Ihanaa kohta pääsee taas nukkumaan

Anonyymi-ap

Olen 42 v mies ja rakastan nukkumista. Puolen päivän jälkeen yleensä totean että sitä ollaan paremmalla puolen päivää ja kolmen maissa jo innostun lähestyvästä illasta.
Ennen kuutta kömmin sänkyyn kuuntelemaan äänikirjaa ja seiskan jälkeen suljen silmäni ja rupean nukkumaan.
Yöllä näkyy vaikka mitä unia ja nukunkin aamu viiteen. Se on masentava hetki kun pitää nousta uuteen päivään kun lämmin vuode houkuttelisi niin kovasti.

Harrastan oikeastaan nukkumista. Kai niin voisi sanoa. Tämä nukkuminen on mahdollista kun ei ole lapsia ja olen sinkku ja sinkkuna pysynkin. En taatusti halua suhdetta kun uni rytmini kärsisi.

Nukkuminen on mukavaa. Nyt kello on 16.18 ja tunnen jo innostusta ja mukavaa rentouden tunnetta lähestyvästä yöstä

5

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ja lisään vielä että olen hyvin tarkka etten juo kahvia 12 jälkeen päivällä. En halua ottaa riskiä että nukahtaminen vaikeutuisi. Siitäkin on kokemusta. Liiallisesta kofeiinista nimittäin.
      Lisäksi pesen vuodevaatteet kerran viikossa että dänky on puhdas nukkua. Unihygienia kohdallaan myös sen suhteen että tuuletan huoneen hyvin.

Eläkkeellä kun on niin mikäs tässä loikoillessa

• Anonyymi
        UUSI

Ei se kahvi unia vie ainakaan minulta , saata juoda vielä vähän ennen nukkumaan menoa pari kuppia silloin on aamullakin mukavampi herätä ja keittää aamukahvit. Ystävättäreni joi aina kylmää mustaa kahvia yöpaita päällään enne nukkumaan menoa ja nukkui hyvin yönsä .
        Olen samaa mieltä kanssasi että ihan mennä illalla nukkumaan ja kuunnella vaikka jotai poddia . Mutta nukahda vasta siinä yhdentoista aikaan , joten muutamia fimejäkin ehtii katsella tabetilta radio päällä,aina

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä hyvä unirytmi tärkeä on. Täytyy ajoissa rauhoittua, niin nukkuu hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla voi olla diabetes. Silloin koko ajan unettaa, janottaa ja pissattaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei minua koko ajan uneta. Vasta iltaisin. Et taida olla penaalin terävin kynä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      77
      5160
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4119
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      3865
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      390
      2900
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      48
      2064
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111