Mitä teen kun Project Dogwaffle free versio 1.2 ei lataannu vaan kun lataan RYB Mixer pm. exe [66kd] niin näyttöön ilmestyy teksti Run- time error `429` ActiveX component can`t create object.... siis mitä minun pitäisi tehdä???
Kiitos jos vastasit :D
Project Dogwaffle free versio 1.2 ei lataannu
5
411
Vastaukset
- GIMP
kuten sivulla
http://www.thebest3d.com/dogwaffle/whatsnew/rybmixer/index.html
kerrotaan
Downloads:
RYB_Mixer_pm.zip (21 kb)
Installation: extract the file from the zip archive and you will get this file:
RYB_Mixer_pm.exe (66 kb) copy the file into the folder where Dogwaffle is installed.
That's normally in C:\Program Files\project dogwaffle
How to use it: Start Dogwaffle, open the
plugins panel (shortcut 'k' for killer plugins), Select the 'Misc.' tab...
Eli lataa tuo pakattu tiedosto RYB_Mixer_pm.zip ja pura se, tai lataa suoraan purettuna RYB_Mixer_pm.exe
Kopioi RYB_Mixer_pm.exe siihen kansioon mihin asensit varsinaisen ohjelman yleensä C:\Program Files\project dogwaffle
Käyttö: Käynnistä Dogwaffle ja avaa plygins paneeli (Window -> Plugins panel...) klikkaa Misc.-välilehteä ja kaksoisklikkaa RYB Mixer pm.exe niin Red yellow blue wheel-plugin avautuu.- GIMP
Olethan asentanut tätä ennen varsinaisen ohjelman? Tuo ohje, josta kerroin on siis pluginille eli lisätoiminnolle ei siis varsinaselle ohjelmalle.
Ohjelma itsessään ladataan sivulta http://www.thebest3d.com/dogwaffle/free/#download
jostakin "peilistä" vaikka Download.com'ista.
- peppi
Siihen RYB_Mixer_pm.zip ja siihen toiseen tulee se sama teksti Run- time error `429` ActiveX component can`t create object...
- GIMP
>>
Mitä teen kun Project Dogwaffle free versio 1.2 ei lataannu ...?
>>
Mitä tarkoitat "lataannu"? Tarkoitatko, että et saa asennustiedostoa ladattua/siirrettyä/downloadattua konellesi vai tarkoitako, että asennettu ohjelma ei käynnisty?
>>
Siihen RYB_Mixer_pm.zip ja siihen toiseen tulee se sama teksti ...?
>>
Mitä yrität tehdä kun "tulee se sama teksti"?
Voisitko kuvailla koko ongelmasi tarkemmin, niin voisin yrittää auttaa. - peppi
GIMP kirjoitti:
>>
Mitä teen kun Project Dogwaffle free versio 1.2 ei lataannu ...?
>>
Mitä tarkoitat "lataannu"? Tarkoitatko, että et saa asennustiedostoa ladattua/siirrettyä/downloadattua konellesi vai tarkoitako, että asennettu ohjelma ei käynnisty?
>>
Siihen RYB_Mixer_pm.zip ja siihen toiseen tulee se sama teksti ...?
>>
Mitä yrität tehdä kun "tulee se sama teksti"?
Voisitko kuvailla koko ongelmasi tarkemmin, niin voisin yrittää auttaa.Ekaksi painan sitä Free Dogfare ..1.2 juttuu sit siihen tulee niit jottain erilaisii nimii..??? ja otan siitä sen
RYB_Mixer_pm.exe [66 kb] - read about it here
Sit se kysyy et haluatko tallentaa tai suorittaa tämän tiediston??? ja mä pistän siihen tallenna.
sit mä laitan sen työpöytään ja se nopeesti lataa sen...
Sit mä painan suorita ja se kysyy et julkaisijan vahvistaminen ei onnistu haluatko varmasti suorittaa tämän ohjelman
ja mä pistän suorita ja sit siihen näyttöön tulee se "ilmoitus"
run-time error `429` activeX component can`t create odjeck
ja sit niis toisis exe ja siin mikä lie tulee sama juttu....
Toivottavasti luit tämän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854