Huhtikuun kuntavaaleissa ehdokkuutta miettivillä on noin 1,5 kuukautta aikaa päättää, lähtevätkö he kisaan. Ehdokaslistat on jätettävä viimeistään 4. päivä maaliskuuta. ”Oppositiossa ei ole aina helppoa” (suupohjan sanomat).
Miksi muut puolueet eivät tajua vai halua tehdä vaaliliittoa?
Perustakaa vaaliliitto SuomenKielinenPuolue tai Finnska folkpartiet i Finland.
Jos RKPeessä on aina vihervassarista - kokoomuslaiseen ajatteluun asti ja vain yhdistävä tekijä on Ruåtsinkieli, niin miksei suomea puhuvat perustaisi edes kerran vaaliliiton tällä kielipoliittisella perusteella.
Oppositiossa ei ole aina helppoa
3
639
Vastaukset
- Anonyymi
det är en riktigt bra idé
- Anonyymi
Det gör ingenting, låter inte de små sakerna påverka mig längre.
Ei anneta pikkuasioiden enää vaikuttaa - Olihan Lina ihan täysi-ikäinenkin.
Lapväärttiläinen Patrick Ragnäs (r.) osallistuu kevään kuntavaaleihin.
Ragnäs erosi kaikista luottamustehtävistään kesällä 2023 epäiltynä seksuaalisesta häirinnästä RKP:n puoluekokouksessa.
Paikallislehti Syd-Österbotten uutisoi Ragnäsin erosta luottamustoimista, ja oli saanut häneltä myös kommentteja Tampereella RKP:n puoluekokouksessa viikonloppuna sattuneesta tapauksesta.
Kokouksen jälkeen baarissa pidetyissä juhlissa Ragnäs oli seksuaalisesti häirinnyt puoluekokoukseen osallistunutta ruotsalaista liberaalipuolueen kansanedustajaa Lina Nordquistia. - Anonyymi
Kaikki sekopäitä tässä kaupungisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611