Tällainen tapaus

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20064027

Onneksi sain metsästäjä vuoden mittaisen metsästys kiellon mutta kuka tätä kieltoa valvoo.
Tuhansien eurojen maksut sen sijaan lämmittää mieltäni.

32

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö metsästyksen vastustaja taas muuta trollattavaa keksinyt, kun kaivella iän vanhoja. 😂 Säälittävää. 🤭

      • Anonyymi

        Tuokin uutinen oli minulle uusi, en ollut vielä koskaan tuota lukenut ja varmaan täällä moni muukin lukee tuon eka kertaa.


      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä🤤🤤🤤🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli hyvä🤤🤤🤤🤤

        Onko herra metsästyksen vastustajalla hyvät keskustelut taas itsensä kanssa? 😂🤭


      • Anonyymi

        Hyvä, että myönnät trollaamisesi perustuvan itsellesi vastailemiseen. xD


    • Anonyymi

      Susianalyytikko on yli kolmekymppinen ja Helsingin vihreiden ehdokkaana keväällä vaaleissa

      • Anonyymi

        🙀🙀


    • Anonyymi

      Onko täällä paljonkin lukijoita jotka jo tunnistavat Susianalyytikko-nimimerkin henkilön?

      Hänhän on ''julkinen henkilö'' , vaaliehdokkaana olleena jo moneen kertaan, sekä
      politiikan tehtäviensä vuoksi.

      Ihmettelen koska hän itse ei jostain syystä ole vieläkään esittäytynyt.

      • Anonyymi

        Jos esittäytyy, niin kuka ottaa sellaisen pölvästin vaalilistalleen?
        Noh, voittihan se Trumppi Amerikassakin, mutta Suomessa on äänestäjäkunta valveutunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esittäytyy, niin kuka ottaa sellaisen pölvästin vaalilistalleen?
        Noh, voittihan se Trumppi Amerikassakin, mutta Suomessa on äänestäjäkunta valveutunutta.

        Niinpä ja pölvästiys pompsahtaa puolueen harteille, koska ehdokkaan taustat on jäänyt selvittämättä.


    • Anonyymi

      "Vihatun susitutkijan koira".
      Hmm... Vahinkoko ???
      Kiikarikiväärillä ????

    • Anonyymi00019

      Laittakaa mahdollisimman paljon aloituksia ja esityksiä eduskuntaan, että metsästys on saatava verolle ! Kiitos ! Päivä pelastettu.

      • Anonyymi00020

        Miksi herra metsästyksen vastustaja teitittelet itseäsi? xD


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Miksi herra metsästyksen vastustaja teitittelet itseäsi? xD

        Suomalaisten suhde metsästykseen ei ole viime vuosina muuttunut. 60 prosenttia kansalaisista suhtautuu metsästykseen melko myönteisesti tai erittäin myönteisesti


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Suomalaisten suhde metsästykseen ei ole viime vuosina muuttunut. 60 prosenttia kansalaisista suhtautuu metsästykseen melko myönteisesti tai erittäin myönteisesti

        Suomalaisten positiivinen suhde metsästykseen on lähes 90% herra metsästyksen vastustaja. xD


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Miksi herra metsästyksen vastustaja teitittelet itseäsi? xD

        Olen vain kohtelias itselleni ja muillekin, ei siinä sen kummempia ole.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Suomalaisten positiivinen suhde metsästykseen on lähes 90% herra metsästyksen vastustaja. xD

        Missä päin xD Suomea on noin kova kannatus.pistähän linkkiä .😝😝😝😝


      • Anonyymi00030

      • Anonyymi00031

      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        No mitä tuossa on uutta ,kuten artikkelista löytyy ,60 % on kannatus luku ,näkeehän sen sokea reetakin ,mutta xD ei .🤣🤣🤣🤣

        Auttoiko neljä itkun sekaista älähdystä taas yhteen kommenttiini herra marginaalisakissa pysyvä metsästyksen vastustaja? xD
        Miltä tuntuu taistella tuulimyllyjä vastaan jota et ole voittanut, vaikka täällä olet metsästys vastaista trollikampanjaasi pitänyt yli 20 vuotta? xD


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Auttoiko neljä itkun sekaista älähdystä taas yhteen kommenttiini herra marginaalisakissa pysyvä metsästyksen vastustaja? xD
        Miltä tuntuu taistella tuulimyllyjä vastaan jota et ole voittanut, vaikka täällä olet metsästys vastaista trollikampanjaasi pitänyt yli 20 vuotta? xD

        Hei, anteeksi pikku välihuuto "keskusteluunne"! Kukahan öyhöttäjä oikeasti kuuluu mainitsemaasi "marginaalisakkiin"? Tuleeko ketään mieleesi? Omistanet jonkinlaisen peilin?


      • Anonyymi00037

        Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka on täällä yhtenään esittänyt "tietävänsä" kuka olen, missä asun, mikä on sisarusmääräni, vaimoni tausta, lapsieni lukumäärä, metsästysalueeni, missä metsästän, mitä metsästän, koska metsästän, sosiaalinen statukseni, pankkitilini saldo yms yms. xD xD
        Iskikö siis jälleen uhriutuminen herra vastustaja? xD


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka on täällä yhtenään esittänyt "tietävänsä" kuka olen, missä asun, mikä on sisarusmääräni, vaimoni tausta, lapsieni lukumäärä, metsästysalueeni, missä metsästän, mitä metsästän, koska metsästän, sosiaalinen statukseni, pankkitilini saldo yms yms. xD xD
        Iskikö siis jälleen uhriutuminen herra vastustaja? xD

        Kerrankin puhut asiaa tiedän juuri nuo tiedot sinusta 100% .🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kerrankin puhut asiaa tiedän juuri nuo tiedot sinusta 100% .🤣🤣🤣🤣🤣

        No, sitten saat kaiken nuo tiedot tuoda minun luvallani palstalle julkiseksi, jos kerran väität kaiken minusta tietävän? Vai etkö jälleen kykene tuomaan uhoillesi vastinetta herra metsästyksen vastustaja? xD
        Ainiin, metsästysmyönteisyys on huikea lähes 90%. xD


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        No, sitten saat kaiken nuo tiedot tuoda minun luvallani palstalle julkiseksi, jos kerran väität kaiken minusta tietävän? Vai etkö jälleen kykene tuomaan uhoillesi vastinetta herra metsästyksen vastustaja? xD
        Ainiin, metsästysmyönteisyys on huikea lähes 90%. xD

        Eiköhän sinun pidä tuoda uhollesi vastinetta ,yli vuosi mennyt kun haastoit käräjille ,missä se viipyy xD .🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        No, sitten saat kaiken nuo tiedot tuoda minun luvallani palstalle julkiseksi, jos kerran väität kaiken minusta tietävän? Vai etkö jälleen kykene tuomaan uhoillesi vastinetta herra metsästyksen vastustaja? xD
        Ainiin, metsästysmyönteisyys on huikea lähes 90%. xD

        Sinun lupa on paskanpaperin arvoinenxD .🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Sinun lupa on paskanpaperin arvoinenxD .🤣🤣🤣🤣

        Niin, koska et kykene todistamaan edes tuotakaan provosointiasi ja valehteluitasi kuten et mitään mitä tänne trollaat päivittäin herra metsästyksen vastustaja. xD
        Niin, sehän on sitä viime kesäkuussa mainitsemaasi "piruilua ja kiusaamista" ja kuten viimeviikollakin sanoit "vttuilua" eli myönnät avoimesti vähän väliä metsästys vastaisen trollaamisen, vaikka uhriudut siitäkin yhtenään. xD
        Ainiin, metsästysmyönteisyys on huima lähes 90%. xD


      • Anonyymi00051

        Minähän sanoin jo aiemmin sinulle, että laitan sen sinun poistettavaksi koska et kestä totuutta trollitoiminnastasi palstalla, mutta silti sen ehti lukemaan yli 200 henkilöä. xD
        Sano miksi et poista samaa tekstiäni toisaalta suomi24 keskusteluissa joka kerää jatkuvasti kommentteja ja naurua metsästys vastaisesta toiminnastasi? xD
        Ainiin, kun et raukka sitä löydä kun koko elämäsi menee vain metsästys palstan trollaamiseen. xD
        Kuten sanoin lupaan laittaa sen taas uudelleen ja uudelleen kun vähiten osaat odottaa ja kauhun sekaisin tuntein alat heti tekemään ilmiantoja siitä. xD
        Pelottaako totuus, kun et sitä kestä? xD
        Ainiin, metsästysmyönteisyys on huima lähes 90%. xD


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Minähän sanoin jo aiemmin sinulle, että laitan sen sinun poistettavaksi koska et kestä totuutta trollitoiminnastasi palstalla, mutta silti sen ehti lukemaan yli 200 henkilöä. xD
        Sano miksi et poista samaa tekstiäni toisaalta suomi24 keskusteluissa joka kerää jatkuvasti kommentteja ja naurua metsästys vastaisesta toiminnastasi? xD
        Ainiin, kun et raukka sitä löydä kun koko elämäsi menee vain metsästys palstan trollaamiseen. xD
        Kuten sanoin lupaan laittaa sen taas uudelleen ja uudelleen kun vähiten osaat odottaa ja kauhun sekaisin tuntein alat heti tekemään ilmiantoja siitä. xD
        Pelottaako totuus, kun et sitä kestä? xD
        Ainiin, metsästysmyönteisyys on huima lähes 90%. xD

        Tervehdys sorsastajapoitsu!
        Nyt minulla huolettaa, ehditkö lukea tärkeän viestini siitä poistetusta avausketjustasi? Meillähän oli tosi tärkeää asiaa poikien kanssa sinulle. Ilmoittele saitko viestin, jos et niin laitan uudestaan, terv. rekka-Pekka.


      • Anonyymi00066

        Metsästysmyönteisyys on huimaa lähes 90%. xD


    • Anonyymi00065

      Onkos metsästyksessä tapahtunut viime aikoina mitää ohi ammuttua?

      • Anonyymi00067

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe