https://yle.fi/a/74-20064027
Onneksi sain metsästäjä vuoden mittaisen metsästys kiellon mutta kuka tätä kieltoa valvoo.
Tuhansien eurojen maksut sen sijaan lämmittää mieltäni.
Tällainen tapaus
11
317
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö metsästyksen vastustaja taas muuta trollattavaa keksinyt, kun kaivella iän vanhoja. 😂 Säälittävää. 🤭
- Anonyymi
Tuokin uutinen oli minulle uusi, en ollut vielä koskaan tuota lukenut ja varmaan täällä moni muukin lukee tuon eka kertaa.
- Anonyymi
Tuo oli hyvä🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä🤤🤤🤤🤤
Onko herra metsästyksen vastustajalla hyvät keskustelut taas itsensä kanssa? 😂🤭
- Anonyymi
Hyvä, että myönnät trollaamisesi perustuvan itsellesi vastailemiseen. xD
- Anonyymi
Susianalyytikko on yli kolmekymppinen ja Helsingin vihreiden ehdokkaana keväällä vaaleissa
- Anonyymi
🙀🙀
- Anonyymi
Onko täällä paljonkin lukijoita jotka jo tunnistavat Susianalyytikko-nimimerkin henkilön?
Hänhän on ''julkinen henkilö'' , vaaliehdokkaana olleena jo moneen kertaan, sekä
politiikan tehtäviensä vuoksi.
Ihmettelen koska hän itse ei jostain syystä ole vieläkään esittäytynyt.- Anonyymi
Jos esittäytyy, niin kuka ottaa sellaisen pölvästin vaalilistalleen?
Noh, voittihan se Trumppi Amerikassakin, mutta Suomessa on äänestäjäkunta valveutunutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos esittäytyy, niin kuka ottaa sellaisen pölvästin vaalilistalleen?
Noh, voittihan se Trumppi Amerikassakin, mutta Suomessa on äänestäjäkunta valveutunutta.Niinpä ja pölvästiys pompsahtaa puolueen harteille, koska ehdokkaan taustat on jäänyt selvittämättä.
- Anonyymi
"Vihatun susitutkijan koira".
Hmm... Vahinkoko ???
Kiikarikiväärillä ????
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995