Onko tietoa, lakkautetaanko koko koulu?
Yt neuvottelut tullu päätökseen
Kpedu Kannuksen yksikkö
11
1273
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi lehmää sanotaan irti, sekä yksi koiranvirka muutetaan osa- aikaiseksi
- Anonyymi
Joo nurin koko paska
- Anonyymi
Ei juuri mikään muutu, jatkaa samaan malliin, yli 60 henkilöä töissä. Kannuksen isoimpia työnantajia.
- Anonyymi
Kyllä tilalle rakennetaan kurittomille pojille piikkilanka aidoin eristetty alue.jossa he opiskelevat ja harrastavat urheilua kaikki matkaviestimet jne pois.Heillä olisi oikeus nähdä vanhempia noin 3krt viikossa
- Anonyymi
No tulihan sitä pikkupoikafantasiaa.
Sieltä aitauksesta voisit lassota poikia ja sitten pitää vähän hyvänä, ku vaimo ei anna
- Anonyymi
Jotain on vialla kun mullikoulussa afrikkalaisia nuoria miehiä "opiskelee" ja verovaroilla naulailevat myyntikojuja kun samaan aikaan vuodeosasto suljetaan tai veteraanien etuuksia leikataan paikkakunnalla.
- Anonyymi
On vain yksi iäkäs veteraani, hänellä täyshoito. Ei ole tuettavia veteraaneissa.
- Anonyymi
Soite on vastuussa veteraaneista ja terveydenhoidosta. Valittakaa Kokkolaan.
Koulutus kuuluu kunnille ja kuntayhtymille ja rahat tulevat opetusministeriöstä.
- Anonyymi
Veteraaneja tulee lisää sillä parisataa suomalaista taistelee tälläkin hetkellä Ukrainassa. Kitinkannuksessa näiden veteraanien hoito ja kuntoutus tullaan järjestämään tulevaisuudessa kuten myös haavoittuneiden ukrainalaisten sotilaiden.
- Anonyymi
Poliisikoirille jäljitys tehtäviin ja syötteinä kuvaamaan rikollista pidätys harjoituksissa. Iltaisin saavat nuoria tyttöjä viihdyttää kuten osaavat.
- Anonyymi
Kun ööh ranskikset makkaralla tai pizza? En tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006