Huhtikuun kuntavaaleissa ehdokkuutta miettivillä on noin 1,5 kuukautta aikaa päättää, lähtevätkö he kisaan. Ehdokaslistat on jätettävä viimeistään 4. päivä maaliskuuta. ”Oppositiossa ei ole aina helppoa” (suupohjan sanomat).
Miksi muut puolueet eivät tajua vai halua tehdä vaaliliittoa?
Perustakaa vaaliliitto SuomenKielinenPuolue tai Finnska folkpartiet i Finland.
Jos RKPeessä on aina vihervassarista - kokoomuslaiseen ajatteluun asti ja vain yhdistävä tekijä on Ruåtsinkieli, niin miksei suomea puhuvat perustaisi edes kerran vaaliliiton tällä kielipoliittisella perusteella.
Oppositiossa ei ole aina helppoa
3
827
Vastaukset 3
- Anonyymi
det är en riktigt bra idé
- Anonyymi
Det gör ingenting, låter inte de små sakerna påverka mig längre.
Ei anneta pikkuasioiden enää vaikuttaa - Olihan Lina ihan täysi-ikäinenkin.
Lapväärttiläinen Patrick Ragnäs (r.) osallistuu kevään kuntavaaleihin.
Ragnäs erosi kaikista luottamustehtävistään kesällä 2023 epäiltynä seksuaalisesta häirinnästä RKP:n puoluekokouksessa.
Paikallislehti Syd-Österbotten uutisoi Ragnäsin erosta luottamustoimista, ja oli saanut häneltä myös kommentteja Tampereella RKP:n puoluekokouksessa viikonloppuna sattuneesta tapauksesta.
Kokouksen jälkeen baarissa pidetyissä juhlissa Ragnäs oli seksuaalisesti häirinnyt puoluekokoukseen osallistunutta ruotsalaista liberaalipuolueen kansanedustajaa Lina Nordquistia. - Anonyymi
Kaikki sekopäitä tässä kaupungisa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493