Reissumiehen tositarinoita

Anonyymi-ap

Olen nykyään reilusti yli 50 vuotias mies joka ei tee enää reissuhommia kotimaassa, toki työelämässä ollessa joutuu joitain reissuja vuoden aikana tehdä sekä koti- että ulkomailla, mutta ne eivät ole tämän tarinan juttuja.
Olen ollut vaimon kanssa naimisissa jo hyvinkin "monta" vuosikymmentä, mutta olen siitä huolimatta tehnyt syrjähyppyjä - ja tarkoitan, että niitä on paljon.

Kuten jo kerroin tein reissuhommia täällä koto Suomessa viidentoista vuodenajan. Olin silloin erittäin virkeä kaveri, kun oma ikä oli tuohon aikaan 35-50 vuotta.

Tämä tarina minkä haluan kertoa, on tarkoitettu KAIKILLE suomalaisille KYPSILLE naisille, toki miehetkin saavat tämän lukea.
Itse olin tämän tarinan aikaan 43-vuotias jo hyvin itsestäni tietoinen- ja kokenut mies joka tiesi miten arkena saan vieraalla paikkakunnalla itselleni seksiseuraa ja tiedän että kenen kanssa siihen kannattaa ryhtyä.
Tapasin eräällä kaakkois-suomalaisella paikkakunnalla 57-vuotiaan naisen joka räjäytti minun tajuntani ja ymmärryksen HYVÄSTÄ seksistä! Tämä kyseinen nainen oli neljän lapsen äiti ja yhden lapsen isoäiti, eli voisin siis puhua että hän oli aito GILF!
En kerro tässä kohden niistä kohtaamisista sen enempää, toki voin niistäkin kirjoittaa, jos täällä on aitoa kiinnostusta niihin. Mutta haluan tällä kirjoituksellani kertoa teille miehet, että rumassakin repussa voi olla erittäin hyvät eväät, vaikka tässä kohden repun ulkonäkö ei nyt ihan niin ruma ollut - mutta ymmärrätte pointin.

Ennen kaikkea haluan teille kypsille NAISILLE kertoa sen, että te kaikki olette sisimmiltänne aitoja helmiä, mutta suurin osa teistä peitätte siitä "helmen kimaluksesta" suurimman osan. Varmasti te kaikki naiset joille on tullut iän myötä ylimääräisiä kumpuja ja nyppyjä, mietitte että mitenköhän noista pääsee eroon, osa varmasti on asian eteen tehnytkin jotain konkretiaa - onko tulokset sitten olleet hyviä tai huonoja, siihen en ota kantaa.
Olitte sitten tehnyt asian eteen paljon tai vähän ja onnistuneet siinä hyvin tai huonosti, niin teidän kannatta joka tapauksessa ajatelle se asia niin, että "minä olen se joka on ylpeä ja sinut itsensä kanssa" - pelkästään tämä lähtökohta on erittäin hyvä ensiaskel sille, millä pääsette tämän minun tarinassa olleen 57-vuotiaan naisen tasolle!
Nainen - oli sitten nuori tai vanhempi, kun hän on sinut itsensä kanssa, kantaa ryhdikkäästi oman kroppansa, tietää mistä pitää ja uskaltaa kertoa sen "kumppanille" on se mikä tämän tarinan opetus.
Älkää naiset "käpertykö" itseenne sekä alkää missään nimessa piilota sitä omaa seksualisuuttanne!

1

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva kuulla, että arvostat kaltaisiani naisia! Olen 59-vuotias ja suoritettuani perhe-elämää viimeiset 20 vuotta rupesin osallistumaan uuden työpaikkani rientoihin. Yllätyin, kun havaitsin, että ikäiseni nainenkin näkyy kiinnostavan. Nuorempana minua ei nimittäin juuri kukaan rohjennut lähestyä. Ymmärsin hetken hämmästeltyäni, että muutos johtuu siitä, että olen itse muuttunut helpommin lähestyttäväksi vuosien saatossa. Ystävällisyys, itsevarmuus ja iloiset silmät kai viehättävät. Ja se, että olen elossa enkä pystyyn kuollut. Toki ei siitäkään varmaan haittaa ole, että näytän aika lailla ikäistäni nuoremmalta. Niin että hyvät kaikenikäiset naiset, arvostakaa itseänne ja muita ja pysykää hereillä. Elämä saattaa heittää eteenne vaikka mitä ihanaa, kun sitä vähiten odotatte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe