Olen 42 v mies ja rakastan nukkumista. Puolen päivän jälkeen yleensä totean että sitä ollaan paremmalla puolen päivää ja kolmen maissa jo innostun lähestyvästä illasta.
Ennen kuutta kömmin sänkyyn kuuntelemaan äänikirjaa ja seiskan jälkeen suljen silmäni ja rupean nukkumaan.
Yöllä näkyy vaikka mitä unia ja nukunkin aamu viiteen. Se on masentava hetki kun pitää nousta uuteen päivään kun lämmin vuode houkuttelisi niin kovasti.
Harrastan oikeastaan nukkumista. Kai niin voisi sanoa. Tämä nukkuminen on mahdollista kun ei ole lapsia ja olen sinkku ja sinkkuna pysynkin. En taatusti halua suhdetta kun uni rytmini kärsisi.
Nukkuminen on mukavaa. Nyt kello on 16.18 ja tunnen jo innostusta ja mukavaa rentouden tunnetta lähestyvästä yöstä
Ihanaa kohta pääsee taas nukkumaan
5
53
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja lisään vielä että olen hyvin tarkka etten juo kahvia 12 jälkeen päivällä. En halua ottaa riskiä että nukahtaminen vaikeutuisi. Siitäkin on kokemusta. Liiallisesta kofeiinista nimittäin.
Lisäksi pesen vuodevaatteet kerran viikossa että dänky on puhdas nukkua. Unihygienia kohdallaan myös sen suhteen että tuuletan huoneen hyvin.
Eläkkeellä kun on niin mikäs tässä loikoillessa- AnonyymiUUSI
Ei se kahvi unia vie ainakaan minulta , saata juoda vielä vähän ennen nukkumaan menoa pari kuppia silloin on aamullakin mukavampi herätä ja keittää aamukahvit. Ystävättäreni joi aina kylmää mustaa kahvia yöpaita päällään enne nukkumaan menoa ja nukkui hyvin yönsä .
Olen samaa mieltä kanssasi että ihan mennä illalla nukkumaan ja kuunnella vaikka jotai poddia . Mutta nukahda vasta siinä yhdentoista aikaan , joten muutamia fimejäkin ehtii katsella tabetilta radio päällä,aina
- AnonyymiUUSI
Kyllä hyvä unirytmi tärkeä on. Täytyy ajoissa rauhoittua, niin nukkuu hyvin.
- AnonyymiUUSI
Sinulla voi olla diabetes. Silloin koko ajan unettaa, janottaa ja pissattaa.
- AnonyymiUUSI
Ei minua koko ajan uneta. Vasta iltaisin. Et taida olla penaalin terävin kynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959