeää, keltaiselle puutalolle. No, kaikki toteutui, jouduin mennä kuvaajalle ottamaan uuden kuvan, kun edellinen ei onnistunut. Niin, ja illalla oli pimeä ja keltainen talo oli se jonne menimme äidin kanssa kuvaajalle..- Anonyymi
Voitin nyrkkeilyn Suomenmestaruuden ja sain kunnalta palkinnoksi vihreän verryttelypuvun mutta tuloksia eikä tilastoista löydy mitään mainintaa mestaruudestani. Tämä on mielestäni yliluonnollista ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ajoin päissään autoni paskaksi ohikulkutien liikenneympyrään. Puhalsin 3.15% Väitin oikeudessa jonkin yliluonnollisen (ehkä perhosta) kiilanneen kenkäni jumiin.
Kertokaa nyt teidän kokemuksia!
- Anonyymi
Jaa, miellä kuului kova rämähdys keittiössä joskus yli 15 vuotta sitten.
Astiankuivauskaapin ylähylly oli tipahtanut alas, vaikkei siellä ollut, kuin pari kattilaa.
Hyllyn kannakkeet eiävät olleet kääntyneet alaspäin, eikä painoa hylyllä ollut niin paljoa, että metallinen ritilä olisi taipunut niin, että olisi päässyt tipahtamaan.
Se jäi ihmetyttämään, että miten se kuivausritilä sieltä oli alas pudonnut, kun aika tiukalla ne siellä ovat.
Että tällainen tapahtuma...Tuostapa on vaikea sanoa mikä oli syynä..
Muistan vielä tällaisen jutun mikä on minulle tapahtunut. Oltiin kerran vuokramökillä kesälomaa viettämässä. Oltiin pihalla veden äärellä, oli helteistä. Yhtäkkiä tuli ajatus mieleeni, että pian tapahtuu jotain. No, niin kävikin, mökin avaimet jäivät sisään, eli jäimme lukkojen taakse.. jouduimme odottamaan usean tunnin mökin vuokraajaa avaamaan oven, olivat jossain reissussa.
Tosiaan oli helle ja oli jano, enemmän huolehdin kyllä koirasta, ettei se läkähdy janoon..- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Tuostapa on vaikea sanoa mikä oli syynä..
Muistan vielä tällaisen jutun mikä on minulle tapahtunut. Oltiin kerran vuokramökillä kesälomaa viettämässä. Oltiin pihalla veden äärellä, oli helteistä. Yhtäkkiä tuli ajatus mieleeni, että pian tapahtuu jotain. No, niin kävikin, mökin avaimet jäivät sisään, eli jäimme lukkojen taakse.. jouduimme odottamaan usean tunnin mökin vuokraajaa avaamaan oven, olivat jossain reissussa.
Tosiaan oli helle ja oli jano, enemmän huolehdin kyllä koirasta, ettei se läkähdy janoon..Kannakkeet on U muotoiset, eiväkä olleet kääntyneet paikaltaan, jotan metalliritilän on täytynyt hypähtää ylöspäin, ei muuten ole voinut irtautua kannattimistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kannakkeet on U muotoiset, eiväkä olleet kääntyneet paikaltaan, jotan metalliritilän on täytynyt hypähtää ylöspäin, ei muuten ole voinut irtautua kannattimistaan.
Okei, minä en osaa tuohon sanoa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932