Mikä kylä teidän mielestä Sysmässä on paras ihmisen lapsen asua ja mihin taas ette mistään hinnasta asettuisi ?
Mikä kylä paras ?
22
1297
Vastaukset
- Anonyymi
Peräkylä
- Anonyymi
Onko sama kylä missä se Jussikin vaikuttaa?
- Anonyymi
Oikeasti se on perätila.
- Anonyymi
Jokionrantaan en muuttaisi. Valittajaplösö asuu siellä.
- Anonyymi
Ai nestehukka?
- Anonyymi
Etpä tietenkään, miksi ottaa riskiä että sinuun tarttuisi älyä.
- Anonyymi
Kirkonkylässä on hyvä asua.
- Anonyymi
Niin kun on kaupat sentään ettei ole lähikauppa Heinolassa 🙂
- Anonyymi
Puolesta puhujat herää kun vaalit lähestyy!
- Anonyymi
Kirkonkylässä ja Väihkylässä on mahdotonta asua, koska kumpaakaan ei Sysmässä ole.
- Anonyymi
Hartolassa on hyvä asua.
- Anonyymi
Onko Hartola Sysmää?
- Anonyymi
Paras ei ole riittävän hyvää.
- Anonyymi
Kysy Olavi Virralta.
- Anonyymi
Särkilahdessa on parasta asua,Liikolassa paha..
- Anonyymi
Valitsen Taipaleen
- Anonyymi
Kyllä Tikkala on kaikkein hyvin.
- Anonyymi
Onkiniemi ilman muuta !
- Anonyymi
Rapala on hyvä paikka ja seutua, luontoa ja rauhaa riittää siellä ison veden Päijänteen rannalla.
- Anonyymi
Mä kannatan Valvittulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kannatan Valvittulaa.
Sysmässä ei ole tuon nimistä kylää joten siellä ei voi asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kannatan Valvittulaa.
Itse äänestän Huoramoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen
Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu921268Isonen poistettu rippileiriltä
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/isonen-poistettu-haapaveden-seurakunnan-rippileirilta-ihan-ei-mennyt-seurakunna621102Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?
Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää53976Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?
Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j165950Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to17941Lööppilehdessä oli juttua
Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta58924Tunnen sinua
Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele61918Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."
Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest16893Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli165888- 64882