Valtakunnalisesti noteerattu matkailu Kuhmossa. Palkittu ja kehuttu. Suorastaan sateenkaaren pää. Onni löytyy täältä.
Sateenkaari matkailu
19
914
Vastaukset
- Anonyymi
Oon aina miettinyt mitä löytyy sateenkaaren päästä. Nyt se selvisi, meidän oma aarre, rakas kuhmohan se siellä. ❤️
- Anonyymi
Pääasia että vaimoni on kaunis ja hymyhuulinen minihameessa...
- Anonyymi
Millainen hän muissa tamineissa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen hän muissa tamineissa on?
No oikeesti se on hampaaton persjalkainen mätösäkki
- Anonyymi
Joko Polvinen on onnellinen?
Nyt voi tulls Sebukka kylään Polvisen luo - Anonyymi
Matkamessut on aika turha juttu. Ei tuo lisää matkailijoita. Yks porukka siellä vain syö taas illallisia hotellihuoneissa. Kuhmolaiset käy hakemassa ilmasen lehden ja kertovat, että mökki Kuhmossa ja siellä ja siellä kylällä asuttu ja pois muutettu. Ihan turhat messut!
- Anonyymi
Ootko monesti käyny noilla messuilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko monesti käyny noilla messuilla?
Kävin hakemassa lehen kyllä, monta kertaakin aikoinaan, mutta sitten tajusin että turhat messut on , kaikkien kannalta, myöntäkää pois, tai kyllähän ne etelän messuhallit siitä saa vuokrarahat, ne vain hyötyy
- Anonyymi
Onko Kuhmossa muka kunnollisia ja lämpimiä mökkejä turisteille,vai jotain 70-luvun kopperoita vailla mukavuuksia ? Riistalintuja ei ainakaan ole, mitä metsästää. Miksi siis joku haluaisi hukata aikaansa Kuhmossa matkailun tai metsästyksen takia, kun homeelle voi altistua muutenkin ja halvemmalla.
- Anonyymi
Aitoja ihmisiä ja villiä luontoa ja maittavaa alkuperäistä ruokaa!
- Anonyymi
Samoja kaupan eineksiää, mitä muuallakin. Raja on kiinni, ettei Kostamuksen ilolinnutkaan pysty houkuttelemaan turisteja palveluillaan, eikä sotkamolaksista ole korvikkeeksi paikallisesta tarjoamasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Homot on Kuhmon pelastus
- Anonyymi
Come and play,We Speak Gay
- Anonyymi
Eikö se mene kaaliin jo,ettei ole kuin kahta sukupuolta,Mies ja Nainen.Näin sanoi maailman mahtavin Mies.
- Anonyymi
Mä en ookkaan ihminen,ku oon koira ja mun kaveri on heppa. Ottaako se Kalevalan hotelli asiakkaikseen eläimii?
- Anonyymi
Kuhmossa on tilausta homelihommalle selkeesti
- Anonyymi
Kaapit pullollaan. Kuka tulee ensin ulos.
- Anonyymi
Trump laittaa asiat kuntoon ja homous poistuu kokonaan. Näin maailma pelastuu ja kaikilla on hyvä olla. 🌍🗽🌞
- Anonyymi
Homomatkailu Kuhmon pelastus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974