Ei tyydytä vanhempia kajaanilaisia.
Kajaanin teatterin ohjelmisto
16
344
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi teatteri lopetetaan Kajaanista, rahat tärkeämpää ja naaman vääntelijät oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Jos ei suorastaan lopeteta, niin toimintaa voisi tehostaa.
Näyttelijät voisi velvoittaa osallistumaan lavasteiden tekoon, lipunmyyntiin, siivoukseen jne.
- Anonyymi
Jäähallin ohjelmisto ei miellytä minua, se pitää laittaa kiinni. Minä minä minä minä!
Jos joku Nissinen sanoo ettei pidä ohjelmistosta, niin hän edustaa siinä vain itseään. Mistä hän on saanut valtuudet puhua kaikkien eläkeläisten edun nimissä? Ei mistään! - Anonyymi
Kajaanin teatterin vieraspaikkakunnalla esitykseet on halvempia kuin kajaanissa. Oulun seudulla sama näytös 10€ ja täällä 20€. En mene enää ikinä.
- Anonyymi
Kainuun koko ajan vähenevä väestö ei tarvitse noin isoa teatteria. Teatterin henkilöstön määrä sopeutettava pienemmäksi. Menkööt vaikka työttömäksi jäävät teatterilaiset kerrankin elämässään oikeisiin töihin jossa työaikana pitää jotakin tehdäkin.
- Anonyymi
Kuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten?
Miten ois vaikka halkojen hakkuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten?
Vaikka siivoojiksi.
- Anonyymi
Kulttuuri on suurimpia turhia rahareikiä mitä on!
- Anonyymi
Tuo on totta, vaikka kuin ahmisi kulttuuria ei vatsa täyty.
- Anonyymi
On tunnustettava se seikka, että Kajaani on liian pieni kaupunki noin isolle teatterille.
- Anonyymi
Kuuluu tulevan Armi Aavikosta tehty esitys. Jos sitä ei tekotaiteellisuudella pilata, saatanpa tulla katsomaankin!
- Anonyymi
Pesäpallo musikaalissa käsitellään myös pesäpallon sopupelejä ja näin veikkauksen tulosvetoon vaikuttamista?
- Anonyymi
Laadukkaammin taiteesta saa nauttia kun käy elokuvissa tai katsoo kotona televisiosta elokuvia. Ei näiden B-luokan näyttelijöiden näytöksiä viitsi Kajaanin teatteriin mennä katsomaan.
- Anonyymi
Teatterijohtaja Mikkelssonin tilanne hankala. Yritystä kyllä on, mutta monelle ei ohjelmisto ole mieleen.
- Anonyymi
Taso on harraste. Kaukana kulttuurista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.695952- 1295249
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4433173Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991586Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661209- 291029
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859