Mikä kylä teidän mielestä Sysmässä on paras ihmisen lapsen asua ja mihin taas ette mistään hinnasta asettuisi ?
Mikä kylä paras ?
25
1842
Vastaukset
- Anonyymi
Peräkylä
- Anonyymi
Onko sama kylä missä se Jussikin vaikuttaa?
- Anonyymi
Oikeasti se on perätila.
- Anonyymi
Jokionrantaan en muuttaisi. Valittajaplösö asuu siellä.
- Anonyymi
Ai nestehukka?
- Anonyymi
Etpä tietenkään, miksi ottaa riskiä että sinuun tarttuisi älyä.
- Anonyymi
Kirkonkylässä on hyvä asua.
- Anonyymi
Niin kun on kaupat sentään ettei ole lähikauppa Heinolassa 🙂
- Anonyymi
Puolesta puhujat herää kun vaalit lähestyy!
- Anonyymi
Kirkonkylässä ja Väihkylässä on mahdotonta asua, koska kumpaakaan ei Sysmässä ole.
- Anonyymi
Hartolassa on hyvä asua.
- Anonyymi
Onko Hartola Sysmää?
- Anonyymi
Paras ei ole riittävän hyvää.
- Anonyymi00026
Itä-Sysmä, siellä on nykyisin hyvin rauhallista muutamasta h-hörhöstä välittämättä.
- Anonyymi
Kysy Olavi Virralta.
- Anonyymi
Särkilahdessa on parasta asua,Liikolassa paha..
- Anonyymi
Valitsen Taipaleen
- Anonyymi
Kyllä Tikkala on kaikkein hyvin.
- Anonyymi
Onkiniemi ilman muuta !
- Anonyymi
Rapala on hyvä paikka ja seutua, luontoa ja rauhaa riittää siellä ison veden Päijänteen rannalla.
- Anonyymi
Mä kannatan Valvittulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kannatan Valvittulaa.
Sysmässä ei ole tuon nimistä kylää joten siellä ei voi asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kannatan Valvittulaa.
Itse äänestän Huoramoista
- Anonyymi00025
Anonyymi kirjoitti:
Mä kannatan Valvittulaa.
Sen on kyllä oikeesti Valttula!
- Anonyymi00027
Kuka sitten asuu Kalkkisten kylässä? no Kalkkikset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134