Kertokaapas miksi Ylen tuotanto ja olemassa olo tuntuu olevan varsinkin Persuille vastenmielistä? Ahterin heilutus ohjelmia ja feminismiä tulee mainoskanavilta jopa enemmän ja niistä ei valiteta. Rahoituksen leikkaus vaikuttaa myös laatusarjojen kuten Ivalo tekemiseen tulevaisuudessa eli uusintoja sitten vaan.
YLE vihaajat
56
231
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaa olla elämä yksitoikkoista persuilla,kun piti saada vielä lisäleikkauksia kansalaisaloitteen muodossa. Eiköhän täällä olisi tärkeämpiäkin kansalaisaloitteita joiden tulisi mennä läpi! Ideologia edellä.
- Anonyymi
Yle on lepopaikka disinformaation tekijöille. ☹️🤨🤔
- Anonyymi
Aloittaja On Selvästi ;
SDP:n Sosialisti ja LaitaVasemmiston PUNIKKI-Kommunisti !
- Ja Lisäksi MYRKYN-Vihreä Huume-Hörhö - !
- YLE - On Noiden - SAASTOJEN - PUNANEN- ÄÄNI-TORVI - !- Anonyymi
Väärin sehän on kokoomuksen matkatoimisto joka maksaa puolisonkin matkat.
- Anonyymi
Katsotko sitten itse Temppareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotko sitten itse Temppareita?
Yle on mennyt alaspäin ku lehmän häntä
- Anonyymi
Persujen poliisit ja upseerit ovat olleet pahimpia öykkäreitä. Kuka toi huumeet eduskuntaan. No persutpa tietenkin. Heidän kansanedustajiensa pitäisi nyt mennä huumetestiin, niin kuin Marin aikoinaan teki. Marin oli puhdas huumeista, vaikka hänen poliittiset vastustajansa persut etunenässä toivoita muuta. Mutta mitenkä on persujen laita? Taitaisi nalli napsahtaa, niin kuin Vornasen pistooli pubin edessä.
- Anonyymi
Työkyvyttömyyseläkkeellä on parempi olla sosialisti!
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen sosiaalidemokraatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen sosiaalidemokraatti.
Olen SDP,n kannattaja koska se ainoa puolue joka hiemankin edes muistaa pienemmillä eläkkeillä sitkuttelevia. Sannan aikaan tuli korotuksia yli kuusi vuotta jädytettyinä (Katainen, Sipilä) olleisiin kansaneläkkeisiin. Maahanmuutosta olen persujen kannalla.
- Anonyymi
Nykyään on "sosialisti" jos vaikka puhuu vanhustenhuollon yksityistämistä vastaan.
- Anonyymi
Sossut on ketkuja.
Aina toisen kukkarolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossut on ketkuja.
Aina toisen kukkarolla.Eli mielestäsi myös julkinen terveydenhuolto on myös "toisten taskuilla olemista"?
- Anonyymi
Persuille vanhuksetkin ovat pelkkiä menoeriä ja saastaa.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät suomi juntti
- Anonyymi
Sanna Marinin vainoaja näyttääkin olevan "erikoisosaaja" hys hys
- Anonyymi
Oliko muuta onko tylsää eikö ota eteen
- Anonyymi
Se on hyvä, että demarit saavat sitä mitä ovat tilanneet.
- Anonyymi
Asiantuntija jyrähtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä, että demarit saavat sitä mitä ovat tilanneet.
Saavat rökälemäisen vaalivoiton, kunhan uurnille mennään.
- Anonyymi
Olet siis itse vihervassari ja julkaiset päivästä toiseen
"uutisia", että voit syyttää persuja?
Minäpä kerron sinulle faktaa, jolla ei ole mitään osaa eikä arpaa puoluekantojen kanssa.
Minä ja moni muu, joka saa vuodessa rahaa (palkka, eläke) vajaat 18000€, joutuu maksamaan yle-veroa. Ideologisesti työttömiä, jotka on pääsääntöisesti vihervassareita, tämä ei koske. Mitä me saamme vastineeksi? Emme yhtään mitään tai no, saadaanhan me "uutisia", jotka on tasoltaan P-Koreaa.
En minä mena kauppaankaan niin, että kierrän kaupan ostamatta mitään ja lähtiessäni sieltä, jätän kassalle 50€. Ymmärrätkö?- Anonyymi
Itse luulen, että YLE vero muutettaisiin vaan joksikin toiseksi vaikka koko YLE lakkaisi toimimasta. Luultavasti tulisi jokin TV,n lupamaksu takaisin.
- Anonyymi
Veljeni, joka on nyt viiskymppinen, ilmoiti heti työikään tultuaan, että töitä hän ei tee, vaikka karvat kämmeniin kasvaisivat. Itse olen pienestä pitänen tehnyt töitä ja äänestänyt siihen ikään tultuani milloin kepua, enimmäkseen kuitenkin demareita, ja pärjännyt elämässä riittävän hyvin. MUtta hyvin on pärjännyt myös pikkuveljeni, joka on pitänyt lupauksensa, eikä ole koskaan työllä itseään rasittanut. En kutsuisu hänt kuitenkaan ideologisesti työttömäksi, vaan se on hänen valitsmansa elämäntapa. Eikä hän ymmärrä mitään vihervassareista, vaan on äänestänyt aina persuja. En ole tosin hänen kanssaan vaalikoppiin mennyt, mutta kovasti hän persuaatetta tuntuu ihannoivan ja noituu sitä, että ulkomaalaiset vievät hänenkin olemattoman työpaikkansa, "Mutta työtä en tee" hän edelleenkin vannoo, ja pärjää elämässään yhtä hyvin kuin minäkin. Ja hän ei siis ole vihervassari vaan persu.
- Anonyymi
No en. En ymmärrä. Mitähän tuokin tarkoittaa. Oletko persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse luulen, että YLE vero muutettaisiin vaan joksikin toiseksi vaikka koko YLE lakkaisi toimimasta. Luultavasti tulisi jokin TV,n lupamaksu takaisin.
Koiravero ja kissoille myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se oli ideaali tilanne silloin lupamaksun aikaan, kun sen voi jättää maksamatta. ei ollut telkkaria niin en maksanut. nykyisin on telkkari ja se on auki noin joka toinen viikko kun katson ulkomaisia kanavia. ylen tai mtv3 palveluita en käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiravero ja kissoille myös
päästövero co2 perusteinen lisäksi. tutkimuksen mukaan koiran co2 päästö vastaa citymaasturia. koira päästää co2 joka hetki, auto vain sen keskimäärin 30 km matkan päivässä.
- Anonyymi
Perussuomalaisten tavoite on ottaa mediat haltuun.
- Anonyymi
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi
Suomeen tarvitaan selvästi oma Elon Musk hallitsemaan mediaa ja samalla tuomaan omaa poliittista ideologiaa näkyville.
- Anonyymi
Ennen Ylen veroa oli TV lupamaksu ja se ei herättänyt vastaavia tunteita.
- Anonyymi
TV lupamaksu oli selvästi pienempi!!
... Ja telkkarista tuli muutakin kuin tosi-teeveetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TV lupamaksu oli selvästi pienempi!!
... Ja telkkarista tuli muutakin kuin tosi-teeveetä.Lisäksi TV maksusta vapautui kokonaan, jos ei omistanut televisiota. Nyt YLE maksu menee silti.
- Anonyymi
tv lupa oli talouskohtainen, ylevero menee joka henkilöltä
- Anonyymi
Katson Yleltä lähinnä Brittiläisiä rikossarjoja joissa huomaa, että värilliä näyttelijöitä lisätty tuotantoihin selvästi.
- Anonyymi
Värillä on väliä.
- Anonyymi
Kuten myös Lidlin mainoksiin!
- Anonyymi
Eduskunnassakin näitä on.
Jani Toivola oli kuuluisa siitä että ajoi 200 m matkoja taksilla ja kävi kouluissa esittelemässä vihreää agendaa ja laskutti vielä kouluja siitä.
😅😂🤣😂🤣
- Anonyymi
Ylestä on tullut propagandaväline vammaisten, värillisten ja seksuaalisesti vikaantuneiden esiintuomiseen. Se ei kuulu tiedotusvälineelle, Seta on sitä varten.
- Anonyymi
Ennen oli sirkus se paikka jossa oli freak show, nyt se on YLE.
- Anonyymi
Missä viipyvät somaliuutiset, afgaaniuutiset, keniauutiset, sambiauutiset? Ryssäuutiset pysyvät sitkeästi, vaikka venäjä on vihollismaa!
- Anonyymi
Peltsi ja Osmo sarja näyttää miten on taas yksi mahdollisesti loppuelämän veronmaksajien rahoilla elävä jälkeinen tuotu esille.
- Anonyymi
Kyllä televisiossa pitäisi näkyä vain täydellisiä ihmisiä kuten Riikka Purra!
- Anonyymi
YLE ei tule julkaisemaan Sanna Marinin stalkkerin nimeä sillä siihen liittyy sana Alysium.
- Anonyymi
Tämä Sannan vainoaja tuomittu jo kolmesti lähestymiskieltoon eikä varmasti jää viimeiseksi. Silti ei sanaakaan karkoituksesta!?
- Anonyymi
Sanna on isänsä tyttö.
- Anonyymi
Kyllä peltsille tätyy antaa tunnustus. Evät kaikki kykene vihannesta tekemään ja ylelle syöttämään.
- Anonyymi
Aika ikävästi sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävästi sanottu
Kuka sanoi jotakin?
- Anonyymi
Niin vain tuli kultainen Venla palkinto 🏆 tälle Peltsin ohjelmalle.
- Anonyymi
Peltsi ja kersa euroviisuihin Suomea häpäisemään. Vihannesorkesteri jo aloitti.
- Anonyymi
Euroviisuihin menee rohkea femakko Erika Vikman! 💃 Hän on tulossa...
- Anonyymi
Onkohan tuon Osmon ja Vikmanin henkisessä kehityksessä paljonkaan eroa.
- Anonyymi
Lopetin YLE n seuraamisen jo Neuvostoliiton aikaan, se oli jo silloin roskaa.
- Anonyymi
Hyvä että persut laittaa Yleä silpuksi. Ei tiedonvälitys tarvitse tuollaista rahansyöppöä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845