aprilia rx 50 enduro

apriliamaan

aion ehkä ostaa aprilia rx 50 enduron onko se hyvä???? paljon menee vakiona??

174

50865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forttikuski

      .. on hyvä. mulla on samanlaine. totesin kyllä paremmaksi kun derbi koska omistin sellasen.ja menee saman verta kun muutki mopot vakiona.

      • apriliamaan

        joo no hyvä et on hyvä :D


      • motorizti
        apriliamaan kirjoitti:

        joo no hyvä et on hyvä :D

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..


      • Stude88
        motorizti kirjoitti:

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..

        eipä taida kyllä sendassa olla am6 moottorii, joka on rx:ssä.


      • TiiKeRi
        motorizti kirjoitti:

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..

        Osta Aprilia Rx.. Sillä Derbeissä on sähkövikoja (johdoissa) RX kulkee vakiona todella laiskasti n.40-45km/h. :) mutta räksää on helpompi virittää.. ;) *Viritetyllä mopolla saa ajaa vain muulta liikenteeltä suljetulla alueella*


      • TiiKeRi
        motorizti kirjoitti:

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..

        Derbissä ei todellakaan ole sama kone, kuin apriliassa. Sen sijaan Yamaha DT:ssä ja Aprilia RX/MX on samat koneet.


      • jasd
        TiiKeRi kirjoitti:

        Derbissä ei todellakaan ole sama kone, kuin apriliassa. Sen sijaan Yamaha DT:ssä ja Aprilia RX/MX on samat koneet.

        Peugeot xps:ssä on myös sama kone kuin yamaha dt:ssä
        ja aprilia rx /mx:ssä.


      • Collusion
        jasd kirjoitti:

        Peugeot xps:ssä on myös sama kone kuin yamaha dt:ssä
        ja aprilia rx /mx:ssä.

        Derbistähän on olemassa lukuisia eri versioita, halvemmat ovat enemmän riisuttuja ja niissä on huonommat jouset&jarrut jne. Mutta jos vertaillaan esim. näitä kalleimpia derbin mopoja ja aprilia rx/mx:ää, niin aika tasaväkistä on. Itse olen omistanut aprilia rx:n.

        Tässä on minun lista hyvistä sekä huonoista puolista:

        hyvää:
        jousitus
        ajotuntuma
        jarrut
        vara- ja viritysosien saatavuus
        mittaristo (joskin hieman hidastoiminen)

        huonoa:
        - alkuperäisten varaosien hinta
        - ketjujen kiristyssysteemi
        - ilmanpuhdistin
        - vakiokaasutin (vanhemmissa malleissa oleva Dellorto SHA 14.12)

        Mutta näin yleisesti ottaen voisin sanoa, että yksi parhaista mopoista on. Tietenkin hintaakin löytyy, mutta rahoille saa myös vastiketta. Ulkonäkö on omasta mielestäni ok, en laittanut sitä listaan koska kaikilla on omat mielipiteet. Ja näistä mopojen koneesta sen verran, että esim. Derbin käyttämällä Rabasa-koneella ja Aprilia:n käyttämällä minarelli am6-koneella ei ole merkittäviä tehoeroja.


      • Mul On Älä Väitä

        Öhöm.. räxä kulkee kovempaa ku muut mopot mut alakierroksil ei oo vääntöö teräsläppien takia edes viritettynä..


      • apina
        Collusion kirjoitti:

        Derbistähän on olemassa lukuisia eri versioita, halvemmat ovat enemmän riisuttuja ja niissä on huonommat jouset&jarrut jne. Mutta jos vertaillaan esim. näitä kalleimpia derbin mopoja ja aprilia rx/mx:ää, niin aika tasaväkistä on. Itse olen omistanut aprilia rx:n.

        Tässä on minun lista hyvistä sekä huonoista puolista:

        hyvää:
        jousitus
        ajotuntuma
        jarrut
        vara- ja viritysosien saatavuus
        mittaristo (joskin hieman hidastoiminen)

        huonoa:
        - alkuperäisten varaosien hinta
        - ketjujen kiristyssysteemi
        - ilmanpuhdistin
        - vakiokaasutin (vanhemmissa malleissa oleva Dellorto SHA 14.12)

        Mutta näin yleisesti ottaen voisin sanoa, että yksi parhaista mopoista on. Tietenkin hintaakin löytyy, mutta rahoille saa myös vastiketta. Ulkonäkö on omasta mielestäni ok, en laittanut sitä listaan koska kaikilla on omat mielipiteet. Ja näistä mopojen koneesta sen verran, että esim. Derbin käyttämällä Rabasa-koneella ja Aprilia:n käyttämällä minarelli am6-koneella ei ole merkittäviä tehoeroja.

        kyllä muuten on eroa ja ihan jumalattomasti derbin ja räksän koneill!!


      • kitara5u08327409§7340871+2347
        Mul On Älä Väitä kirjoitti:

        Öhöm.. räxä kulkee kovempaa ku muut mopot mut alakierroksil ei oo vääntöö teräsläppien takia edes viritettynä..

        apriliassa ei ole teräsläppiä ainakaan omassani ei ollut ja se on vuosimallia 02, en tiedä mitä ainetta läpät ovat mutta mustaa synteettistä ainetta


      • Herra.
        apina kirjoitti:

        kyllä muuten on eroa ja ihan jumalattomasti derbin ja räksän koneill!!

        Aprilia on yksi parhaista!
        Ja kone on noin 20% laadukkaampi kuin Derbin Rapasa.
        Tehoja nyt en rupea vertaamaan. (jos niitä haluaa niin hommaa sitten kuutioita alle putkineen)
        Omistan tällä hetkellä Aprilia RX 50 -02 (joka on viellä aitoa Apriliaa)
        En mitenkään Derbin mopoja hauku (nekin ovat ihan hyvä valinta!)


      • rx 03
        motorizti kirjoitti:

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..

        uudet aprilia rx mallit on samalla alakerta vikaisella moottorilla joka on derbiss.. elikkä ostakaa vuosimallia 03-04 rx niin se 20 tonnia mittarissa ei ole mitään alakerralle.. kone kestää sinne 25-30 tonniin..


      • derbin paska
        motorizti kirjoitti:

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..

        Se on parempi ku derbi. Derbissä on melkein aina sähköt rikki. Mut osta


      • bölböbl
        rx 03 kirjoitti:

        uudet aprilia rx mallit on samalla alakerta vikaisella moottorilla joka on derbiss.. elikkä ostakaa vuosimallia 03-04 rx niin se 20 tonnia mittarissa ei ole mitään alakerralle.. kone kestää sinne 25-30 tonniin..

        mulla jo yli 31000 eikä oo hajonnu :D


      • rx 08
        TiiKeRi kirjoitti:

        Derbissä ei todellakaan ole sama kone, kuin apriliassa. Sen sijaan Yamaha DT:ssä ja Aprilia RX/MX on samat koneet.

        vitun jonne apriliossa mitkä on uudempia kuin 06vm niin niissä on rabasan kone, eli sama kuin derbeissä. Ja btw rabasanissa on yksi parempi puoli kun am6... sen voi käynnistää vaihde päällä =P


      • sexy boy 89
        Herra. kirjoitti:

        Aprilia on yksi parhaista!
        Ja kone on noin 20% laadukkaampi kuin Derbin Rapasa.
        Tehoja nyt en rupea vertaamaan. (jos niitä haluaa niin hommaa sitten kuutioita alle putkineen)
        Omistan tällä hetkellä Aprilia RX 50 -02 (joka on viellä aitoa Apriliaa)
        En mitenkään Derbin mopoja hauku (nekin ovat ihan hyvä valinta!)

        VITTU TÄÄLLÄ PUHUTAAN APRILIOSTA MITKÄ OVAT UUDEMPIA KUIN 06 VUODEN RÄXÄT VITUN JONNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • räxäl mennää kuuhun
        rx 03 kirjoitti:

        uudet aprilia rx mallit on samalla alakerta vikaisella moottorilla joka on derbiss.. elikkä ostakaa vuosimallia 03-04 rx niin se 20 tonnia mittarissa ei ole mitään alakerralle.. kone kestää sinne 25-30 tonniin..

        yks kaveri veti räxällä yli 87000 eikä mitää vikaa ja on vieläki vissii ajos :D:D


      • es on jumalten juoma
        sexy boy 89 kirjoitti:

        VITTU TÄÄLLÄ PUHUTAAN APRILIOSTA MITKÄ OVAT UUDEMPIA KUIN 06 VUODEN RÄXÄT VITUN JONNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jonnet juuri osta uudempia kuin 06? eihän jonneille kelpaa yli 3vuotta vanhat mopot kun ne on niin espärinäsdsadsadaspöö


      • aprilia rx
        Stude88 kirjoitti:

        eipä taida kyllä sendassa olla am6 moottorii, joka on rx:ssä.

        2006 apriliassa ruvettiin käyttää samaa moottoria kuin derbissä eli rabasaa


      • Hjäämuli
        aprilia rx kirjoitti:

        2006 apriliassa ruvettiin käyttää samaa moottoria kuin derbissä eli rabasaa

        Väärin. 2006-> PIAGGIO konserni osti Aprilian, Derbin ja Gileran. Kaikissa kolmessa on 2006-> ollut PIAGGIOn moottori. Eli kaikissa sama. Eroja tietty on. esim. Aprilian alkukäyrä on erillinen (ruuveilla kiinni paisarissa). Joissain Derbin malleissa on sama putki kuin Apriliassa (esim. DRD). Muissa on jokin Derbin käyttämä putki.


      • apikkamies
        motorizti kirjoitti:

        että jaa'a, se on yhtä hyvä ku derbi senda, mutta maksaa 300 enemmän, niis on samat moottorit mutta senda hieman enemmän kuristettu, mutta sen voit itse hoitaa puukolla ja viilalla =) sanoisin että sendä jos haluut halvemman.. rx hinta uutena obaut 3190 senda2790 TJN..

        sittiä, jos mopoo haluut hyvää ja halval nii aprilia rx, ja mielummin alle 2005 vuosimalli. Koska 2005vm. ylöspäin derbin(sähkövian) kone. ja viritys helpointa koska ei tarvi ku prikkaa ja kaasaria säädellä. Ja derbiin verrattuna aprilian laatu ero todella suuri. derbillä ja aprilialla ei mitään yhteistä. aprilia kuuluu yamahan ja mpk sukuun. jammus ja mpk joudut vaihdella sytytys boksia. jos meinaat kulkeen saada.


      • ebin : DDD
        jasd kirjoitti:

        Peugeot xps:ssä on myös sama kone kuin yamaha dt:ssä
        ja aprilia rx /mx:ssä.

        joo uuemmissa rx malleissa myös derbin kone


      • mfjeu
        ebin : DDD kirjoitti:

        joo uuemmissa rx malleissa myös derbin kone

        paljon kulkee apikka rx vakiona vm 2012


      • APRILIA<3
        mfjeu kirjoitti:

        paljon kulkee apikka rx vakiona vm 2012

        45-50km/h


      • anonyymi4
        räxäl mennää kuuhun kirjoitti:

        yks kaveri veti räxällä yli 87000 eikä mitää vikaa ja on vieläki vissii ajos :D:D

        Aina se on joku kaveri joka veti vedä joskus ite ni joku uskookin jotain.


      • RX omistaja
        apina kirjoitti:

        kyllä muuten on eroa ja ihan jumalattomasti derbin ja räksän koneill!!

        Riippuu vuosimallista.


      • merssumies1
        mfjeu kirjoitti:

        paljon kulkee apikka rx vakiona vm 2012

        2013 RX menee vakiona suunnillee 55.....


      • nimetön44444444
        anonyymi4 kirjoitti:

        Aina se on joku kaveri joka veti vedä joskus ite ni joku uskookin jotain.

        ihminen se kaverikin on....


      • Aprilia

        En tiedä kuseeko Aprilian nopeusmittari mutta mulla menee nipin napin 60km h kylä se enemmän kulkee kuin 45km h


      • Anonyymi
        TiiKeRi kirjoitti:

        Derbissä ei todellakaan ole sama kone, kuin apriliassa. Sen sijaan Yamaha DT:ssä ja Aprilia RX/MX on samat koneet.

        98-06 rx 50 on am6 minarelli sitä uudemmat ovat käytännössä derbejä ja niissä palvelee rabasa johtuen siitä että piagio osti aprilian vuonna 2006 piagio omistaa myös derbin jos haluat hyvän apikan osta vanha apikka saat kulkemaan noin 75km/h poistamalla kuristukset


    • sukka

      itselläni on aprilia rx 50. se on tehokkain vakioenduroista mutt välillä sitä saa vähän korjaillakki... kun ottaa kurit pois kulkee sen 85km/h

    • pro12222222

      mun aprilia on aika viritetty...iso alku käyrä eikä mittää kurei kaasaris tai muitakaa palkkeja missää...se on oikeest hyvä ainaki viritettynä (en tiiä vakiost)se ottaa kierroksii vitu hyvi ja kulkee about 100 mut en tiiä kaupas sanottii että menee 100 vaik mittari on kahdeksaa kymmenee...mut miten pitkä oot?meitsi on nimittäi 180 melkee ja silti se on hemmeti iso ja raskas.kokeile ja sitte osta.joltai..

      • Lyydia..

        No hei mä oon 162 ja tyttö ja silti se on hyvä mulle, eli osta vaa!

        vakion abaut 46km/h


      • aa.
        Lyydia.. kirjoitti:

        No hei mä oon 162 ja tyttö ja silti se on hyvä mulle, eli osta vaa!

        vakion abaut 46km/h

        täällä toinen apriliaa hankkimassa oleva:) eli ylttääkö jalat oikeesti hyvin maahan? oon 163 cm pitkä.


      • ll
        aa. kirjoitti:

        täällä toinen apriliaa hankkimassa oleva:) eli ylttääkö jalat oikeesti hyvin maahan? oon 163 cm pitkä.

        oon 170cm ja kantapäät just just maahan


      • rx man
        ll kirjoitti:

        oon 170cm ja kantapäät just just maahan

        mä oon 160cm ja yletyn ihan hyvin.


      • jokuman100
        aa. kirjoitti:

        täällä toinen apriliaa hankkimassa oleva:) eli ylttääkö jalat oikeesti hyvin maahan? oon 163 cm pitkä.

        mäkin yletyn ja oon 158


      • hehh
        aa. kirjoitti:

        täällä toinen apriliaa hankkimassa oleva:) eli ylttääkö jalat oikeesti hyvin maahan? oon 163 cm pitkä.

        Kyllä yltää ite oon 168 (varmaankin :D) ainakin silleen et toiselta puolelta maassa toiselta ilmassa, mutta tässä on se huonopuoli että aprilia painaa jotai 120kg :( joten jos ojaan vedät et saa välttämättä ite ylös. Itsellä kävi näin että oli vaihde päällä (luulin että oli vapaalla) ja löysäsin kytkimen, mopo meni ojaan, mutta tuli se ylöskin kun vähän voimisteli.


      • Metka vekara
        hehh kirjoitti:

        Kyllä yltää ite oon 168 (varmaankin :D) ainakin silleen et toiselta puolelta maassa toiselta ilmassa, mutta tässä on se huonopuoli että aprilia painaa jotai 120kg :( joten jos ojaan vedät et saa välttämättä ite ylös. Itsellä kävi näin että oli vaihde päällä (luulin että oli vapaalla) ja löysäsin kytkimen, mopo meni ojaan, mutta tuli se ylöskin kun vähän voimisteli.

        Itsellä Aprilia SX50 vm2009. Korotettu ronskilla kädellä. Oikein kunnolla siis. Oon ite 185cm ja kepposesti jalat maahan. No problemo. :D Mistä vanhoista ruoskista täällä sitä paitsi puhutaan? Lujaa menöö painot 120kg ja koneet on rabasaa ja am6. Kukaan ei vain ymmärrä, että Piaggio osti Aprilian, Derbin (v 2001) ja gileran jossain 2000-luvun vaihteessa. JA UUSISSA APRILIOISSA, DERBEISSÄ JA GILEROISSA ON KAIKISSA SAMA PIAGGION MOOTTORI! Putkissa on eroja. Ja joissain kaasuttimet on eri kokoisia. MUTTA ALAKERTA JA SYLINTERIT SAMAT. Eli tekniikat ja ominaisuudet samat. Jarruissa ja iskunvaimentimissa on myös eroja.


      • nojuu
        Lyydia.. kirjoitti:

        No hei mä oon 162 ja tyttö ja silti se on hyvä mulle, eli osta vaa!

        vakion abaut 46km/h

        ite oon 175 ja isohko poika/mies ni apriliani sx -09 kulki ennen 45 just ja just sit meni kone paskaks vietii takuu huoltoo pisti koneen kuntoo ja nyt kulkee 55km ja vähä päälle


      • räxä
        rx man kirjoitti:

        mä oon 160cm ja yletyn ihan hyvin.

        itse olen 165-170 ja toinen jalka osuu maahan juuri ja juuri, taidat olla joku yli 80 kiloinen?


      • anonyymi4
        Lyydia.. kirjoitti:

        No hei mä oon 162 ja tyttö ja silti se on hyvä mulle, eli osta vaa!

        vakion abaut 46km/h

        mulla on tommone 2010 rx ja kulkee vakiona 55 ja loivaan alamäkeen oon päässyt 57


      • biggieyvsvspwpdvd
        nojuu kirjoitti:

        ite oon 175 ja isohko poika/mies ni apriliani sx -09 kulki ennen 45 just ja just sit meni kone paskaks vietii takuu huoltoo pisti koneen kuntoo ja nyt kulkee 55km ja vähä päälle

        Ite oon 202 ja painan about ~103 ja "03 räxäl tosi helposti molemmat jalat maassa vaikka koropalaa löytyyki


      • SitaSunTata
        aa. kirjoitti:

        täällä toinen apriliaa hankkimassa oleva:) eli ylttääkö jalat oikeesti hyvin maahan? oon 163 cm pitkä.

        Kyllä yltää! 12-vuotiaalla pojallanikin ylettää jalat maahan :)


    • appari

      kannattaa ostaa.. ja se ei vakiona mene ku 40km/h mutta jos otat kurit pois putkesta joka on ihan nopee homma ni se menee sen 80km/h

    • hihhuli

      ei kannata räxää ostaa, ne kulkee vakiona 45-46:D kun taas mun derbi meni 55 kun se oli vakio.

      • räxä

        terpi parempi ko räxä? ei vitusa!. uudet räxät on terpin koneella ja ne on myös surkeita. -06 ja sitä vanhemman on hyvällä koneella. terpi on semmonen sähkövinanen vehe etteis emmosia kannata hankkia


      • jeejee
        räxä kirjoitti:

        terpi parempi ko räxä? ei vitusa!. uudet räxät on terpin koneella ja ne on myös surkeita. -06 ja sitä vanhemman on hyvällä koneella. terpi on semmonen sähkövinanen vehe etteis emmosia kannata hankkia

        miks helevetissä kaikki sanoo derbiä sähkö vikaseks paskaks!? mulla on sellanen derbi sende r xtreme -02 ja ei oo ollu mitään sähkövikoja! Ne sähkövikaset derbit on jotain maanantai malleja :D !!!


      • derbi = lussupaska
        jeejee kirjoitti:

        miks helevetissä kaikki sanoo derbiä sähkö vikaseks paskaks!? mulla on sellanen derbi sende r xtreme -02 ja ei oo ollu mitään sähkövikoja! Ne sähkövikaset derbit on jotain maanantai malleja :D !!!

        eikös kaikki derbit oo maanantai malleja?? :D


      • ghkvtbdfxuyhv
        jeejee kirjoitti:

        miks helevetissä kaikki sanoo derbiä sähkö vikaseks paskaks!? mulla on sellanen derbi sende r xtreme -02 ja ei oo ollu mitään sähkövikoja! Ne sähkövikaset derbit on jotain maanantai malleja :D !!!

        kakka kakka


      • Brooman
        räxä kirjoitti:

        terpi parempi ko räxä? ei vitusa!. uudet räxät on terpin koneella ja ne on myös surkeita. -06 ja sitä vanhemman on hyvällä koneella. terpi on semmonen sähkövinanen vehe etteis emmosia kannata hankkia

        vittu mul o 07 sx ja ei oo ollu sähkö vikoja vaik o vilkut ja maski vaihettu


      • Jätkät puhuu täyttä pask
        Brooman kirjoitti:

        vittu mul o 07 sx ja ei oo ollu sähkö vikoja vaik o vilkut ja maski vaihettu

        Vittu oot äijä! Maskin ja vilkut vaihtanu!


      • Jätkät puhuu täyttä pask
        Brooman kirjoitti:

        vittu mul o 07 sx ja ei oo ollu sähkö vikoja vaik o vilkut ja maski vaihettu

        Vittu oot äijä! Maskin ja vilkut vaihtanu!


      • räxöxö
        räxä kirjoitti:

        terpi parempi ko räxä? ei vitusa!. uudet räxät on terpin koneella ja ne on myös surkeita. -06 ja sitä vanhemman on hyvällä koneella. terpi on semmonen sähkövinanen vehe etteis emmosia kannata hankkia

        mulla on -05 vuoden räxä, arrowin putki kiinni ja vähä kaasari säätöö ni kulkee 90 mittarin mukaan


      • anonyymi4
        räxöxö kirjoitti:

        mulla on -05 vuoden räxä, arrowin putki kiinni ja vähä kaasari säätöö ni kulkee 90 mittarin mukaan

        mittarista aina pitää poistaa virityksen jälkeen noin 25-30kmh


    • hoitsu 345

      aprilia rx on tosi huippu vakiona aika laiska ja kulkee semmosten 50 mut kun alkukäyrästä ottaa kuristimen pois niin sit menee todellista nopeutta 85-90km/h tasasella tiellä riippuu moposta ja sit pistää yhen pykälän isonman rattaan eteen niin vauhti nousee 95km/h itellä on -02 ja nämä viritykset!!! aprilia on paras itellä on ollut derbi senda -04 yamaha dt-01 derbissä oli sähkö ongelmia ja dt muutenvaan romu aprilia on paras kun ostat alle -06 mallin koska uudenpi on derbin kanssa samalla koneella!!

      • heheeee

        juu mullaki on räxä -01 ja kurit pois oon päässy vedättämällä 95km/h eli kannattaa ostaa mut mikä tehoputki kannattais ostaa??


      • jojioio
        heheeee kirjoitti:

        juu mullaki on räxä -01 ja kurit pois oon päässy vedättämällä 95km/h eli kannattaa ostaa mut mikä tehoputki kannattais ostaa??

        arrowin putki on iha paras


      • Herra.
        jojioio kirjoitti:

        arrowin putki on iha paras

        On se Arrow Carbon vaan paras putki. Siinä on sopivan pitkä teho-alue ja muutenkin on vaan todella äree menemään. Hinta tosin on joillekkin este koska putki on niitä kalleimpia olemassa olevia.


      • ult1mate
        heheeee kirjoitti:

        juu mullaki on räxä -01 ja kurit pois oon päässy vedättämällä 95km/h eli kannattaa ostaa mut mikä tehoputki kannattais ostaa??

        arrowi kannattaa hommaa.. Se on hyvä.


      • maslkdjfa
        ult1mate kirjoitti:

        arrowi kannattaa hommaa.. Se on hyvä.

        VITUT MITÄÄ ARROWIA!!!! OSTAKAA MALOSSI JOS RAHAT EI RIITÄ OSTA ISKÄN TILILLE


    • kiinnostunut.

      onko tähän mahdollisesti tehoputkea saatavilla? onko tuommone uusi aprilia hyvä? aattelin ostaa.

      • fghjggm

        juu saa tohon teharin käyt kattoo vaik kataforin sivuil.. www.katafori.fi tai jtn. on se -07 ihan hyvä vaik onki aika laiska vakiona eikä oikein kierrä kunnol alakierroksil :/ ja aika oudot äänet ku joku sähkömopo ois alla mut neki saa korjattuu pienel säädöl ja vireil :'DD mut joo kannatta ostaa hyvä mopo :)


      • haloohaloo123123
        fghjggm kirjoitti:

        juu saa tohon teharin käyt kattoo vaik kataforin sivuil.. www.katafori.fi tai jtn. on se -07 ihan hyvä vaik onki aika laiska vakiona eikä oikein kierrä kunnol alakierroksil :/ ja aika oudot äänet ku joku sähkömopo ois alla mut neki saa korjattuu pienel säädöl ja vireil :'DD mut joo kannatta ostaa hyvä mopo :)

        Rx ei todellakaan ole sitten rassaajan mopo, mopo on rakennettu kerroksittain ja jos haluaa vaikka tankin irti joka helpottaa esim männän vaihtoa, joutuu purkimaan koko helvetin mopon.. Mikään osa ei sovi rx ja rek.kilv. telineen jos vaihtaa nii joutuu todellakin modaamaan koko takapään. (lokasuoja menee todella pitkälle). kyllä siitä kalun saa mutta vaatii työtä. vakiona todella todella laiska.. :D mutta kuria hieman porailemalla saa sopivan rivakan.. ainakin itselleni se on riittäny..


    • dfagfafdh

      kaikkille nyt vaan tiedoksi että piaggio omistaa gileran, derbin, aprilian ja jotain muita merkkejä eli nykyään aprilia on derbin mallejen sekotus! moottori on sama ja esim maski täysin sama kuin monissa derbin malleissa. katteissa on pieniä eroja.

      • Ripakinttu

        Eli oon ostamassa tämän aprilia rx:n.. vuosimallia 2008.. eli ku oon 163cm niin yltääkö jalat maahan?? mikä räxän todellinen paino??? Ja mihin hintaan ootte räxää saanu??? 3000€ olis semmonen ylä raja...


      • Sönkkö
        Ripakinttu kirjoitti:

        Eli oon ostamassa tämän aprilia rx:n.. vuosimallia 2008.. eli ku oon 163cm niin yltääkö jalat maahan?? mikä räxän todellinen paino??? Ja mihin hintaan ootte räxää saanu??? 3000€ olis semmonen ylä raja...

        Itse olen ostamsassa tuollaista Aprilia RX50 -04.
        Onko kannattavaa? Kertokaas vähän, ketkä tiedätte.


      • Tietoa kaipaava
        Sönkkö kirjoitti:

        Itse olen ostamsassa tuollaista Aprilia RX50 -04.
        Onko kannattavaa? Kertokaas vähän, ketkä tiedätte.

        onko tossa sillai ku olen kuulllut että se ei jaksa oikein vääntää mäessä et tahtoo sammuu ja onko tosta helppo ottaa kurit pois ja paljon sit mahtaa kulkee kiitos jo etukäteen vastauksista


      • ult1mate
        Ripakinttu kirjoitti:

        Eli oon ostamassa tämän aprilia rx:n.. vuosimallia 2008.. eli ku oon 163cm niin yltääkö jalat maahan?? mikä räxän todellinen paino??? Ja mihin hintaan ootte räxää saanu??? 3000€ olis semmonen ylä raja...

        sen paino kuivana on semmone 90kiloo ja tankkitäynä n.100 kiloo sen hinta on semmone 3170 euroo.. jalkojen maaha yltämisestä en osaa sanoo.


      • huoh
        Ripakinttu kirjoitti:

        Eli oon ostamassa tämän aprilia rx:n.. vuosimallia 2008.. eli ku oon 163cm niin yltääkö jalat maahan?? mikä räxän todellinen paino??? Ja mihin hintaan ootte räxää saanu??? 3000€ olis semmonen ylä raja...

        Vittuako niitten jalkojen maahan edes tarvitsee ylettää, mopolla edetään keula ylös kytkettynä. Käy kokeilemassa tuttujesi enskoja, kyllä osa niistä aika samaa kokoluokkaa on.


      • moto
        huoh kirjoitti:

        Vittuako niitten jalkojen maahan edes tarvitsee ylettää, mopolla edetään keula ylös kytkettynä. Käy kokeilemassa tuttujesi enskoja, kyllä osa niistä aika samaa kokoluokkaa on.

        olisin mopoa ostamassa 7 vaihto ehtoa.. pitäisi joku hyvä saada.. peugeot,yamaha,rieju,aprilia,derbi,gilera,keeway, nuo kaks viimeistä on vähän kyseenalaisia..ite meinasin kans tota aprilia mutta mikä tosta listasta ois teistä jotka tiedätte nii hyvä..


      • jii
        moto kirjoitti:

        olisin mopoa ostamassa 7 vaihto ehtoa.. pitäisi joku hyvä saada.. peugeot,yamaha,rieju,aprilia,derbi,gilera,keeway, nuo kaks viimeistä on vähän kyseenalaisia..ite meinasin kans tota aprilia mutta mikä tosta listasta ois teistä jotka tiedätte nii hyvä..

        käytetty aprilia vuosimallia 2005. Siinä sentää vie hyvä moottori.Omia kokemuksia löytyy.


      • rx50
        Ripakinttu kirjoitti:

        Eli oon ostamassa tämän aprilia rx:n.. vuosimallia 2008.. eli ku oon 163cm niin yltääkö jalat maahan?? mikä räxän todellinen paino??? Ja mihin hintaan ootte räxää saanu??? 3000€ olis semmonen ylä raja...

        itelläni on aprilia rx vuosimallia 08 ja hyvin on pelannurt.ite oon joku 170cm pitkä ja ihan tarpeeks hyvin yltää jalat maahan.Aika hintava mopo on kyllä.


      • Madm00se
        Tietoa kaipaava kirjoitti:

        onko tossa sillai ku olen kuulllut että se ei jaksa oikein vääntää mäessä et tahtoo sammuu ja onko tosta helppo ottaa kurit pois ja paljon sit mahtaa kulkee kiitos jo etukäteen vastauksista

        Mun Aprilia RX vm -00 kiihtyy vaan ylämäessä isoimmal vaihteel... siin on isompi suutin ja kurit pois, et ei sen kummempaa... on kyllä hyvä mopo. Ja vaikka kuinka porukka valittaa et on rakennettu kerroksittain niin ei katteitten irrottamises mee kauan. Kurit on aikasta helppo ottaa poies. Mun toi kulkee 90 mun alla


      • Madm00se
        moto kirjoitti:

        olisin mopoa ostamassa 7 vaihto ehtoa.. pitäisi joku hyvä saada.. peugeot,yamaha,rieju,aprilia,derbi,gilera,keeway, nuo kaks viimeistä on vähän kyseenalaisia..ite meinasin kans tota aprilia mutta mikä tosta listasta ois teistä jotka tiedätte nii hyvä..

        Osta ihmeessä Aprilia... Mieluummin vanhempi kun -06. uusis räxis on sama kone kun derbeissä ja muutenkin melkein sama mopo. vanhemmis on minarellin am6 moottori jos en väärin muista. Ittellä on Aprilia RX vm -00 ja hyvin on toimannu eikä oikein oo moitteita. Pirun hyvä ajaa verrattuna esim. Derbi Sendaan. vanhemmat räxät painaa sen 105 kiloo niin jos sul on heikommat jalat ni kyl se voi ol vähän raskas mut väliäkös sillä :D


      • fguhkdfyub
        moto kirjoitti:

        olisin mopoa ostamassa 7 vaihto ehtoa.. pitäisi joku hyvä saada.. peugeot,yamaha,rieju,aprilia,derbi,gilera,keeway, nuo kaks viimeistä on vähän kyseenalaisia..ite meinasin kans tota aprilia mutta mikä tosta listasta ois teistä jotka tiedätte nii hyvä..

        niis on sama kone molemmissa


      • :::|:::
        jii kirjoitti:

        käytetty aprilia vuosimallia 2005. Siinä sentää vie hyvä moottori.Omia kokemuksia löytyy.

        aprillia han siirty 06 vuonna derbin tehtaalle ( eli piaggion koneella ) eli suunnilleen sama kone kuin saman hintaluokan derbeissä ja tekniikka...yms


      • /(/(
        Madm00se kirjoitti:

        Osta ihmeessä Aprilia... Mieluummin vanhempi kun -06. uusis räxis on sama kone kun derbeissä ja muutenkin melkein sama mopo. vanhemmis on minarellin am6 moottori jos en väärin muista. Ittellä on Aprilia RX vm -00 ja hyvin on toimannu eikä oikein oo moitteita. Pirun hyvä ajaa verrattuna esim. Derbi Sendaan. vanhemmat räxät painaa sen 105 kiloo niin jos sul on heikommat jalat ni kyl se voi ol vähän raskas mut väliäkös sillä :D

        mutku uudet painaa kans sen 105 kiloo ;)


      • sdasd
        moto kirjoitti:

        olisin mopoa ostamassa 7 vaihto ehtoa.. pitäisi joku hyvä saada.. peugeot,yamaha,rieju,aprilia,derbi,gilera,keeway, nuo kaks viimeistä on vähän kyseenalaisia..ite meinasin kans tota aprilia mutta mikä tosta listasta ois teistä jotka tiedätte nii hyvä..

        pudota tuo keeway ja gilera pois, omasta kokemuksesta TÄYSIN paskoja


      • yks kaks kolme
        huoh kirjoitti:

        Vittuako niitten jalkojen maahan edes tarvitsee ylettää, mopolla edetään keula ylös kytkettynä. Käy kokeilemassa tuttujesi enskoja, kyllä osa niistä aika samaa kokoluokkaa on.

        Just niin!


    • jutti91

      just porautetiin mopo tietääkö kukaan pajose menee jos sinnä on arow putki ja isompi suutin kun ei toimi mittari

      • ult1mate

        mikä mopo se vähä riippuu et mite ison männän laitoit


      • Madm00se

        About 100 veikkaisin... Pyydät jotain kaverii tulemaan autolla ja kattoo sen mittarista. keep it simple :D


    • Jkk..

      Morro..
      Oon tässä ostamassa yhtä käytettyä apriliaa.
      Ainut ongelma vaa on se et se on nii korkee. Oon 160 pitkä ja pitäis saaja vähä korkeudest pois. Katottii myyjänkaa et aika vaikee madaltaa. Et onks kukaa ite madaltanu ikin? Ku onks siin ne takajouset kiinteet?
      oon tyttö nii ei oikee tietoo näist :DD
      En oikee löytäny netist mitää tietookaa.

    • Nimetön

      otettiin tänään mun räxästä prikka pois putken alkukäyrästä ja nyt se liikkuu kuin elukka jotain 75-80 km/h mutta laitan sen menemään noin 60km/h, jotenka miten se on sen tuore voitelu hommankaa että pitääkö se ottaa pois vai kestääkö se sen 55-60 km/h
      vauhdin ko oon vaan kuullu jotain juttuja. räxä on mahtava peli kannattaa ostaa. niinjoo ja mopo on tosiaan 02 vuosimallia

      • joujou

        kyl se kestää vaihtaa vaa suuttimen 60.

        Räksäs yks vitu outo juttu o että sateella pätkii ku ajaa tarpeeks kauan,mutta kun laitan itsejärkeillyn reiättömän vaahtomuovi suojan (tulpan eteen)nii taas iha normisti pelittää. Täytyy viel testailla että toimiiko kunnon lumicrossis vai pätkäseekö virrat poikki.


      • juketsu93
        joujou kirjoitti:

        kyl se kestää vaihtaa vaa suuttimen 60.

        Räksäs yks vitu outo juttu o että sateella pätkii ku ajaa tarpeeks kauan,mutta kun laitan itsejärkeillyn reiättömän vaahtomuovi suojan (tulpan eteen)nii taas iha normisti pelittää. Täytyy viel testailla että toimiiko kunnon lumicrossis vai pätkäseekö virrat poikki.

        mul on rx-03 ja kulkee 95 suutin kokoa 70 ja kuri pois paisarista ja paisarin ja alkukäyrän välistä . mahtava vehje suosittelen
        http://www.motot.net/galleria/g38592_aprilia_rx


      • Madm00se
        joujou kirjoitti:

        kyl se kestää vaihtaa vaa suuttimen 60.

        Räksäs yks vitu outo juttu o että sateella pätkii ku ajaa tarpeeks kauan,mutta kun laitan itsejärkeillyn reiättömän vaahtomuovi suojan (tulpan eteen)nii taas iha normisti pelittää. Täytyy viel testailla että toimiiko kunnon lumicrossis vai pätkäseekö virrat poikki.

        Mulla ei ole mitään tommosta ilmenny vaikka olen lumessa ja vedessä ja vaikka missä ajellu. Taitaa olla näitä yksittäis tapauksia


      • rx man

        mulla on keltamusta rx. hieno


      • hchyh
        joujou kirjoitti:

        kyl se kestää vaihtaa vaa suuttimen 60.

        Räksäs yks vitu outo juttu o että sateella pätkii ku ajaa tarpeeks kauan,mutta kun laitan itsejärkeillyn reiättömän vaahtomuovi suojan (tulpan eteen)nii taas iha normisti pelittää. Täytyy viel testailla että toimiiko kunnon lumicrossis vai pätkäseekö virrat poikki.

        oon ajanu ilman kypärää
        poliisia vastaan yleisellä tiellä
        ja oon 13v


    • keijoff

      itselläni on aprilia rx vm 2002 todella laadukas mopo!

      • joku viisas

        osta hm moto!!!!!


      • |juha|
        joku viisas kirjoitti:

        osta hm moto!!!!!

        Ööö meinaan tuota aprilia sx 50cc 07 et kannattaako.. kuinka sais viritettyy sillai ilmattee mutta ei ota kuristuksia .. ? vai onko mitää vaihto ehtoo vai pitää kö vaihtaa rattaat --


      • Aprilian onnellinen om..
        |juha| kirjoitti:

        Ööö meinaan tuota aprilia sx 50cc 07 et kannattaako.. kuinka sais viritettyy sillai ilmattee mutta ei ota kuristuksia .. ? vai onko mitää vaihto ehtoo vai pitää kö vaihtaa rattaat --

        Aprilia rx on vuosimallia 2001 jolloin kaasarina on Dellorto sha 14.12, joka on kuristettu 14mm:sestä 12mm:seen, mutta tämä kuristus on poistettu, joten minkä kokoinen suutin pitäisi ostaa ja mikä on alkuperäinen?


      • ärärärärä
        joku viisas kirjoitti:

        osta hm moto!!!!!

        Osta hm on nii vitust paree


      • rx man
        |juha| kirjoitti:

        Ööö meinaan tuota aprilia sx 50cc 07 et kannattaako.. kuinka sais viritettyy sillai ilmattee mutta ei ota kuristuksia .. ? vai onko mitää vaihto ehtoo vai pitää kö vaihtaa rattaat --

        se on parempi


      • perseen reikä

        ittellä on ketamusta vuosimallia 2002

        ainoat ongelmat ovat olleet
        2-tahti öljy sailiön korkki halkes
        ja vaihteet toimii joskus miten sattuu


    • ja kun kyllästyin

      se meni vähän toista sataa, 75pytty ja kaasari joku isompi, en muista tarkkaan, ja välejä pikkasen. MUTTA PASKA SE SAATANA OLI!!! ENEMMÄN REMONTIS KU TIEN PÄÄLLÄ VAIKKA HUOLSIN HYVIN!! mystisiä vikoja joita ei edes merkkiliike osannu korjata. älä osta, suosittelen suzuki pv:tä, ei ehkä niin in mutta taatusti toimiva.

      • räxä

        mulla on tecnigas e nox omassa aprilias ja apriliahan on -08 isompi suutin porattu kurkku ottaa vähä päälle 100 välit on kylläkin vakiot


      • Aprilrookie
        räxä kirjoitti:

        mulla on tecnigas e nox omassa aprilias ja apriliahan on -08 isompi suutin porattu kurkku ottaa vähä päälle 100 välit on kylläkin vakiot

        Onko kokemuksia räxän kaasuvaijerin vaihtamisesta onnistuuko kotikonstein?


    • ASÖDSLFÄ

      ALLE 2006 APRILIA RX:SISSÄ ON TIETÄÄKSENI MINARELLIN KONE JOKA SAATTAAKIN KULKEA SEN 90 KM/H MUTTA 2007 YLÖSPÄIN ON JOKU SAAKELIN RABASA KONEENA JOKA KULKEE KURITTOMANA VAIN NOIN 60 KM/H ELIM OSTAKAA APRILIA VUOSIMALLIA ALLE 2006!!!!

      • HNB

        Itelläni on RX -01, kulkee 55 (kaverin mukaan). Itse en ole sitä kerennyt testailemaan, vasta maaliskuussa kortti ja porukat pittää mua silmällä siihen asti :D

        Vitun vaikee ruveta kyselee siitä yhtään mitään ku en tiedä.. Minkäkokoinen suutin siinä on vakiona? Missäpäin putkee ne kuristukset on? Mikä on suurin ratas joka mahtuu eteen?


    • rx man

      Ittellä on toi aprilia rx .ihan hyvä mopo
      kulkee vakiona55

    • jokuman100

      plussat:
      hyvällä kiihdytyksellä 51 km/h
      kulkee hyvin pellolla ja mettäs
      hyvä jousitus ja jarrut
      miinukset:
      lähtee vähän laiskasti
      ja tosi painava

      • zeizeizei

        jos ottaa räxäst kurii pois onk pakko vaihtaa isompi suutin? (-07 - mopo.) ja toimiiko kurien poisto samal taval ku aiemmissa vuosimalleissa?


      • rx 50 AM6 edition
        zeizeizei kirjoitti:

        jos ottaa räxäst kurii pois onk pakko vaihtaa isompi suutin? (-07 - mopo.) ja toimiiko kurien poisto samal taval ku aiemmissa vuosimalleissa?

        mistä sais är äksään 02 malliin mittarin tai sen ihme mittaripohjan joka menis 120 asti, ku oma mittari menee 80 ja mulla menee yli sen niin olis kiva tietää huiput, sitten vielä toinen kysymys: mistä saa rx vakio tarrasarja 02 malliin punamusta???


    • mä123456789

      tsägäl 40 km/h ylämäes 20km/h

      • aprilia MAAAN

        mul otellä on aprilia rx 50 vuodelta 05 ja no itte oon ottanu kurin putkesta ja vaihtanu suuttimen sekä ottanu kaasarista kurin pois. ajattelin vielä ottaa katalysaattorin pois putkesta. tällä hetkellä menee noin 85km/h


      • Vitu jonne.

        sanoojoku vitu derbi poika :D kyl se meni 50-55 vakion (kuriton, ei mee mitää 85 kenelläkää kurittoman) nyt teharil n. 80 riippuu paljo mittari kusettaa.


      • derbiollApaskamopo
        Vitu jonne. kirjoitti:

        sanoojoku vitu derbi poika :D kyl se meni 50-55 vakion (kuriton, ei mee mitää 85 kenelläkää kurittoman) nyt teharil n. 80 riippuu paljo mittari kusettaa.

        eihän se derbin mittari nyt niin paljon kuse. Kaverin barbi xtremen mittari näytti 199 km/h tyhjäkäynnillä


    • rassaaja1234

      Miksette kerro vaan aprilian rx:n istuinkorkeutta?!

      • APRILIA!!!!!!

        95-97cm


    • räxädude

      räxä on pirun hyvä vehje mulla on 15tuhatta km ja ei vieläkään mitään vikoja ( viritetty niin että kulkee 95km/h ;)

      SUOSITTELEN!! :D

      • räxdude

        Ajettu 15tuhatta km * >.


      • apikkamies(Y)
        räxdude kirjoitti:

        Ajettu 15tuhatta km * >.

        Moro! Olen ollut tyytyväinen APRILIAAN joka on vm 1999 ja pelaa mainiosti, olen laittanut kulkemaan 65-70km/h (GPS MAX 72.1 km/h) Ja vikaa ei ole ollut kuin että kytkinvaijjeri ja kaasuvaijjeri on katkennut kerran. Huonoja puolia on kytkinkahvanrunko jota ei löydy mistään! Ostin tarvike tavarana ja siirsin vakiota vähän sivumpaan mutten liiankauas. Mittaria ei ole joten en tiedä edes paljon ajettu. Huoltanut olet-> Talvea vasten vaihteisto öljyt ja tulppa. Kaverilla on vm 2010 oleva "aprilia" jota joutuu polkemaan tosissaan talvella vaikka on isompisuutin. Minä sanon aina että kyllä se vanha kannattaa ja toisella lähtee ryyppy päällä jos pakkasta alle -15. Suosittelen vuosmallia 1999-2002 koska sylinterikin oli tehokkaampi kuin 2003-2005 vaikka kyllä nekin on muuten samallaisia (Paitsi racingissa keulat sun muut) 2006-> ei ole enään aitoja aprilioita vaan derbi feat. Aprilia versioita. koneet samat, rungot samat, vähän muotoilussa eroa ja merkki. En sano etteikö sekiin olisi hyvä mutta itse tyydyn tähän vanhempaan. Ostakaa Aprilia jos haluatte erottua joukosta rumalla tavalla (toisten mielestä nätistä) Vakiona ruma laiska. Uusi aprilia on tietenkiin hienompi koska kaikki kehittyy. Ostakaa mieleinen kyllä aina löytyy maanantaina versioita joka vehkeestä!


      • apikka
        apikkamies(Y) kirjoitti:

        Moro! Olen ollut tyytyväinen APRILIAAN joka on vm 1999 ja pelaa mainiosti, olen laittanut kulkemaan 65-70km/h (GPS MAX 72.1 km/h) Ja vikaa ei ole ollut kuin että kytkinvaijjeri ja kaasuvaijjeri on katkennut kerran. Huonoja puolia on kytkinkahvanrunko jota ei löydy mistään! Ostin tarvike tavarana ja siirsin vakiota vähän sivumpaan mutten liiankauas. Mittaria ei ole joten en tiedä edes paljon ajettu. Huoltanut olet-> Talvea vasten vaihteisto öljyt ja tulppa. Kaverilla on vm 2010 oleva "aprilia" jota joutuu polkemaan tosissaan talvella vaikka on isompisuutin. Minä sanon aina että kyllä se vanha kannattaa ja toisella lähtee ryyppy päällä jos pakkasta alle -15. Suosittelen vuosmallia 1999-2002 koska sylinterikin oli tehokkaampi kuin 2003-2005 vaikka kyllä nekin on muuten samallaisia (Paitsi racingissa keulat sun muut) 2006-> ei ole enään aitoja aprilioita vaan derbi feat. Aprilia versioita. koneet samat, rungot samat, vähän muotoilussa eroa ja merkki. En sano etteikö sekiin olisi hyvä mutta itse tyydyn tähän vanhempaan. Ostakaa Aprilia jos haluatte erottua joukosta rumalla tavalla (toisten mielestä nätistä) Vakiona ruma laiska. Uusi aprilia on tietenkiin hienompi koska kaikki kehittyy. Ostakaa mieleinen kyllä aina löytyy maanantaina versioita joka vehkeestä!

        millä hukkaputken voi tukkia


    • kannattaa ostaa

      Itsellä vuoden 2009 rx ja kulki vakiona tasasella 38. ylämäessä hyytykin sinne 20 kmh. mutta nytten kaikki kurit putkesta pois (hukkaputki, pilli ja katalysaattori) suuttimena 100 ja välitykset 11-65. kiihtyy helevetin hyvin muuttei kule yli verorajan. vakioväleillä en koskaan olekkaan kokeillut huippuja.

      • 214351

        En kyllä tiiä mikä sun räksässäs oli mutta mun SX meni vakiona 51. Kiihtyi kyllä laiskasti mikä vakioaprilialle aina tyypillistä. MUTTA! jaksaa vääntää!


    • wasdas

      Itelläni on Aprilia RX 50 -99 kulki vakiona sen 45. Poistin kurit ja nyt liikahtaa sen 105 ja kiihtyä pirteästi =)

      • 9+9=99

        mul kulki 120 tutkaan ja kiinni tietysti isompi suutin, väliä vaihettu vähä ja turbo kitin tehari. miettikää kui helppoo ku miettii jtn, derbin ruoskia tai mitä tahansa mopoa. kaikissa muissa on sytytys boksit rajoitettu sun muita rajoittimia, aprilias uutena vaan pari kuria putkes.!! ja aprilia 2005 on paras mahdollinen ratkaisu ja siitä alaspäin koska aito minarellin am6.! aprilia on eliitti luokkaa ku ei ois myyty vaan derbille, ja gileralle. vai miten se ny meni


      • er34
        9+9=99 kirjoitti:

        mul kulki 120 tutkaan ja kiinni tietysti isompi suutin, väliä vaihettu vähä ja turbo kitin tehari. miettikää kui helppoo ku miettii jtn, derbin ruoskia tai mitä tahansa mopoa. kaikissa muissa on sytytys boksit rajoitettu sun muita rajoittimia, aprilias uutena vaan pari kuria putkes.!! ja aprilia 2005 on paras mahdollinen ratkaisu ja siitä alaspäin koska aito minarellin am6.! aprilia on eliitti luokkaa ku ei ois myyty vaan derbille, ja gileralle. vai miten se ny meni

        nii miten seon et onko 05 rx:ssä minarelli??


      • aprilliräxäalla
        er34 kirjoitti:

        nii miten seon et onko 05 rx:ssä minarelli??

        On. Ja jos on epävarma ni kylhän Rabasa ja Minarellin koneet on helppo erottaa.


    • lollll

      Kerrottekos mistä löytyy aprilia rx vuoden 2002 malli, putken kuristimet ?

    • YHDYS_SANAT

      yhdys_sanat osaatteko te niitä amikset sun muut esiteinit?

    • aijaa`!`!

      Ihan jees enduro se on, aika laiska mut hyvä ajaa, vakiona menee nipin napin 40, mut kurit otat vittuun, nii lähtee yli 80 reilusti :D

    • RX:n hankkija

      Ajattelin ostaa Aprilia Rx vuosimallia 1999 joka on kasattu uudestaan osasta osaan eikä siinä ole kurituksia muistaakseni. Onko tämän mallinen mopo hyvä ? onko se semmonen, että kokoajan saa olla tekemässä remonttia vai toimiiko moiteettomasti ? Luin tuossa nuita kommenteja, että joillakin ylttää jalat maahan vaikka on 165 tai 168 ja joillakin oli taas et just ja just ylttää vaik on 180 tai jtn sinnepäin. Oon ite 170 ja vähä rapiat ja mulle riittää, kun ees vähän jalat on maassa. :) Joten ! Suositeletteko tätä kyseistä mopoa ?

      • ;))

        Aprilia on hyvä ! Jotkut ees viittii verrata sitä johonki derbin paskoihi ! Derbi on kyllä niin hanurista ! Ja se on kyl silleinki et mitä paremmin mopo huolletaa sitä paremmin kestää, mut derbiä en suosittele ! Aprilia kandee hommaa malli RX on kyl iha best !


    • Maanteiden kuningas

      Käykö Aprilia mx 50:seen technigas e-nox aceron tehoputki suoraan?

    • UusiApikkaTallissa

      Missä sijaitsee kuristukset Aprilia RX 2010-11:ssä?
      Ei saisi kulkea yli 60 eli jotai 55-58km/h.
      Tai millä muutoksilla saisi kulkemaan tuon vähän vajaa 60km/h?

    • Elikkäs itellä on -08 räxä ja nyt menee suoralla kaasu ihan tapis 50km/h ja laiska kiihtymään. Joten tarkoitus olis saada menemään jotain 55-60km/h ja kiihtymään hyvin. Riittäiskö pelkkä hukkiksen poisto ja välitysten vaihto (nykyiset välit 11/53)? Edellinen omistaja on hienosti hitsannu kurin sinne alkukäyrän sisään -.- eli en sitä nyt ekana jaksais ruveta säätämään jos löytyis joku helpompikin keino.

      Ja tohon edelliseen et eikös ne kuristukset oo siel alkukäyräs niinku -08? ^.-

    • aprilia mies

      joo mul on rx 02. sen saa kiihtymää ihan saakelin hyvin vakiona, ku ykkösel antaa mennä melkeen 20km/h ja kakkosel melkee 30km/h ja sit kolmosella noin 40km/h ja sitte nelonen sisään. niil 5 ja 6 vaihteilla ei tee vakiolla oikeestaa hevon paskaakaan

    • dfsxcxvx

      kannattaako mun ostaa rx 50 2005 1200 kaverilta se sano sitä hyväksi vai ostaa ihan uusi?

    • sdfa

      osta vaikka kaveriltas ku jos ostaa uuden sen joutuu ajaa sisään ja voi olla enemmän vikoja kun vanhemmissa.. oma valintas kuiteskin :)

    • yamahaaaaaaaaaaa

      Yammu kestää! Ajettu 40tkm ja huollettu ja vaihettu kuluvat osat uusii ja nyt ois vuorossa männän vaihto mistäs sais ohjeet?
      YamahaDt50x

    • hellou aprilia rx

      Lopettakaa tää keskustelu koska jos omistaisitte aprilian tajuaisitte kuinka paljon parempi se on kuin muut mopot ei tehdasvikoja eli laadukas ei sähkövikaa ei mitään, rajoittimia putkessa kuri saa kolmen pultin avauksella. ja kone on tilastojen mukaan tehokkain. muistakaa ajaa maltillisesti ja välttäkää poliiseja
      !

      Ja mallihan on aprilia rx 50-vm2005 koska 2006 vaihtui kone kiinan ihmeisiin lie mihin derbin romuihin. eli ostakaa se 2005!!! :DD

      • hellou aprilia rx

        nii ja itellä viel kaasari 18 dellorto ja väliä vaihettu turbokit ja vakioputken änkällä kulkee 98-102 ja ajettu alle 6000 kilsaa että ostakaa pois nettimotosta ko vaihan kevariin aprilia mx 125! tehot voi muuttua mutta merkkiä en petä! eikä sekään petä mua!!!! :D


    • poika-1995

      Mulla on RX vuosimallia 2000, ja on muuten hyvä, mutta vaihteistot kusee.

    • kassu60

      Tuli hommattua tommonen vanhempi -98,olisiko kellekkään jäänyt alkupäräisosia,kaasari,pakoputki,etuvalo,ketjusuoja ja muuitakin pikku osia voisi tarjota jos ovat tarpeetomina nurkissa.

    • rx rulez

      Moro ! onko kenelläkään ilmenny sellasta vikaa äräxässä et ku pistää vaihteen silmään ja lähtee ajaamaan kiidyttää siihen 10-20 km ni sit hävii tehot ja rupee kone silleen röpeltämään ja tuppaamaan vaaleeta savua.
      Tää savu haisee ihan erilaiselle vähän niinku makeelle mä ite epäilen et sylinteriin pääsis jäädytys nestettä vuosimalli on mun mielestä 99-2000
      Pistäkää joku ehdotuksia joka tietää.

      Ja pahoittelen että olen katkaissut nyt voitokkaan aprilian kehujen sarjan mutta mopoihin tulee aina sillon tällön vikoja siitä ei pääse mihinkään.

      Ainiin olen jo puhdistanut tulpan vaihdan vaihteistoöljyt.

    • 25t

      Itelläni on tollane Aprilia rx50 04 enduro ajettu 25 tonttua ei pultin pulttia vaihettu moottorii, mailman tappiin asti saatana! :D

    • rx50

      vittu Aprilia on PARAS!
      Italialaista kamaa

      • rx50

        ja 2008 malli on ehdottomasti hienoin


    • Derbi homot sucks

      ostakaa vitun pellet ch racing jos laadusta kiistellään...... vakio putki on tyhjänä parempi kuin metra ..... ja kulkeee 98km/h

    • jaapaas

      voi että on sähkövikoja, osta tinaa johtoa kutistesukkaa ja korjaa johdot.
      lapsikin sen osaa jos joku kerran näyttää, ei vaikeeta.
      eikä sähköt enää kiusaa

    • neuvojatarvitseva123

      itellä siis mx -03 joka toimii ja rx -en tiiä vm. joka o niikus projektina. eli mitä kaikkee tartten jos haluun saaha siihe rx pelkästää kipinän tulee, ei muuta. sytytyspuola on mutta mites ne kytkennät sitten..?

    • vikkeootgay

      onko vuoden 09 räxässä sähköistä rajotinta?

    • saapasta

      ei oo

    • AM6 on paras !

      munaralli ! pösön xps, mh:t, dt ... kannattaa menee vakiona 55km/h

    • 35ynrthrh3w56y4u4u4u

      paljo voi korottaa mopoa siis monel sentil ettei tarvii uusii ketinkei tai et ne alkaa laahaa paljon et tarvii ketjun laahurin

    • 543321

      Tässä kysyisin tuosta vuoden 2012 rx : tä onko kannattavaa ostaa vai olisiko joku vanhemman vuosimallin räksä parempi?

    • 123XD

      sama kysymys:DD

    • Räxä

      Terve. Itseltä löytyy tallista vm-99 räxä jossa on tällähetkellä kuriton vakiputki ja alkuperäinen 9mm kassari, pian tulossa gianellin putki ja 20mm kaasari sekä sporttipytty. ainoat viat mitä koskaan on ollu ni jarrut on hirttäny välillä kiinni ( korjaantuu jarruja sörkkimällä ja putsaamalla levyt)

    • khuu cacalacaa

      mulla on vm-98 räxä siin on rajotin. miten sen ohittaa?
      :D.

    • apikka

      paljo kulkee aprilia rx vakiona vm 2012

    • apikka

      paljonko se sun räxä kulkee?:D

    • asia mies

      itehän ostin aprilia rx vm 2012 vakiona mennee tasasella 48-52 repikää siitä vielä kun tukin hukkaputken nii kulkee varmaan sen n:58

    • dorka

      eikö täällä saatana ooketään puhumassa mopoista. VOIKO JOKU TULLA TÄNNE tänään kello 21.00

    • khuu cacalacaa

      Osaako kukaan sanoa mitään toho? Rajotin teki temput yks päivä kun olin ajamassa. Pysähyin tienhaaraan ja kaasutin nii kierrokset meni iha loppuun asti. ja ku lähin ajaa nii meni vieläki iha loppuun asti eikä rajotin ottanut?! sit rupes rajotin ottaa ku olin ajanut jonku 1km. Ja tuo ei kierrä kun 6 tuhatta..

    • McNoitti

      Ostakkee 2002 Räksä, reikälevy pois ja jtn huoltoa nii kyllä pitäs lähteä kuin ohjus, kokemuksia on!

    • McNoitti

      Jooh, jos jostain löydät sellasen 2002 mallin, se ois kannattava ostos. Menee kyllä hyvin, ja on ihan vitun hyvä rämpimään tuolla metikössä...Vakiosta en tiedä, itelläni kurit poistettu, mut kyllä sillä satasen paremmalle puolelle on yltetty.

    • Aprilia on paras

      mulla on aprilia rx 2004 ja huippunopeus vakiona on 55 ja oon 168cm pitkä ja molemmat jalat yltää maahan mitä täälä oikee höpistään?

    • mrblaa

      Oma aprillis kulkee tyhjrnnetyllä vakio putkella väleillä 14-52 (tosi raskaat) n. 95

    • JoonasMisMis

      Mä tykkään ku aprilia huutaa ku mä raiskaan sitä

    • aprilia2

      Hei tietääkö kukaan mistä saisi Aprilia RX vuoden 2004 seisontatukia kun siinä on 2 jalkaa haluisin vaihtaa yhteen

    • trollerman

      mä sain just tänään aprilia rx 50 2008 ja oon kakstoista :)

    • Apikka10

      Itellä kans Aprilia rx 50 2010, ja aluksi aika laiska. justii ja justii meni 55km alamäkee. otin putken irti ja vähä putsasin ja takas kiinni. sen jälkee 62km normaalist. ny yhtäkkiä ruvennu menee 65-67km/h. iha hyvin

    • apelsiini

      kestääkö rx 2013 kovassa käytössä.

    • kari00020

      On hyvä mutta varaosat on kalliita katesetti vakiot maksoi itselleni 820euroa tehtaalta

    • shdvdjdb

      Onko totta että apikoissa on paljon sähkövikoja?

    • apikkaboika

      omistan sx 50 2013 kulkee 58 vakiona ja toiminut nyt täydellisesti jo vuoden, ajettu myös talvel. Vaikea kylläkin saada käyntiin tallista, jossa ei oo lämmitystä. Suosittelen.

    • ihmettelevä 00

      mietin vain kun googletin 02 vuoden aprilia rx ja luki että alkuperäinen sytytyspuola on rajoittamaton onko se totta ja saako sillä silti ajaa tiellä

    • Anonyymi

      mul on ongelmana just tuo mopon paino, 160cm 50kg jonne
      100kg apikka rx '07' kurit pois kulkee 85 suoral alamäkee mennää sit jo 90 .. faija suositteli tätä mun kasvuiän takia lu kasvan nyt aika paljo mut emmää vittu tätä mistää ojasta saa, perseestä jo autotallista tätä raahata ulos.

    • Anonyymi

      Iha ok mul menee joku 67 vakiona

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe