Windows on syöpää aiheuttava tuote!
Windows tarvisi merkinnän
9
200
Vastaukset
- Anonyymi
NYT ON ASIAA!
- Anonyymi
Aiheutaa se paljon muutakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheutaa se paljon muutakin!
impotenssia mm.
- Anonyymi
Zelenskyi: On kuolemaa aiheuttava tapaus!
- Anonyymi
Syöppää se ei kuitenkaan aiheuta, koska se on itse se syöpä!
- Anonyymi
"Tämä tuote vakoilee" merkkinän ainakin!
- Anonyymi
Sata varoitusmerkkiä winukkaan!
- Anonyymi
Zelenskyi sai antikristusmerkin
Trump: Ukrainan ei olisi pitänyt aloittaa sotaa
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump syyttää Venäjän aloittamasta hyökkäyssodasta Ukrainaa. Hän sanoi, että tapaaminen presidentti Vladimir Putinin kanssa voisi toteutua helmikuussa.
Trump antoi myös ymmärtää, että Ukrainan pitäisi pitää presidentinvaalit, ja väitti, että presidentti Volodymyr Zelenskyin kannatus on enää neljä prosenttia. - Anonyymi
Chromebook 😋 Nam. 😋 Nam. 😋 Nam. 😋 Nam. !!!!!
KUOPIONPERSEREIJÄN MILESTÄ KAIKKI WINDOWSIN VIAT JA ONGELMAT JOHTUU KÄYTTÄJÄSTÄ TAI MUISTA LAITTEISTA!
VAJAKIT ON VAJAKKEJA! VAEHTELIJOITA!
PS. Windows on reikäisin käyttöjärjestelmä!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914