No siis lukio menee aivan paskasti ja oon nyt kakkosella. Ykkönen meni myös ihan tosi hyvin päin persettä. En lukenu yhtiinkään 5 periodin koeviikkoihin tai oikeestaan opetellu yhtään mitään. Ennen kakkosta lupasin, että tää muuttuu, mutta ei:) Motivaatiosta on turha lässyttää mulle, koska se ei MOTIVOI mua tarpeeks. Amis ei oo todellakaan vaihtoehto, vaan mun on nyt jotenki selvittävä tää paska läpi ja tästä vielä yliopistoon. En koe oikeestaan mitään suorituspaineita lukioon liittyen ja tälläki hetkellä monista edellisen periodin kursseista tehtäviä palauttamatta. Onko vinkkejä mulle, koska tänä syksynä kirjotan ruotsin ja terkan nii tarvisin nyt jotain helppii.
Lukio menee päin vittua
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, miten selviydyt tuolla asenteella lukiosta kunnialla. Yliopistoainesta en sinussa näe, joten vähän turha se lukio. No, ammattikorkeaan ehkä jonnekin helpolle tradenomilinjalle.
- AnonyymiUUSI
en missään vaiheessa sanonut selviäväni kunnialla tästä, mutta selviäväni. Girl kukas se sinä olet sanomaan, että minusta ei ole mihinkään? Älä yritä haukkua netissä toisia girl. Act better. Tavpitteita on paljon elämässä, mutta ne eivät Suomessa ole, koska tämä valtio on uppoava laiva, kuten sen monet kansalaisetkin (sinä varsinkin). Mitä tällä hain takaa, oli vinkkejä siihen, miten selviän ylioppilaskirjoituksista. En varsinaisesti huutanut moraalisaarnaa anonyymiltä. Olet säälittävä itkijä. Kaikki kurssit olen päässyt läpi, eikä yllätykseksi ole yhtään nelostakaan pamahtanut. Olin kylläkin yläasteella kiitettävä oppilas, joten sinäänsä ei tule yllätyksenä. En malta odottaa jättäväni tämän rasistisen ja antisosiaalisen maan kauas taakseni. Haista paska:)
- Anonyymi
Tätä se tiktokkaaminen teettää....
- AnonyymiUUSI
ruotsin kielen sanoja kertaat ja opettelet uusia joka päivä 20 minsaa nykyistä enempi.
Teet hommasta itsellesi prosessin ja noudatat sitä pakonomaisesti. Aamulla ennen skoleen menoa 100 sanaa. Ja illalla toiset 100 sanaa . Aluksi tuntuu tosi paskalta mutta kun jatkat siitä tulee automaatio. Ja suoranainen himo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211