Ihanaa kohta pääsee taas nukkumaan

Anonyymi-ap

Olen 42 v mies ja rakastan nukkumista. Puolen päivän jälkeen yleensä totean että sitä ollaan paremmalla puolen päivää ja kolmen maissa jo innostun lähestyvästä illasta.
Ennen kuutta kömmin sänkyyn kuuntelemaan äänikirjaa ja seiskan jälkeen suljen silmäni ja rupean nukkumaan.
Yöllä näkyy vaikka mitä unia ja nukunkin aamu viiteen. Se on masentava hetki kun pitää nousta uuteen päivään kun lämmin vuode houkuttelisi niin kovasti.

Harrastan oikeastaan nukkumista. Kai niin voisi sanoa. Tämä nukkuminen on mahdollista kun ei ole lapsia ja olen sinkku ja sinkkuna pysynkin. En taatusti halua suhdetta kun uni rytmini kärsisi.

Nukkuminen on mukavaa. Nyt kello on 16.18 ja tunnen jo innostusta ja mukavaa rentouden tunnetta lähestyvästä yöstä

5

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisään vielä että olen hyvin tarkka etten juo kahvia 12 jälkeen päivällä. En halua ottaa riskiä että nukahtaminen vaikeutuisi. Siitäkin on kokemusta. Liiallisesta kofeiinista nimittäin.
      Lisäksi pesen vuodevaatteet kerran viikossa että dänky on puhdas nukkua. Unihygienia kohdallaan myös sen suhteen että tuuletan huoneen hyvin.

Eläkkeellä kun on niin mikäs tässä loikoillessa

• Anonyymi

Ei se kahvi unia vie ainakaan minulta , saata juoda vielä vähän ennen nukkumaan menoa pari kuppia silloin on aamullakin mukavampi herätä ja keittää aamukahvit. Ystävättäreni joi aina kylmää mustaa kahvia yöpaita päällään enne nukkumaan menoa ja nukkui hyvin yönsä .
        Olen samaa mieltä kanssasi että ihan mennä illalla nukkumaan ja kuunnella vaikka jotai poddia . Mutta nukahda vasta siinä yhdentoista aikaan , joten muutamia fimejäkin ehtii katsella tabetilta radio päällä,aina

• Anonyymi

Kyllä hyvä unirytmi tärkeä on. Täytyy ajoissa rauhoittua, niin nukkuu hyvin.

• Anonyymi

Sinulla voi olla diabetes. Silloin koko ajan unettaa, janottaa ja pissattaa.

• Anonyymi

Ei minua koko ajan uneta. Vasta iltaisin. Et taida olla penaalin terävin kynä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2731
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2232
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1883
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1400
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      65
      1310
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      132
      1270
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe