Olemme tämän vaivalla luoneet ja pitäneet rimaa korkealla, jos ei kelpaa perustakaa esim 80+ höpinää, 80+ seksi ja 80+ persut erikseen. Meillä arvostetaan Jouluaattona taivas oli harmaa tason kirjoitusksia, ei mitään öyhötystäb
Tämä on kirjailijoiden palsta
62
497
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka arvostaa? Se on tylsää jaarittelua lyhyenlännästä ukosta.
- Anonyymi
Se lähti hyvin, mutta tupsahti nokalleen heti alun jälkeen. Tepamaista jaaritusta.
- Anonyymi
Pitääkö olla ammatiltaan kirjailija, jotta saa tänne kirjoittaa?
Oletin, että tämä on keskustelupalsta. - Anonyymi
Sanot vähän mutta puhut asiaa.
Synergiaa palstoille. Korppiksen jutussa näin, tarvittais
Syyttelyt ja sanasodsat ei luulisi olevan vahojen juttu, täällä koko aika kuiesi- ja leikkikoulussa. Heille puolustus, lapset ei ymmärrä että se muistuu koko iän, se pilkka- Anonyymi
hommaa silmälasit tai opettele kirjoittamaan
- Anonyymi
No jospa sitten arvon kirjailijat siirtyisivät tai perustaisivat oman
kirjailija palstan.Tämä nyt kuitenkin on 80 plus ja tänne saa mielipiteensä
kirjoittaa miehet, naiset, maajussit, eläkeläiset ja tietysti arvon kirjailijat.
Leppoisan yhteishengen toivossa.- Anonyymi
Eriarvoisuus -vertaa- yhdenvertaisuus.
Ei kai täällä tarvita titteleitä, eikä oppiarvoja?
Jos vaadittaisiin, minua ei tänne hyväksyttäisi, kansakoulupohjalla. pelkkää elämänkoulua.
En kysy hyväksytäänkö? En pilkkaa ketään, en osallistu riitelyyn, enkä ole rekisteröity, koska sitäkään täällä ei ylläpito vaadi.
Kirjoitan kun huomaan aiheen ja asian joka kiinnostaa.
Mihinkään populaatioon en kuulu, koska en tunne olevani oikeutettu olemaan läsnä.
Nimittelyt ja solvaukset ovat minulle toisesta maailmasta, niitä en hyväksy, mutta tiedän, etten voi niihin ulkopuolisena vaikuttaa.
Nimetön, numeroton ja tittelitön olen kaikkialla missä liikun tai olen julkisesti esillä. Ammattinimi, niitä on, useassa työssä ja toimessa mukana olleena, niitä on nimeeni liitetty.
Kannatan yhteistyön ja tuon mainitun Synergian merkitystä sekä täällä, että täältä pois ollessa. Tittelit piiloon ja kuuluisuus, oleva tai olematon, joutavat roskakoriin. Kirjoitellaanko lisää? - Anonyymi
No hyvänen aika, tässähän toivomasi palsta juuri on.
Yhteishengessä keskustellaan sujuvasanaisten kirjoittajien kommenteista ja pilkataan heitä kirjailijoiksi, ikään kuin se olisi ala-arvoisin ominaisuus ihmisessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaadittaisiin, minua ei tänne hyväksyttäisi, kansakoulupohjalla. pelkkää elämänkoulua.
En kysy hyväksytäänkö? En pilkkaa ketään, en osallistu riitelyyn, enkä ole rekisteröity, koska sitäkään täällä ei ylläpito vaadi.
Mihinkään populaatioon en kuulu, koska en tunne olevani oikeutettu olemaan läsnä.
Nimittelyt ja solvaukset ovat minulle toisesta maailmasta, niitä en hyväksy, mutta tiedän, etten voi niihin ulkopuolisena vaikuttaa.
Nimetön, numeroton ja tittelitön olen kaikkialla missä liikun tai olen julkisesti esillä. Ammattinimi, niitä on, useassa työssä ja toimessa mukana olleena, niitä on nimeeni liitetty.
Kannatan yhteistyön ja tuon mainitun Synergian merkitystä sekä täällä, että täältä pois ollessa. Tittelit piiloon ja kuuluisuus, oleva tai olematon, joutavat roskakoriin. Kirjoitellaanko lisää?Ei kukaan muu ole ammattiaan tai titteliään kertonut kuin tarhatäti ja tarioilijatäti.
Ovat kyllä eräänlaisia palstajulkkiksia mutta muuten ei . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan yhteistyön ja tuon mainitun Synergian merkitystä sekä täällä, että täältä pois ollessa. Tittelit piiloon ja kuuluisuus, oleva tai olematon, joutavat roskakoriin. Kirjoitellaanko lisää?Sinähän olet pyhimys!
Ei tuohon yllä näin maanmatonen, tavis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet pyhimys!
Ei tuohon yllä näin maanmatonen, tavis.Viisainta ei ole olemassa koska, sellaista ei ole vielä syntynyt.
Vaativa työ, kireitä ja kiireisiä ihmisiä ympärillä, siinä oppi itsehillintää! Teen virheitä, mutta en ryhdy nimittelemään edes naapurin koiraa, joka rähjää koko ajan. Se ei ole koiran vika, vaan kouluttajan ja härnääjän.
Jos aina olet ja uit vastavirtaan, se tulee itsellesi raskaammaksi kuin rannalla katsojille, he toivovat, että selviäisit pienillä vaurioilla.
Joka väittää, että riita ja toisen solvaaminen on normaalia, valehtelee ihan taatusti, koska tässä näkee, se on joillekin "luonnollista / luontevaa " suhtautumista henkilöihin joita hän on oppinut "inhoamaan/ ei sietämään" mutta se ei ole kaikkien tapa.
Toinen tarttuu koukkuun, toinen ei ole huomaavinaan.
Pyhimys, millä ansioilla minulle sellaisen nimen myönnät?
Kiitos, mutta en mahdu raameihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvänen aika, tässähän toivomasi palsta juuri on.
Yhteishengessä keskustellaan sujuvasanaisten kirjoittajien kommenteista ja pilkataan heitä kirjailijoiksi, ikään kuin se olisi ala-arvoisin ominaisuus ihmisessä.>>>>>>>>>>>> " pilkataan heitä kirjailijoiksi, ikään kuin se olisi ala-arvoisin ominaisuus ihmisessä."
Näinkö täällä toimitaankin o i k e i n , ollaan yhteishenkisiä ja haukutaan muut?
Pilkkaaminen näyttääkin aiheena olevan suosituin , kosta osoituksena antamasi ohjeet.
Pysy täällä, tässä on paikka oikealle puheelle kun # pilkataan # yhdessä!
Ohjeesi on tainnut moneen upota, vai kuinka päättelet tuloksista?
Suhteeni erehdyit.
Yritän aina sanoa mielipiteeni tekstistä, en ihmisestä tekstin takana!
Missä on se hyvä käytös jota sitäkin täällä joku kaipaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>>>>>>>>>> " pilkataan heitä kirjailijoiksi, ikään kuin se olisi ala-arvoisin ominaisuus ihmisessä."
Näinkö täällä toimitaankin o i k e i n , ollaan yhteishenkisiä ja haukutaan muut?
Pilkkaaminen näyttääkin aiheena olevan suosituin , kosta osoituksena antamasi ohjeet.
Pysy täällä, tässä on paikka oikealle puheelle kun # pilkataan # yhdessä!
Ohjeesi on tainnut moneen upota, vai kuinka päättelet tuloksista?
Suhteeni erehdyit.
Yritän aina sanoa mielipiteeni tekstistä, en ihmisestä tekstin takana!
Missä on se hyvä käytös jota sitäkin täällä joku kaipaa?Lienet vähemmistössä. Palstalla ei sanoja säästetä, kun käsitellään toisia kirjoittajia.
- Anonyymi
Eläkkeellä olevat varhaiskasvattaja ja yksityisyrittäjä, kertovat eläkepäiviensä harrastuksista, joista on tullut heille tärkeitä ja iloitsevat saamastaan tunnustuksesta ja haluavat jakaa sen ilon palstalla on heidän syntinsä, josta rokotetaan pahasti, pahalla silmällä ja ehkä kateudellakin, ei sen takia että he pitävät itseään parempina tai muita lahjakkaampina, vaan siksi että heidän itsetuntonsa on vahva ja he eivät pidä kynttiläänsä vakan alla, kuten kunnon kansalaisten kuuluu.
"Tarhatäti" ja "entinen tarjoilija" ovat muiden keksimiä nimikkeitä joita käytetään alentavasti ja em. palstalaisten mollaamiseen. Nyt kannattaa katsoa peiliin ja miettiä omia sanavalintojaan myös. Ainoastaan että vain rekattuna joutuu niistä vastuuseen, anonyyminä pilkkaaminen tulee halvaksi. - Anonyymi
Parhaita kirjaillisia temaattisia dialogeja täällä esittävät Paloma, Korppis ja Pertikki
eli PKP ja he ovat erityisesti aukkokohdan täyttäjiä eli kun koskaan ei tekstissä sanota kaikkea, niin älykkäät havainnot näkyvät kolmikon rivien välistä- Anonyymi
Heille palsta onkin elämää suurempi, jolle vuodatetaan sydänveri. Voi tuntea olevansa vainottu marttyyri.
- Anonyymi
Kertoohan se aika paljon jonkun arvoista kun ylistää täällä saatanpalvoja miehen tuherruksia joka sitten kuoli oudosti, oliko ihminen ollenkaan?.
MODERNI taide on huonon maun osoitus EI mitään taistta vaan töheryksiä joista sitten ihailemana ; Tulipa hyvä paska haisee kivasti ja kirjoittelija on sexy. Vanhat akat nyt peilin eteen mokomat pöljät txt tekeytymistä jotenkin paremmaksi yms hassua.
Tekoläkirjailua jotkut tekoälyn tekemiä,5uotoksia evvvk- Anonyymi
Juu ja Aamen sopinee tähän kohtaan siinä kuin jokin muukin.
Palstan kirjallisuus kulttuurin havaitsee lukiessa eritasoisia kommentteja, eihän ihmisetkään ole samannäköisiä " anna mielipiteitten kukkia " Mielipiteet aiheuttaa keskustelua, se ilmenee aloituksista, kun saadaan tyhjästäkin mahottoman pitkiä Päätalon tapaan.
- Anonyymi
Avataan palsta "Juu ja Aamen", jossa jokainen saa saman vastauksen mielipiteeseensä. Myönteinen keskusteluilmapiiri rauhoittaisi palstamme.
Jokainen voisi esittää näkemyksensä mistä tahansa asiasta turvallisesti. - Anonyymi
Kirjallisuuden, tyylien ja teemojen kulttuuria, kirjailijoiden teoksia ja ansioita kirjallisuudessa mitataan monella tavalla.
Lukija 1 puhuu sitä mitä ymmärsi, 2 puhuu sisällön vaikutuksesta häneen lukijana. 3 puhuu vaikka ei olisi mitään sanottavaa.
Meillä on monta turhaa kirjailijaa, tarkemmin tunnen yhden heistä ja tiedän, ei hän ole ylpeä kaikista teoksistansa, vaikka on saanut kriitikoilta hyviä arvosteluja.
- Anonyymi
Miksi hyökkäät?
Ei oikein selviä, minkä tämän olette vaivalla luoneet, mutta pidätte siitä kiinni.
Ketkä te?
Eiköhän palstalla kaikki saa yrittää, sallikaa vaivojenne keskeltä muillekin mahdollisuus.- Anonyymi
Tuntematta tekijöitä, alkuunpanijaa ja jatkajaa,
omana mielipiteenäni, ja viitaten palveluntarjoajaan Suomi24,
tämänkin ikäryhmien ryhmä 80+ on tarkoitettu kaikille kirjoittajille keskustelupalstana, sätit on erikseen, mutta täällä kukin sanoo asiansa vastaamalla kirjoitukseen, aloitukseen tai toisen kirjoittamaan kommenttiin.
Sekavaa, viestit eivät kulje aikajärjestyksessä.
On vaikea huomata kuka mihinkin vastaa, ja kuka aloittaa uutta vastaamatta kenellekään.
Jos vastaaja vastaisi aina sen kommentin alle johon haluaa vastata, se olisi helppoa, mutta tämäpä palvelu näyttää heittävän vastauksen irralleen, jonnekin " lakanan " mittaisen tyhjän tilan alkuun.
Vaikeaa, ja nyt tuntuu turhalta kirjoittaa mihinkään.
Nyt meni täysikuukin jo toiselle puolelle vajaantumaan, rauhoittuisiko palsta.
Kirjautuneet ovat oma ryhmänsä, sitä en minä mene ronkkimaan, koska näkyvät olevan pois muista anojen keskusteluista, mutta riita ja epäsopu saa senkin joukon aktivoitumaan.
Aiheeni ei kaada maata eikä vuoda merelle, kirjoitan kun aihe iskee päähän ja on pakko purkaa ulos.
Tykätäänpä tai ei, kirjailijaksi en tähän ryhmään muutu, ammatti on salaisuus ja henkilötietonikin pidän ominani.
Ellen kelpaa, valittakaa ylläpidolle.
Pyysin heitä poistamaan aamuisen aloitukseni
Lapin turisteista ja kuuluisan veneen kuvaajista.
Kiitos kun poistivat.
Anteeksi vastaajille jotka ennättivät mukaan !!! Kaikki meni!
Näillä eväillä, vaikka reppuni on jo ihan tyhjä, aion jatkaa palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämänkin ikäryhmien ryhmä 80 on tarkoitettu kaikille kirjoittajille keskustelupalstana, sätit on erikseen, mutta täällä kukin sanoo asiansa vastaamalla kirjoitukseen, aloitukseen tai toisen kirjoittamaan kommenttiin.
On vaikea huomata kuka mihinkin vastaa, ja kuka aloittaa uutta vastaamatta kenellekään.
Jos vastaaja vastaisi aina sen kommentin alle johon haluaa vastata, se olisi helppoa, mutta tämäpä palvelu näyttää heittävän vastauksen irralleen, jonnekin " lakanan " mittaisen tyhjän tilan alkuun.
Kirjautuneet ovat oma ryhmänsä, sitä en minä mene ronkkimaan, koska näkyvät olevan pois muista anojen keskusteluista, mutta riita ja epäsopu saa senkin joukon aktivoitumaan.
Aiheeni ei kaada maata eikä vuoda merelle, kirjoitan kun aihe iskee päähän ja on pakko purkaa ulos.
Tykätäänpä tai ei, kirjailijaksi en tähän ryhmään muutu, ammatti on salaisuus ja henkilötietonikin pidän ominani.
Kiitos kun poistivat.
Näillä eväillä, vaikka reppuni on jo ihan tyhjä, aion jatkaa palstalla.Anonyymi
2025-01-15 07:36:59
UUSI
NÄIN. tämä lakanan pituinen tyhjä tila väliin
kun vastasin yllä olevaan viestiin.
Ihan sekopäistä järjestystä huh. mahtuu 10 viestiä väliin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämänkin ikäryhmien ryhmä 80 on tarkoitettu kaikille kirjoittajille keskustelupalstana, sätit on erikseen, mutta täällä kukin sanoo asiansa vastaamalla kirjoitukseen, aloitukseen tai toisen kirjoittamaan kommenttiin.
Kiitos kun poistivat.
Näillä eväillä, vaikka reppuni on jo ihan tyhjä, aion jatkaa palstalla.Aloitus Lapista oli hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun poistivat.
Näillä eväillä, vaikka reppuni on jo ihan tyhjä, aion jatkaa palstalla.Hei! Miksi poistatit Lapin aloituksen?
En nähnyt siinä mitään ongelmia. Oli kommentteja ja minäkin kommentoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus Lapista oli hyvä.
Pyysin poistoa heti kun olin sen Lähetä napin painanut
tuli nimittäin pieni omaan aikajanaani, milloin ensikerran näin veneen. Ettei tulisi turpakäräjiä, jos joku siitä huomauttaisi.
Luulin jo etteivät poista.
No. asia tuli tietoon, turismi ei ole vain hyvä asia näillä tienoilla.
Joskus hyväkin menee hukkaan tavallaan turhaan, mutta täällä oppii varomaan sanojaan. En karkuun mene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus Lapista oli hyvä.
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin poistoa heti kun olin sen Lähetä napin painanut
tuli nimittäin pieni omaan aikajanaani, milloin ensikerran näin veneen. Ettei tulisi turpakäräjiä, jos joku siitä huomauttaisi.
Luulin jo etteivät poista.
No. asia tuli tietoon, turismi ei ole vain hyvä asia näillä tienoilla.
Joskus hyväkin menee hukkaan tavallaan turhaan, mutta täällä oppii varomaan sanojaan. En karkuun mene.Mielestäni olit vuosiluvut korjannut, joten älä huoli. Olin asioilla välillä, joten ihmettelin mitä tapahtui, kun ketju oli poistettu.
Täällä joskus on välimerkilläkin väliä ja tarkoituksellista väärinymmärrystä, mutta pääsääntöisesti ymmärretään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni olit vuosiluvut korjannut, joten älä huoli. Olin asioilla välillä, joten ihmettelin mitä tapahtui, kun ketju oli poistettu.
Täällä joskus on välimerkilläkin väliä ja tarkoituksellista väärinymmärrystä, mutta pääsääntöisesti ymmärretään.taisi kuitenkin olla syynä nyt tuo Lappi, Lapland ja Lappland -sanojen käyttö mitä iltapäivälehdissä nyt puidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taisi kuitenkin olla syynä nyt tuo Lappi, Lapland ja Lappland -sanojen käyttö mitä iltapäivälehdissä nyt puidaan.
Ei niiden sanojen käyttöä kukaan kiellä, en minä sanojen, vaan oman virheeni takia poistin, Voihan Lapista puhua, ja nyt kun turismi on räjähtänyt, on vielä tärkeämpää puhua Lapin luonnon monimuotoisuudesta joka on vertaansa vailla. Norjan vuoristomaisemat karuudellaan, ovat myös ainutlaatuisia, mutta siellä ei ainakaan tietojeni mukaan ole mitään turismiin, eikä ihmisten liikkumiseen liittyviä suuria haittoja.
Olen Lapinhullu. Sinne on sieluni jäänyt vuosia sitten. Sinne jätin surut huutamaan ja ilot riemua kiljumaan.
Voinhan kertoa, jos oikein innostun ¿
- Anonyymi
Paloma Korppis Pertikki ovat keskittyneet Palstaan jonne he vuodattavat elämänsä summan kirjallisena osin fiktiivisenä kuvauksena epäloogisen tautologisen melkein lattean tarinoinnin avulla
- Anonyymi
On tämä niin vaikeaa. Toiset tarkoittavat palstalla yhtä aloitusta/ketjua. Toiset tarkoittavat koko 80+ alustaa palstana.
Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa? - Anonyymi
Lisää Lappi aiheita vanhalle kairankiertäjälle, härnäsi mukaan aloitukseen ja sitten ähä minäpä poistan aloituksen ette voi kertoa mukavia lapin juttujanne.
- Anonyymi
Aloita sinä jossain vaiheessa uusi.
- Anonyymi
Minullapa on monta Lapin kokemusta, kairankiertäjäkin...
Haluatko kuulla?
Voinhan minä sen uudelleenkin kertoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullapa on monta Lapin kokemusta, kairankiertäjäkin...
Haluatko kuulla?
Voinhan minä sen uudelleenkin kertoa.Anna tulla
- Anonyymi
Aloittaja on siis itse kirjailija ? Mitä kirjoja olet kirjoittanut ? Kerro !
- Anonyymi
Hönöjen ketju tämä on.
Lappiin eksyneistä voi tulla elinkautisia, en tarkoita että pitäisi lähettää etsintä partio.
Lapista voi löytää kullan, löytää kultaa, en nähnyt reissuillani ketään johon olisi iskenyt lapin hulluus.
Lantalaisena nuorena miehenä tein eka matkan lappiin ' sen lumo sai sen valtaan, ken lappiin on eksynyt ei sinne palaamatta voi. Kaipaus sinne on kuin rakkaan luo, et sitä unhoittaa voi.- Anonyymi
Kaikista ei tule. eikä ole, jos tänne jäät, olet kuin metsähiiri, olemassa, mutta et paljon näkyvissä keskeisillä paikoilla, joissa isommat rodut saalistavat viimeisiäkin murusia.
Lappi sinussa, se jotain rakkautta lie` - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista ei tule. eikä ole, jos tänne jäät, olet kuin metsähiiri, olemassa, mutta et paljon näkyvissä keskeisillä paikoilla, joissa isommat rodut saalistavat viimeisiäkin murusia.
Lappi sinussa, se jotain rakkautta lie`Anonyymi
16.01.2025 09:14
Kaikille jotka lappia rakastaa, ei vain pertikille.
Tässä se on Lappi. sitä ilmaa hengitän kun ikkunakin on auki, meillä on plussaa jopa säässä, koko Lapissa
- Anonyymi
Paloma Korppisja Prrtikki ovat viereisellä palstalla keskusteleet myös kuin kulta, gryptot ja kirjalisuus enään tuovat lumoa elämään eksyneelle lapinhullulle
- Anonyymi
Annetaan keskustella, mutta mistä sinä nuo aiheet löysit.
Pertikkikö lapinhullu?
Lapinhullu, ei siihen kaikki kykene hulluutten Lapista
vaikka ei kultaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan keskustella, mutta mistä sinä nuo aiheet löysit.
Pertikkikö lapinhullu?
Lapinhullu, ei siihen kaikki kykene hulluutten Lapista
vaikka ei kultaaHullu saa olla muttei tyhmä.
- Anonyymi
80 plus on 80 plus, oli kyseessä sitten mikä aihe tahansa.
- Anonyymi
samaa mieltä. n
noita kärpäsen paskan kokoisia ja arvoisia muka näkymättömiä epärauhankyyhkysiä joka väliin
sekosekoitus pääasia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä. n
noita kärpäsen paskan kokoisia ja arvoisia muka näkymättömiä epärauhankyyhkysiä joka väliin
sekosekoitus pääasiaOletko kirjailija? Lauseestasi (?) puuttuu verbi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kirjailija? Lauseestasi (?) puuttuu verbi.
Miksi se ?merkki on sinun lauseessasi, ja verbi?
En ole, oletko sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se ?merkki on sinun lauseessasi, ja verbi?
En ole, oletko sinä?Kysymysmerkki sen vuoksi, että lukija ei tiedä, oletko kirjoittanut lauseen, siinähän ei ole verbiä.
Et taida tietää mikä se on, se on suomalaisessa kieliopissa "teonsana", oli ainakin 80 v. sitten kansakoulussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymysmerkki sen vuoksi, että lukija ei tiedä, oletko kirjoittanut lauseen, siinähän ei ole verbiä.
Et taida tietää mikä se on, se on suomalaisessa kieliopissa "teonsana", oli ainakin 80 v. sitten kansakoulussa.no, mutta sinähän näit sen lauseen, vaikka siinä ei ollut verbiä!
vai huomasitko, en tehnyt mitään.
ja sain kyllä sen ajan todistukseen;
äidinkieli ja kaunokirjoitus kiitettävä 10
keskiarvo 9,71
eikä vihkoissani ollut punakynä merkintöjä
ainoa mitä en oppinut; en ole oppinut huomauttamaan muiden kirjoituksiin virhelyönneistä, pilkuista, pisteistä tai lauserakenteesta,
pysyn siis niistä erossa, saat tehdä sen minunkin puolestani
lisäisitkö pisteet ja isot kirjamet?
- Anonyymi
Millaisia vaivoja luomistyö on aiheuttanut?
Oletteko kunnossa?
Nim. Huolestunut- Anonyymi
on sen nverran varaa, ettei lumikolaa tarvii tuöntää
- Anonyymi
Montako kirjailijaa on jäljellä?
Kuinka se luomistyö luonnistuu tittelien seurassa, kun tämä lopahti? - Anonyymi
Paloma Korppis ja Pertikki ovat aloittaneet pienimuotoisen kirjakakeskustelun kulttuurin vomistamisesta palstalla
ja kuka tietää,
saattaa johtaa uusiin avauksiin - Anonyymi
Kirjailijat voittivat, iltiksen linkeillä mitataan taitoja.
Lapasia näkyvät olevan.
Kuka ne kokoonkursi
Vaivalla koottu alittaa rimaa. - Anonyymi
Se olisi se "turkinhihasta uudelleen synnyttäminen" josta näin maininnan, se olis hyvä kokeilla.
Samalle torille kaikki sekaisin ja tuulenpuuska sekottajaksi, tai trompi,. se ei vie heikompia, ne painaa vähemmän
ihanku tämä alotuski,
Parhaat jatkaa, heikommat sivuun?
Joko se ylläpitö on asettanu rajat? - Anonyymi
Kaiken aikaa rajoja, mutta aidan yli voi astua, ei tarpeen hyppiä muiden yli.
- Anonyymi
Olen vieraillut monilla alustoilla, keskustelu, en tiedä mitä sanoisin.
Tämä vierailuni tällä foorumilla on tarjonnut uuden näkökulman ikäihmisiin ja antaa minulle uusia ajatuksia kirjaamisiini, muistiinpanoissa on jo tunkua, rajoituksia, vähättelyä, sairauksien vähättelyä, apua " pyytävän " lannistamista, nimittelyjä, syyttelyjä puolin ja toisin, en ymmärrä, en jaksa edes luetella mitä silmiini on tarttunut.
Rima on korkealla, mutta suoraan kun sanoo, eipä kovin korkealla. Ylitys on helppoa heille, jotka eivät rimoista välitä.
Kovaa nahkaa tarvitsee joka täällä jaksaa moista menoa vuosia toisensa perään katsella ja sietää.
Nostakaa rimaa, näyttäkää mitä te saatte aikaan kun yritätte yhdessä, ilman joko linjoja ja arvonimiä (titteleitä).
Nykyisin kirjailijaksi voi kuka tahansa ryhtyä, omakustannus toiminta on laajaa,, ulkomailla painetaan kovakantisia kirjoja halvalla, ja kirjoitustaitoisia meillä onneksi maassamme vielä on.
Aikanaan kirjoittelimme erään kuuluisan kirjailijan kanssa kirjeitä, hänen osoitteensa oli salattu, vain kustantajan kautta pääsi lähestymään , mutta erinäisten tapaamisten kautta minä sain osoitteen ja yhteytemme toimi.
Paljon sain tietoa ja oppia oman tieni lannoitteeksi.
Kuka tahansa alkaa kirjoittaa omaa historiaansa, tai vaikka pelkkää huu haata, kynnys ei ole korkea, mutta kustantajasta on kiinni, tai oman kukkaron pohjasta ja omasta kuuluisasta elämästä, se Nettikuuluisuus on poikaa.
Tästä ja vähän vierestäkin, aiheita ja asiaa kuin huutokaupan pitäjällä.
Alkakaa kirjailijoiksi, se täällä sallitaan. Vaivalla luoneet lupaavat, kun on titteli, saat tulla mukaan.
Kertoisinko enemmän . . en, - Anonyymi
Aloituksen on tehnyt kurillaan joku koltiainen, joka haluaa provosoida kasikymppisiä kommentoimaan ja väittämään vastaan. Ja on näköjään onnistunut. En usko että kukaan 80-vuotias on moista typeryyttä kirjoittanut.
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä näitä paikallisia ¤kirjailijoita¤ on paikalla ja kytiksellä.
Kaikki kirjoitusvirheet ja liian asialliset viestit laitetaan suuennuslasin alle, ne ovat liikaa, oppineet sentään osaavat, ja ammattilaiset tietävät mikä on oikein, mikä väärin.
Olkoon kuka tahansa, kapea on näköala, jos ei näe kuin oman näyttönsä päähän ja siinähin vain omat buukstaavit.
Turhaan täältä kukaan karkuun juoksee, eivät HE voi hallita näitä sivustoja.
Ei kai nuorisoa voi syyttää, kun lukee vaikka naakoista maininneet kirjailijat, palstan parhaat, esimerkkinä muille.
Onko viisaus vanhoissa? Eivät nuo kirjailijat enää mitään nuorisoa ole, mutta paljon tuntuvat muista virheitä löytävän, taitavat palstan nuorimpiin kuulua.
- Anonyymi
Väittämään vastaan?
Ei, vaan alittamaan rimaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441