No siis lukio menee aivan paskasti ja oon nyt kakkosella. Ykkönen meni myös ihan tosi hyvin päin persettä. En lukenu yhtiinkään 5 periodin koeviikkoihin tai oikeestaan opetellu yhtään mitään. Ennen kakkosta lupasin, että tää muuttuu, mutta ei:) Motivaatiosta on turha lässyttää mulle, koska se ei MOTIVOI mua tarpeeks. Amis ei oo todellakaan vaihtoehto, vaan mun on nyt jotenki selvittävä tää paska läpi ja tästä vielä yliopistoon. En koe oikeestaan mitään suorituspaineita lukioon liittyen ja tälläki hetkellä monista edellisen periodin kursseista tehtäviä palauttamatta. Onko vinkkejä mulle, koska tänä syksynä kirjotan ruotsin ja terkan nii tarvisin nyt jotain helppii.
Lukio menee päin vittua
Anonyymi-ap
8501
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 8
Vanhimmat
En tiedä, miten selviydyt tuolla asenteella lukiosta kunnialla. Yliopistoainesta en sinussa näe, joten vähän turha se lukio. No, ammattikorkeaan ehkä jonnekin helpolle tradenomilinjalle.
en missään vaiheessa sanonut selviäväni kunnialla tästä, mutta selviäväni. Girl kukas se sinä olet sanomaan, että minusta ei ole mihinkään? Älä yritä haukkua netissä toisia girl. Act better. Tavpitteita on paljon elämässä, mutta ne eivät Suomessa ole, koska tämä valtio on uppoava laiva, kuten sen monet kansalaisetkin (sinä varsinkin). Mitä tällä hain takaa, oli vinkkejä siihen, miten selviän ylioppilaskirjoituksista. En varsinaisesti huutanut moraalisaarnaa anonyymiltä. Olet säälittävä itkijä. Kaikki kurssit olen päässyt läpi, eikä yllätykseksi ole yhtään nelostakaan pamahtanut. Olin kylläkin yläasteella kiitettävä oppilas, joten sinäänsä ei tule yllätyksenä. En malta odottaa jättäväni tämän rasistisen ja antisosiaalisen maan kauas taakseni. Haista paska:)
Tervemenoa! Toivottavasti pysyt muualla, Suomi paranee.
Ei sinua tarvitse netissä haukkua, teet sen ihan itse itsellesi. "Olet säälittävä itkijä", sanoo aloittaja kommentoijalle, ja itse kysyy neuvoa yo-kirjoitusten läpäisemiseen ilman että näkisi itse vaivaa niiden eteen. Tervemenoa yliopistoon Afrikkaan.
Tätä se tiktokkaaminen teettää....
ruotsin kielen sanoja kertaat ja opettelet uusia joka päivä 20 minsaa nykyistä enempi.
Teet hommasta itsellesi prosessin ja noudatat sitä pakonomaisesti. Aamulla ennen skoleen menoa 100 sanaa. Ja illalla toiset 100 sanaa . Aluksi tuntuu tosi paskalta mutta kun jatkat siitä tulee automaatio. Ja suoranainen himo.
Ja oikein toimi, että Putin vetäisi ydinlatauksen Tukholmaan siis.
motivaatio + effortti = tulos
Jos molemmat puuttuvat niin tulosta ei juurikaan saa aikaiseksi.
Ainakaan rehellisin keinoin.
Motivaatio= syy, innoke ja tavoite
Effortti= sisukkuus, halu ponnistella ja tehdä työtä.
Sinä päätät ja teet valintoja ja potkit itseäsi eteenpäin.
Mopossasi on vaihteet ja kaasukahva. Käytä niitä.