Kevään kuntavaalit lähestyvät ja niissä Vasemmistoliitto tekee " jytkyn" ottamalla kolme paikkaa.
Kuntavaalit on perinteisesti henkilövaalit joissa valinta tehdään henkilön persoonan perusteella, ei niinkään sen mikä hänen edustamansa puolueen agenda on. Nyt kaivataan henkilöitä jotka ovat pienen ihmisen ja duunarin puolella ja niitä löytyy oikeastaan vain vasemmalta. Keskustan ja oikeiston aikakausi on ohi.
Vasemmistoliitto tekee nousun Orimattilassa
36
570
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ennemminkin "tyhmän ihmisen puolella", jotka haluaa uskoa valheisiin.
Älä siis herjaa pieniä tai lyhytkasvuisia, kiitos. - Anonyymi
meillä vasemmistoliitossa on roskapussillinen pirkka niksejä, saatiin ne putinilta..
- Anonyymi
Vasemmistoliitto tuomitsee Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan. Joten ei kannata sekottaa Puuttinia heihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliitto tuomitsee Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan. Joten ei kannata sekottaa Puuttinia heihin.
Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi
-Matteus-
- Anonyymi
Eipä herjata vasureita. Kyllä ne roskapussillisen paikkoja nykäsee…nimittäin amalgamipaikkoja hampaistaan.
- Anonyymi
Oikeinko kolme paikkaa??? Onko niillä muka niin monta ehdokasta???
- Anonyymi
Nyt kun persuilla menee persuksilleen niin Vasemmistoliitto lataa uskoa kansaan. Keskustassa ja kylillä on kova noste Vasemmistoliitolle.
- Anonyymi
Enemmin äänestää vasemmistoa kuin näitä persun vässyköitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmin äänestää vasemmistoa kuin näitä persun vässyköitä.
Äänestä kaikes rauhassa, kyllä niitä kommunistejä yks roskapussillinen äänestää. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestä kaikes rauhassa, kyllä niitä kommunistejä yks roskapussillinen äänestää. 😁
Vasemmistoliitto on ainoa järkevä vaihtoehto Orimattilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliitto on ainoa järkevä vaihtoehto Orimattilassa.
Älä puhu paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Herää jo totuuteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää jo totuuteen!
Ota pää pois roskapussista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pää pois roskapussista.
Olen ennen äänestänyt persuja. Nyt riitti. Äänestän Vasemmistoliittoa jatkossa. Ei tarvitse häpeästä pistää päätä pensaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ennen äänestänyt persuja. Nyt riitti. Äänestän Vasemmistoliittoa jatkossa. Ei tarvitse häpeästä pistää päätä pensaaseen.
Sama täällä. Olen hävenny kun äänestin viimeksi persua. Nyt joko demari tai Tarmo saa ääneni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti valehdella. Ei tota kukaan usko. Sä oot ollu aina vasemmisto kommunisti. Hyi! Mees ny keräileen roskia äläkä höpöttele hölmöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti valehdella. Ei tota kukaan usko. Sä oot ollu aina vasemmisto kommunisti. Hyi! Mees ny keräileen roskia äläkä höpöttele hölmöjä.
Vasemmistoliitto sananmukaisesti korjaa roskat. Ne paskat mitä nykynen valtuusto on sotkenu.
- Anonyymi
Minä äänestän kokkelinokkaa jos toimittaa eväät minulle edullisesti kaupasta.
- Anonyymi
Lähteekö kokis viel ehrolle? 🙈
- Anonyymi
Vasemmistoliitto tekee todellisen jytkyn Orimattilassa.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto tarjoaa teille roskapussillisen pirkka niksejä! Todella houkuttelevaa. Must ois jotenkin tosi noloa äänestää kommunistejä. Vasemmistopuolueet pitäis kieltää lailla. Venäjän nuolijoita.
- Anonyymi
Mun mummo äänestää haudasta kyläkauppias Armoa! Mummo oli kirkuvan punainen kommunisti. Siihen se kuolikin. Ei jääny jälkeen ku sininen työtakki ja punainen lippis. Vaikkei se töis ikinä viittiny käydäkkään..
- Anonyymi
Ottaapa koville. Pelko pistää hyppimään.
- Anonyymi
Pyhänä poikkesin Ysivitoselle ja kuuntelin kuinka ukot kahvipöydässä puhuivat Orimattilan tilanteesta. Perseestä on touhu jokaisen mielestä. Seuraavissa vaaleissa aikovat äänestää Vasemmistoliittoa.
- Anonyymi
Juu samaa puhetta oli uuden Prisman käytävällä kun hetkeksi istahdin penkille. Joku persu siinä oli pahoillaan kun olivat liikaa sählänneet ja munineet Erkontien kanssa.
- Anonyymi
Moni persu häpeää sitä että kuuluu tai on kuulunut persuihin. Se on sitä persuhäpeää.
- Anonyymi
Tämä on just näin. Kyllä minnuu on viduttanu kun lähdin persujen kelkkaan. Nyt en ennää koskaan sorru siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on just näin. Kyllä minnuu on viduttanu kun lähdin persujen kelkkaan. Nyt en ennää koskaan sorru siihen.
Minä olen ylpeä persu vaikka minulle nauretaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ylpeä persu vaikka minulle nauretaan.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Harkitse, voit vielä pelastua.
- Anonyymi
Tarmokasta vaalivuotta! Huhtikuussa tulee suuri uusi jytky Orimattilan vaaleissa. Sen nimi on Tarmo.
- Anonyymi
Suksi kommunisti tarmoinesi kuuseen tääl ei kommareita tarvita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi kommunisti tarmoinesi kuuseen tääl ei kommareita tarvita..
Mistäs lähtien Vasemmistoliittolaiset on kommareita? Kyllä sinä et ymmärrä poliittisista suuntauksista mitään.
- Anonyymi
Vasemmistoliitolla on kova urakka saaha kaupungin talous kuntoon persujen ja Laarssonnin jäljiltä.
- Anonyymi
lehressä sanottiin että persut ja kalle korjas jo asiat kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lehressä sanottiin että persut ja kalle korjas jo asiat kuntoon.
Ei pitele paikkojaan. Alijäämää on viime vuodelta -35 euroa per naama. Miinusta on tilikaudelta 549 360 euroa. Että semmosta Orimattilan kaupungin talouven hoitoa.
- Anonyymi
roskapussikommarit syöksee putinin avulla rumpin pois vallasta. sirppi ja vasara se olla pitää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779