YLE vihaajat

Anonyymi-ap

Kertokaapas miksi Ylen tuotanto ja olemassa olo tuntuu olevan varsinkin Persuille vastenmielistä? Ahterin heilutus ohjelmia ja feminismiä tulee mainoskanavilta jopa enemmän ja niistä ei valiteta. Rahoituksen leikkaus vaikuttaa myös laatusarjojen kuten Ivalo tekemiseen tulevaisuudessa eli uusintoja sitten vaan.

56

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtaa olla elämä yksitoikkoista persuilla,kun piti saada vielä lisäleikkauksia kansalaisaloitteen muodossa. Eiköhän täällä olisi tärkeämpiäkin kansalaisaloitteita joiden tulisi mennä läpi! Ideologia edellä.

• Anonyymi

Yle on lepopaikka disinformaation tekijöille. ☹️🤨🤔

• Anonyymi

Aloittaja On Selvästi ;

SDP:n Sosialisti ja LaitaVasemmiston PUNIKKI-Kommunisti !
      - Ja Lisäksi MYRKYN-Vihreä Huume-Hörhö - !

- YLE - On Noiden - SAASTOJEN - PUNANEN- ÄÄNI-TORVI - !

• Anonyymi

Väärin sehän on kokoomuksen matkatoimisto joka maksaa puolisonkin matkat.

• Anonyymi

Katsotko sitten itse Temppareita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotko sitten itse Temppareita?

Yle on mennyt alaspäin ku lehmän häntä

• Anonyymi

Persujen poliisit ja upseerit ovat olleet pahimpia öykkäreitä. Kuka toi huumeet eduskuntaan. No persutpa tietenkin. Heidän kansanedustajiensa pitäisi nyt mennä huumetestiin, niin kuin Marin aikoinaan teki. Marin oli puhdas huumeista, vaikka hänen poliittiset vastustajansa persut etunenässä toivoita muuta. Mutta mitenkä on persujen laita? Taitaisi nalli napsahtaa, niin kuin Vornasen pistooli pubin edessä.

• Anonyymi

Työkyvyttömyyseläkkeellä on parempi olla sosialisti!

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen sosiaalidemokraatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen sosiaalidemokraatti.

Olen SDP,n kannattaja koska se ainoa puolue joka hiemankin edes muistaa pienemmillä eläkkeillä sitkuttelevia. Sannan aikaan tuli korotuksia yli kuusi vuotta jädytettyinä (Katainen, Sipilä) olleisiin kansaneläkkeisiin. Maahanmuutosta olen persujen kannalla.

• Anonyymi

Nykyään on "sosialisti" jos vaikka puhuu vanhustenhuollon yksityistämistä vastaan.

• Anonyymi

Sossut on ketkuja.

Aina toisen kukkarolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossut on ketkuja.

Aina toisen kukkarolla.

Eli mielestäsi myös julkinen terveydenhuolto on myös "toisten taskuilla olemista"?

• Anonyymi

Persuille vanhuksetkin ovat pelkkiä menoeriä ja saastaa.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät suomi juntti

• Anonyymi

Sanna Marinin vainoaja näyttääkin olevan "erikoisosaaja" hys hys

• Anonyymi

Oliko muuta onko tylsää eikö ota eteen

• Anonyymi

Se on hyvä, että demarit saavat sitä mitä ovat tilanneet.

• Anonyymi

Asiantuntija jyrähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä, että demarit saavat sitä mitä ovat tilanneet.

Saavat rökälemäisen vaalivoiton, kunhan uurnille mennään.

• Anonyymi

Olet siis itse vihervassari ja julkaiset päivästä toiseen
      "uutisia", että voit syyttää persuja?

Minäpä kerron sinulle faktaa, jolla ei ole mitään osaa eikä arpaa puoluekantojen kanssa.

Minä ja moni muu, joka saa vuodessa rahaa (palkka, eläke) vajaat 18000€, joutuu maksamaan yle-veroa. Ideologisesti työttömiä, jotka on pääsääntöisesti vihervassareita, tämä ei koske. Mitä me saamme vastineeksi? Emme yhtään mitään tai no, saadaanhan me "uutisia", jotka on tasoltaan P-Koreaa.
      En minä mena kauppaankaan niin, että kierrän kaupan ostamatta mitään ja lähtiessäni sieltä, jätän kassalle 50€. Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Itse luulen, että YLE vero muutettaisiin vaan joksikin toiseksi vaikka koko YLE lakkaisi toimimasta. Luultavasti tulisi jokin TV,n lupamaksu takaisin.

• Anonyymi

Veljeni, joka on nyt viiskymppinen, ilmoiti heti työikään tultuaan, että töitä hän ei tee, vaikka karvat kämmeniin kasvaisivat. Itse olen pienestä pitänen tehnyt töitä ja äänestänyt siihen ikään tultuani milloin kepua, enimmäkseen kuitenkin demareita, ja pärjännyt elämässä riittävän hyvin. MUtta hyvin on pärjännyt myös pikkuveljeni, joka on pitänyt lupauksensa, eikä ole koskaan työllä itseään rasittanut. En kutsuisu hänt kuitenkaan ideologisesti työttömäksi, vaan se on hänen valitsmansa elämäntapa. Eikä hän ymmärrä mitään vihervassareista, vaan on äänestänyt aina persuja. En ole tosin hänen kanssaan vaalikoppiin mennyt, mutta kovasti hän persuaatetta tuntuu ihannoivan ja noituu sitä, että ulkomaalaiset vievät hänenkin olemattoman työpaikkansa, "Mutta työtä en tee" hän edelleenkin vannoo, ja pärjää elämässään yhtä hyvin kuin minäkin. Ja hän ei siis ole vihervassari vaan persu.

• Anonyymi

No en. En ymmärrä. Mitähän tuokin tarkoittaa. Oletko persu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse luulen, että YLE vero muutettaisiin vaan joksikin toiseksi vaikka koko YLE lakkaisi toimimasta. Luultavasti tulisi jokin TV,n lupamaksu takaisin.

Koiravero ja kissoille myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se oli ideaali tilanne silloin lupamaksun aikaan, kun sen voi jättää maksamatta. ei ollut telkkaria niin en maksanut. nykyisin on telkkari ja se on auki noin joka toinen viikko kun katson ulkomaisia kanavia. ylen tai mtv3 palveluita en käytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiravero ja kissoille myös

päästövero co2 perusteinen lisäksi. tutkimuksen mukaan koiran co2 päästö vastaa citymaasturia. koira päästää co2 joka hetki, auto vain sen keskimäärin 30 km matkan päivässä.

• Anonyymi

Perussuomalaisten tavoite on ottaa mediat haltuun.

• Anonyymi

Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää

• Anonyymi

Suomeen tarvitaan selvästi oma Elon Musk hallitsemaan mediaa ja samalla tuomaan omaa poliittista ideologiaa näkyville.

• Anonyymi

Ennen Ylen veroa oli TV lupamaksu ja se ei herättänyt vastaavia tunteita.

• Anonyymi

TV lupamaksu oli selvästi pienempi!!

... Ja telkkarista tuli muutakin kuin tosi-teeveetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TV lupamaksu oli selvästi pienempi!!

... Ja telkkarista tuli muutakin kuin tosi-teeveetä.

Lisäksi TV maksusta vapautui kokonaan, jos ei omistanut televisiota. Nyt YLE maksu menee silti.

• Anonyymi

tv lupa oli talouskohtainen, ylevero menee joka henkilöltä

• Anonyymi

Katson Yleltä lähinnä Brittiläisiä rikossarjoja joissa huomaa, että värilliä näyttelijöitä lisätty tuotantoihin selvästi.

• Anonyymi

Värillä on väliä.

• Anonyymi

Kuten myös Lidlin mainoksiin!

• Anonyymi

Eduskunnassakin näitä on.
        Jani Toivola oli kuuluisa siitä että ajoi 200 m matkoja taksilla ja kävi kouluissa esittelemässä vihreää agendaa ja laskutti vielä kouluja siitä.
        😅😂🤣😂🤣

• Anonyymi

Ylestä on tullut propagandaväline vammaisten, värillisten ja seksuaalisesti vikaantuneiden esiintuomiseen. Se ei kuulu tiedotusvälineelle, Seta on sitä varten.

• Anonyymi

Ennen oli sirkus se paikka jossa oli freak show, nyt se on YLE.

• Anonyymi

Missä viipyvät somaliuutiset, afgaaniuutiset, keniauutiset, sambiauutiset? Ryssäuutiset pysyvät sitkeästi, vaikka venäjä on vihollismaa!

• Anonyymi

Peltsi ja Osmo sarja näyttää miten on taas yksi mahdollisesti loppuelämän veronmaksajien rahoilla elävä jälkeinen tuotu esille.

• Anonyymi

Kyllä televisiossa pitäisi näkyä vain täydellisiä ihmisiä kuten Riikka Purra!

• Anonyymi

YLE ei tule julkaisemaan Sanna Marinin stalkkerin nimeä sillä siihen liittyy sana Alysium.

• Anonyymi

Tämä Sannan vainoaja tuomittu jo kolmesti lähestymiskieltoon eikä varmasti jää viimeiseksi. Silti ei sanaakaan karkoituksesta!?

• Anonyymi

Sanna on isänsä tyttö.

• Anonyymi

Kyllä peltsille tätyy antaa tunnustus. Evät kaikki kykene vihannesta tekemään ja ylelle syöttämään.

• Anonyymi

Aika ikävästi sanottu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ikävästi sanottu

Kuka sanoi jotakin?

• Anonyymi

Niin vain tuli kultainen Venla palkinto 🏆 tälle Peltsin ohjelmalle.

• Anonyymi

Peltsi ja kersa euroviisuihin Suomea häpäisemään. Vihannesorkesteri jo aloitti.

• Anonyymi

Euroviisuihin menee rohkea femakko Erika Vikman! 💃 Hän on tulossa...

• Anonyymi

Onkohan tuon Osmon ja Vikmanin henkisessä kehityksessä paljonkaan eroa.

• Anonyymi

Lopetin YLE n seuraamisen jo Neuvostoliiton aikaan, se oli jo silloin roskaa.

• Anonyymi

Hyvä että persut laittaa Yleä silpuksi. Ei tiedonvälitys tarvitse tuollaista rahansyöppöä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      151
      6294
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      48
      1743
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1404
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1018
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      913
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      899
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe