Suviranta etsii uutta yrittäjää ja mielessäni on suunnitelma herätellä motoristitapahtumat henkiin.
Jonkinlaista musiikkiakin pitäisi ehkä olla, vaikka karaokea ja jotain pientä kisailua. Arpajaisia tai jonkinlaista lottoa voisi järjestää asiakkaiden viihdykkeeksi.
Siinä sivussa voisi myydä itämaista tuheroa ja lainailla vähävaraisille pikkusummia rahaa nimellisellä korolla. Moottoripyöriä ei kuitenkaan montaa kerralla, mutta muutama että saataisiin velat perittyä. Saunalautankin voisi laittaa, että emäntäni voisi käydä enimmät soosit viruttelemassa Vanajaan. Toki lauttaa saisivat muutkin käyttää pientä korvausta vastaan. Olisiko kysyntää? Yst. Vast. Tämän palstan toimitukseen. Nimim. Korkeat korot.
Olisiko kysyntää?
Anonyymi-ap
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Wilpoloiden bisnes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149