https://yle.fi/a/74-20064027
Onneksi sain metsästäjä vuoden mittaisen metsästys kiellon mutta kuka tätä kieltoa valvoo.
Tuhansien eurojen maksut sen sijaan lämmittää mieltäni.
Tällainen tapaus
11
153
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö metsästyksen vastustaja taas muuta trollattavaa keksinyt, kun kaivella iän vanhoja. 😂 Säälittävää. 🤭
- Anonyymi
Tuokin uutinen oli minulle uusi, en ollut vielä koskaan tuota lukenut ja varmaan täällä moni muukin lukee tuon eka kertaa.
- Anonyymi
Tuo oli hyvä🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä🤤🤤🤤🤤
Onko herra metsästyksen vastustajalla hyvät keskustelut taas itsensä kanssa? 😂🤭
- Anonyymi
Hyvä, että myönnät trollaamisesi perustuvan itsellesi vastailemiseen. xD
- Anonyymi
Susianalyytikko on yli kolmekymppinen ja Helsingin vihreiden ehdokkaana keväällä vaaleissa
- Anonyymi
🙀🙀
- Anonyymi
Onko täällä paljonkin lukijoita jotka jo tunnistavat Susianalyytikko-nimimerkin henkilön?
Hänhän on ''julkinen henkilö'' , vaaliehdokkaana olleena jo moneen kertaan, sekä
politiikan tehtäviensä vuoksi.
Ihmettelen koska hän itse ei jostain syystä ole vieläkään esittäytynyt.- Anonyymi
Jos esittäytyy, niin kuka ottaa sellaisen pölvästin vaalilistalleen?
Noh, voittihan se Trumppi Amerikassakin, mutta Suomessa on äänestäjäkunta valveutunutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos esittäytyy, niin kuka ottaa sellaisen pölvästin vaalilistalleen?
Noh, voittihan se Trumppi Amerikassakin, mutta Suomessa on äänestäjäkunta valveutunutta.Niinpä ja pölvästiys pompsahtaa puolueen harteille, koska ehdokkaan taustat on jäänyt selvittämättä.
- Anonyymi
"Vihatun susitutkijan koira".
Hmm... Vahinkoko ???
Kiikarikiväärillä ????
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707