Korkea Veisu:
4:8 "Tule kanssani Libanonilta, sinä morsiameni, tule kanssani Libanonilta. Lähde pois Amanan huipulta, Senirin ja Hermonin huipuilta, leijonain leposijoilta ja pantterien vuorilta."
4:9 "Olet lumonnut minut, siskoni, morsiameni, lumonnut minut yhdellä ainoalla silmäykselläsi, yhdellä ainoalla kaulakoristeesi käädyllä.
4:10 Kuinka ihana onkaan sinun rakkautesi, siskoni, morsiameni! Kuinka paljon suloisempi viiniä on sinun rakkautesi, suloisempi kaikkia balsameja sinun voiteittesi tuoksu!
4:11 Sinun huulesi tiukkuvat hunajaa, morsiameni; mesi ja maito on sinun kielesi alla, ja sinun vaatteittesi tuoksu on kuin Libanonin tuoksu."
4:12 "Suljettu yrttitarha on siskoni, morsiameni, suljettu kaivo, lukittu lähde.
5:1 "Minä tulen yrttitarhaani, siskoni, morsiameni; minä poimin mirhani ja balsamini, minä syön mesileipäni ja hunajani, juon viinini ja maitoni." Syökää, ystävät, juokaa ja juopukaa rakkaudesta.
Siskoni morsiammeni rakkaani
Anonyymi-ap
12
525
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihan vesi kielelle tulee, on hunajaa, balsamia ja mesileipää. Tule yrttitarhaani, siskoni, morsiameni, se tiukuu kultaa ja mirhania. Hä?
- AnonyymiUUSI
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- AnonyymiUUSI
Sitä on bibliassa meno ollut kuin Erika Vikmanin UMK videolla.. Hunajaista!
- AnonyymiUUSI
Sairasta paskaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta paskaa
Mitäs olet. Mee hoitoon tai delaa dorka.
- AnonyymiUUSI
Aina roiskuu kun stripataan.
- AnonyymiUUSI
Buaahaa spede Buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Buaahaa spede Buaahaa.
- AnonyymiUUSI
Delaa idiootti
- AnonyymiUUSI
Delaa dorka pälli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707