Sarkajuhla 2025

Anonyymi-ap

Hei, olisiko muitakin tämän vuoden sarkajuhlaan aveceiksi kutsuttuja?
Mistä olette hankkineet iltapukunne?

29

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite olin 2023 sarkajuhlissa ja ostin kaksi pukua varuilta ja molemmat oli bobbleroomista:)

      • Anonyymi

        Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?

        Hei muakin kiinnostaisi millaiset mekot sinulla on ollut? Voisitko linkittää niitä tähän?:)


    • Anonyymi

      Moikka!
      Olen itsekkin mekkoa etsimässä vielä. Millaiset kengät ajattelitte hankkia?

      • Anonyymi

        Mulla on sellaset nudet matalakorkoiset korkokengät jemmassa, luulen että ne soveltuu hyvin ja jaksan niillä olla koko illan☺️


    • Anonyymi

      Itsellä on 3 mekkovaihtoehtoa, satiinista, kankaista, kimaltavaa. Halusin mahdollisimman värikästä esim. Vihreä, liila, ruusukulta.

      • Anonyymi

        Hei, kai olit tietoinen että puku koodi on tumma puku :)


    • Anonyymi

      Torista/facesta ja iltapukuoutletista löytyi nättejä mekkoja

    • Anonyymi

      Tisestä löysin itselleni sopivan mekon, eli kannattaa sekin katsella läpi!

    • Anonyymi

      Onko/oliko teidän mekoissa mitään halkioita? Sain ohjeeksi, että mekon pitäisi olla nilkkaan siihen luuhun asti ylettyvä sekä olkapäät peitettynä.

      • Anonyymi

        Mulla on iso halkio…


    • Anonyymi

      Mulla on mekko iltapuku outletista! Mulla ei oo halkiota ja hartiat peitän semmosella hartiahuivilla, kun on olkapäät paljaat ja vähän avoin kaula-aukko myös

    • Anonyymi

      Ja kengät mulla on mustat matalat korot, luin jostain että ei sais olla semmoset missä näkyy varpaat niin on umpinaiset kärjestä

    • Anonyymi

      Meinasitteko käydä kampaajalla vai väkertää hiuksenne itse? Ja tiedättekö mtn aikatauluja monelta olisi oltava paikalla?

    • Anonyymi

      Mä meinaan käydä kampaajalla, oon niin surkee ite laittaa hiuksia etten uskalla lähtee siihen leikkiin. Ja aikataulusta en oo vielä kehdannut kysellä, mutta luin vuoden -23 ketjusta että klo 16 olisi lähtenyt kuljetus keskustasta santikseen, eli varmaan suunnilleen sama tänäkin vuonna

    • Anonyymi

      Eikö säkki olisi paras vaihtoehto sarkajuhlaan, tuohivirsut jalkaan ja vanha muori huivi päähän. Ei kai tommonen nyt
      niiin suuri seurapiiri tapahtuma ole, että oikein juhlapuku pitää erikseen hommata🤭

    • Anonyymi

      Itse tilasin vintedistä. Onko vinkkejä mistä löytyisi kivoja hartijahuiveja tms?

    • Anonyymi

      Oletteko te tulossa myös sille tanssikurssille? Jos olette niin laitatteko sinne jo tanssikengät jalkaan?

      • Anonyymi

        Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.

        Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.

        Mä ajattelin myös mennä tennareilla


    • Anonyymi

      Mä tilasin netistä…

    • Anonyymi

      olispa kiva tehdä joku snäppiryhmä tai muu mihin vois laittaa kuvia minkälaisia mekkoja kukakin meinaa laittaa

      • Anonyymi

        Hei niin oiskin! miten tämmösen vois toteuttaa tätä kautta


    • Anonyymi

      Minkälaisen laukun otatte sinne?

      • Anonyymi

        Mä otan semmosen pienen kirjekuorilaukun tyylisen kimaltavan laukun, johon saa myös tarvittaessa ihnan kiinnitettyä.


    • Anonyymi

      Mitä laitatte jatkoille päälle? Ja vaihdetaanko tanssiaismekot vasta paikan päällä vai jo etukäteen?

      • Anonyymi

        Teemana jatkoille vissii ”smart casual”, mut ei kuulemma sillai väliä mitä pukee. Ja mietin samaa et voiks ne pukee siellä vasta? Onkohan santahaminaan joku yhteiskuljetus


      • Anonyymi

        jep mietin tätä kans


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe