Katsokaa tätä .. katsokaa

Anonyymi-ap

Minä kävin maksamassa juuri vuokran. Siihen kuuluu siivous kerran viikossa ja ilmainen netti ja pyyhkeet ja lakanat kerran viikossa.

[url=https://aijaa.com/zstcTD][img]https://img.aijaa.com/m/00189/15308917.jpg[/img][/url]

Meinaako joku, että minun perseaukisena 1500 euron nettoeläkkeellä olisi parempi suomessa vai TÄH ?

Minä asun aurinkorannikolla täällä Vietnamissa.

Osaatko laskea paljonko tuo on Euroissa en auta jos et osaa. Joo seuraava vuokra maksetaan lähellä vappua.

Sain lahjaksi vielä pari kiloa luumuja.

21

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko jää säästöön?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pasanen taas herätteli yhden persoonan lisää palstalle.

    • Anonyymi

      Missäs se "Tapsa" asusteli tämän väliajan? Jossakin pihamökissä Hattulassa?
      Tänään on tuo 17.1.2025 ja kello on 16 Vietnamissa, mutta et taaskaan saanut muuta kuvaa laitettua sieltä kuin mainoskuvan.
      Kuka siellä nyt sitten lieneekään, ei "Tapsa" ainakaan, niin nyt on vuokrattu tuosta kuvan mestasta korkeintaan koirankoppi eikä bungalowia, sillä Bookingin tarjoushinta tuosta kuvassa olevasta huoneesta kolmeksi kuukaudeksi on yli 2000 euroa.

      Tuo kuitin hinta on 456 euroa kolmeksi kuukaudeksi.

      • Anonyymi

        Vegasissa olin darlingin kanssa, onko ollut ikävä?


      • Anonyymi

        Minulla on vuoden kuitit ainakin...


      • Anonyymi

        Saisi kimppuunsa, huh heijaa ja taas alkaa rakkaan oireilut tänään, huomenna ja loppuelämän samasta aiheesta vaihteen vuoksi 24/7.

        Sivupersoona ... HAUSKOJA ... nämä sivupersoonat.

        Mitä mitä kummaa, oliko ne feikkejä ne aijatut Vegasin tiketit, voiko niin tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi kimppuunsa, huh heijaa ja taas alkaa rakkaan oireilut tänään, huomenna ja loppuelämän samasta aiheesta vaihteen vuoksi 24/7.

        Sivupersoona ... HAUSKOJA ... nämä sivupersoonat.

        Mitä mitä kummaa, oliko ne feikkejä ne aijatut Vegasin tiketit, voiko niin tehdä?

        Sen sijaan että kommentoit kommenttiani, miksi et kommentoi kirjoituksen aihetta eli "Tapsaa"? Mitä mieltä olet? Tuleeko "Tapsan" passi kuitin päälle?

        Juuri edesmennyt ohjaajaguru David Lynch tapasi sanoa:
        "Keep your eye on the donut not the hole"

        Joka tarkoittaa kiertoteitse sitä samaa kuin että:
        "Kun hölmöläiselle osoitetaan sormella kuuta, hölmöläinen tuijottaa sormea"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sijaan että kommentoit kommenttiani, miksi et kommentoi kirjoituksen aihetta eli "Tapsaa"? Mitä mieltä olet? Tuleeko "Tapsan" passi kuitin päälle?

        Juuri edesmennyt ohjaajaguru David Lynch tapasi sanoa:
        "Keep your eye on the donut not the hole"

        Joka tarkoittaa kiertoteitse sitä samaa kuin että:
        "Kun hölmöläiselle osoitetaan sormella kuuta, hölmöläinen tuijottaa sormea"

        Ai että miksikö? No kuule siksi, että vitutvälitän mitä mieltä joku Urpå on suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että miksikö? No kuule siksi, että vitutvälitän mitä mieltä joku Urpå on suomessa.

        Joko se on Simonkylässä humalatila siinä pisteessä taas että kattilakamu siirtyi Chiang Maihin illanviettoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko se on Simonkylässä humalatila siinä pisteessä taas että kattilakamu siirtyi Chiang Maihin illanviettoon?

        Joo... otan just Pupelta hanuriin täällä Chiang Maissa, resuperse.


    • Anonyymi

      Katsokaa tätä..
      Pyyhkeet ja lakanat ja pari kiloa luumuja.
      Kiitos pyhälle hengelle siitä, että keplottelin itseni TK-eläkkeelle.

      T. Hengellinen Rapsa, Vinku Tau, Vietcong

    • Anonyymi

      Missä tuossa kuvassa on luumuja.? Jos olisit itse ottanut kuvat niin tietäisit että nuo vihreät ovat rypäleitä.

    • Kerran koin mä rakkauden, mut jätkä lähti....

    • Anonyymi

      Kyllä on halpaa. . . Asumista.

    • Anonyymi

      Luulenpa että kuvassa ei ole luumuja vaan muscot rypäleitä, jotka ovat erinomaisia, niitä kannattaa pakastaan jos pakastin on käytössä, mielestäni paras rypälelajike, mitä maailmasta löytyy.
      By Numball§§

      • Anonyymi

        Niitä ei tartte ens viikolla laittaa pakastimeen. Tulee nimittäin pakkanen ja saa sitten poimia valmiiksi pakastettuja rypäleitä. Ne on muuten merkiltään muscat ei muscot.


    • Anonyymi

      Tapsan seikkailut Vietnamissa jatkuu. Tapsa ei ole mikään turha sälli ja hänellä on paljon yhteistä Pasasen kanssa. Kumpaisellakin on ollut kirpputorilla oma myyntitiski, kumpainenkin on riitaantunut perintöasioissa suvun kanssa, molemmat on tehneet sitä sun tätä hanttihommaa elääkseen ja sitten järjestäneet itselleen sairaseläkkeen jo nuorena. Majuri Pasanen oli maineikas lentäjä lisäksi ilmavoimissa, mutta Tapsa kertoi olleensa Vietnamin sodan aikoihin sissi, josta hän kertookin muistelmissaan.
      https://aijaa.com/HVBprO
      Ennakkopainos poltettiin Martinlaakson lämpövoimalassa kolmantena päivänä julkaisun jälkeen. Yksikään ei ehtinyt hyllyyn saakka.

      • Anonyymi

        Olit kuitenkin saanut pelastettua oman kappaleesi, todellinen kyräily harvinaisuus, ressukka.
        Mutta puolet väitteistäsi on valheita, mutta enpä ruoki trollipojua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit kuitenkin saanut pelastettua oman kappaleesi, todellinen kyräily harvinaisuus, ressukka.
        Mutta puolet väitteistäsi on valheita, mutta enpä ruoki trollipojua

        "Tapsa" on täsmälleen yhtä todellinen hahmo kuin "Senssu". Leikkaa liimaa askartele. Jättänyt saksetkin siihen näkösälle. Joku puliveivari piileskelee majassa kolme kuukautta talvisin ja "Senssu" postittelee hänen kuviaan haaveillen asuvansa lämpimässä, vaikka "Senssun" rahat eivät riittäisi siellä edes ilmastointiin ja lääkkeisiin. Viinaan ne kyllä näyttää riittävän.


    • Anonyymi

      Xxxx älä herää . . . Herää varovasti jos tarvitsee. Toinen silmä ensin ja sitten toinen. . .

      Kerroin ohjeita Thaimaan pitkän loman jälkeen. Tämä ei koske uni matkaajia . . . Eikä persuja, joilla ei ole mahdollisuutta edes lähteä. Toki persujen kusettajaxxx joukolla matkustaa Thaimaahan ja muualle aurinkoon. . .

      Kauheaa kauhee kauhee kauhee aamu herätä suomessa. .. .Moni menettää järkensä. . . Timo Tubella Filippiineiltä myös ... haluaa takaisin takaisin takaisin. TAKAISIN.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe