Olen harkinnut tätä onko kellään kokemusta kuinka paljon tarvitsee omaa rahaa yrityksen perustamiskuluihin ja kuinka paljon palkka oikeasti on jos siitä vielä vähennetään yrityskulut. Ilmeisesti kaikki tarvikkeet on pakko hankkia heidän kautta
Kiinnostaa myös kuinka paljon pitäisi tehdä tietokoneella mitälie hallinnollisia juttuja koska olen tosi huono niissä
Kotirinki yrittäjyys?
2
530
Vastaukset
- Anonyymi00002
Oletko liittynyt Kotirinki ketjuun??
- Anonyymi00003
Näissä alustayrittäjyyksissä on kaksi puolta. Helppous tehdä työtä, jos ei natsaa koko byrokratian pyöritys itse.
Toisekseen otat yksin sen riskin, että ketju voi määritellä asioista, esim kuuluvatko asiakassuhteesi itsellesi vai ovatko ne ketjun? Tämä on monelle se iso yllätys.
Ja tietenkin ketju veloittaa kaikesta. Jos esim hankit ketjun kautta työvälineitä, tai jotain markkinointijuttuja, mikä raho ne maksaa? Yrittäjä itse. Vaikka itsenäisesti olisikin galunnut valita toisenlaisia työvälineitä tai hoitaa markkinointiaan eri tavalla.
Jos perhe kestää, näitä tällaisia, että töitä on maksaa kaikki alvit, verot, yrityslahjat ja muut kulut, ja nämä ketjuun liittyvät jutut- mikäs siinä.
Moni vain on pettynyt ja joutunut velkoihin näiden ketjujuttujen takia. Ja huomannut, etteivät 'omat' asiakkaat olekaan omia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691