Olen 42 v mies ja rakastan nukkumista. Puolen päivän jälkeen yleensä totean että sitä ollaan paremmalla puolen päivää ja kolmen maissa jo innostun lähestyvästä illasta.
Ennen kuutta kömmin sänkyyn kuuntelemaan äänikirjaa ja seiskan jälkeen suljen silmäni ja rupean nukkumaan.
Yöllä näkyy vaikka mitä unia ja nukunkin aamu viiteen. Se on masentava hetki kun pitää nousta uuteen päivään kun lämmin vuode houkuttelisi niin kovasti.
Harrastan oikeastaan nukkumista. Kai niin voisi sanoa. Tämä nukkuminen on mahdollista kun ei ole lapsia ja olen sinkku ja sinkkuna pysynkin. En taatusti halua suhdetta kun uni rytmini kärsisi.
Nukkuminen on mukavaa. Nyt kello on 16.18 ja tunnen jo innostusta ja mukavaa rentouden tunnetta lähestyvästä yöstä
Ihanaa kohta pääsee taas nukkumaan
5
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisään vielä että olen hyvin tarkka etten juo kahvia 12 jälkeen päivällä. En halua ottaa riskiä että nukahtaminen vaikeutuisi. Siitäkin on kokemusta. Liiallisesta kofeiinista nimittäin.
Lisäksi pesen vuodevaatteet kerran viikossa että dänky on puhdas nukkua. Unihygienia kohdallaan myös sen suhteen että tuuletan huoneen hyvin.
Eläkkeellä kun on niin mikäs tässä loikoillessa- Anonyymi
Ei se kahvi unia vie ainakaan minulta , saata juoda vielä vähän ennen nukkumaan menoa pari kuppia silloin on aamullakin mukavampi herätä ja keittää aamukahvit. Ystävättäreni joi aina kylmää mustaa kahvia yöpaita päällään enne nukkumaan menoa ja nukkui hyvin yönsä .
Olen samaa mieltä kanssasi että ihan mennä illalla nukkumaan ja kuunnella vaikka jotai poddia . Mutta nukahda vasta siinä yhdentoista aikaan , joten muutamia fimejäkin ehtii katsella tabetilta radio päällä,aina
- Anonyymi
Kyllä hyvä unirytmi tärkeä on. Täytyy ajoissa rauhoittua, niin nukkuu hyvin.
- Anonyymi
Sinulla voi olla diabetes. Silloin koko ajan unettaa, janottaa ja pissattaa.
- Anonyymi
Ei minua koko ajan uneta. Vasta iltaisin. Et taida olla penaalin terävin kynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510