Jokohan mahtaa tämä tuomittu pedofiili olla päässyt vapaaksi? Taisi olla ensikertalaisen tuomio eli istunee vain puolet ja 2020 sai alle 8v.
Pedofiili Visa Marttilan tuomio
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät hänen olevan pedofiili? Ja jos tiedät, miksi levität sellaista julkisuuteen?
Terveydentilatiedot ovat ehdottoman salassapidettäviä tietoja. Jos siis olet saanut tietoosi, että Marttila on pedofiili, on joku mahdollisesti rikkonut lakia. Levittämällä toisen terveydentilatietoja (tai valheellisia vihjauksia siitä, jos et tiedäkään Marttilan de facto olevan diagnosoitu pedofiili) saatat itse syyllistyä rikokseen.- Anonyymi
No ihan tuo pedofiili oli monien asiasta uutisoineiden lehtien otsikoissa muutama vuosi sitten. Löytyvät edelleen googlella joten samaa määritelmää käytin.
Jos tuomiolla on ollut pedofiilirinki niin kyllä minun suomenkielentajuni sanoo että se päätekijänä tuomittu on sitten yksikössä pedofiili. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ihan tuo pedofiili oli monien asiasta uutisoineiden lehtien otsikoissa muutama vuosi sitten. Löytyvät edelleen googlella joten samaa määritelmää käytin.
Jos tuomiolla on ollut pedofiilirinki niin kyllä minun suomenkielentajuni sanoo että se päätekijänä tuomittu on sitten yksikössä pedofiili.Toimittajat sen paremmin, kuin tuomaritkaan eivät päätä, kuka on pedofiili. Vain lääkäri voi niin tehdä, ja salassapidettävänä terveydentilatietona se ei päädy edes tuomioasiakirjoista lehtiin. Ihmistä ei voi "tuomita pedofiiliksi".
Siitä, että toimittajat hakevat klikkauksia "pedofiiliringin" käyttämisellä, ei voi tehdä sen enempää johtopäätköksiä, kuin siitäkään, oliko "järeä käsiase" peräti 9mm vai ei ihan sitäkään, tai oliko "räjähdysmäinen tulipalo" mitenkään edes vähän standardipalokäyrää nopeampi.
Joten ei, "suomenkielentajusi" ei vakuuta tässä asiassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuomiolla on ollut pedofiilirinki niin kyllä minun suomenkielentajuni sanoo että se päätekijänä tuomittu on sitten yksikössä pedofiili.Ai että ihan DuuDlela löysit ja faktana pidät? Taidat itse olla pedo?
Kaikki mitä duuddlaat pidät 100% totena.🚑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262676Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081541- 761299
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102867