Ihanaa kohta pääsee taas nukkumaan

Anonyymi-ap

Olen 42 v mies ja rakastan nukkumista. Puolen päivän jälkeen yleensä totean että sitä ollaan paremmalla puolen päivää ja kolmen maissa jo innostun lähestyvästä illasta.
Ennen kuutta kömmin sänkyyn kuuntelemaan äänikirjaa ja seiskan jälkeen suljen silmäni ja rupean nukkumaan.
Yöllä näkyy vaikka mitä unia ja nukunkin aamu viiteen. Se on masentava hetki kun pitää nousta uuteen päivään kun lämmin vuode houkuttelisi niin kovasti.

Harrastan oikeastaan nukkumista. Kai niin voisi sanoa. Tämä nukkuminen on mahdollista kun ei ole lapsia ja olen sinkku ja sinkkuna pysynkin. En taatusti halua suhdetta kun uni rytmini kärsisi.

Nukkuminen on mukavaa. Nyt kello on 16.18 ja tunnen jo innostusta ja mukavaa rentouden tunnetta lähestyvästä yöstä

5

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisään vielä että olen hyvin tarkka etten juo kahvia 12 jälkeen päivällä. En halua ottaa riskiä että nukahtaminen vaikeutuisi. Siitäkin on kokemusta. Liiallisesta kofeiinista nimittäin.
      Lisäksi pesen vuodevaatteet kerran viikossa että dänky on puhdas nukkua. Unihygienia kohdallaan myös sen suhteen että tuuletan huoneen hyvin.

Eläkkeellä kun on niin mikäs tässä loikoillessa

• Anonyymi

Ei se kahvi unia vie ainakaan minulta , saata juoda vielä vähän ennen nukkumaan menoa pari kuppia silloin on aamullakin mukavampi herätä ja keittää aamukahvit. Ystävättäreni joi aina kylmää mustaa kahvia yöpaita päällään enne nukkumaan menoa ja nukkui hyvin yönsä .
        Olen samaa mieltä kanssasi että ihan mennä illalla nukkumaan ja kuunnella vaikka jotai poddia . Mutta nukahda vasta siinä yhdentoista aikaan , joten muutamia fimejäkin ehtii katsella tabetilta radio päällä,aina

• Anonyymi

Kyllä hyvä unirytmi tärkeä on. Täytyy ajoissa rauhoittua, niin nukkuu hyvin.

• Anonyymi

Sinulla voi olla diabetes. Silloin koko ajan unettaa, janottaa ja pissattaa.

• Anonyymi

Ei minua koko ajan uneta. Vasta iltaisin. Et taida olla penaalin terävin kynä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35