kysymykseni koskee velkaa joka on mennyt ulosottoon ja olen maksanut velan ulosoton kautta kokonaan, Voiko perintäyhtiö periä vielä jotain kuluja/korkoja minulta tuon jälkeen tuosta samasta velasta vai siirtyikö kaikki kulut ja korot silloin mukana kun velka meni ulosottoon ?
Velka maksettu ulosoton kautta voiko perintäyhtiö periä kuluja/korkoja tämän jälkeen vielä.
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen suuresti, että uutta pukkaa. Koska mikään perintäyhtiö eikä valtion viranomainen Ulosottolaitoksessa ole velkaantuneen puolella, eikä edes informaatio kulje, aina voi yllärinä jäädä joku "pikkusumma" kasvamaan. Itse olen vasta velkojen maksun puolivälissä ja jo nyt on putkahtanut kaikenlaista uutta maksuun. Perinnän tapa kai pitää itsellään kaikki faktat, joita sitten myöhemmin heittelee peliin. Psykopaattista meininkiä.
- Anonyymi
Tulee mieleen ainoastaan perintätoimiston omat kulut jotka on tulleet esim velkomustuomion jälkeen, esim joku 5e muistutuskulu jne ? Mutta mielestäni ulosottoon mennyttä velkaa käsitellään kokonaisuutena kuluineen eli mitään ulkopuolista maksua ei pitäisi olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 624898
- 733982
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2543591- 1183138
- 482944
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2662270Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902