Sarkajuhla 2025

Anonyymi-ap

Hei, olisiko muitakin tämän vuoden sarkajuhlaan aveceiksi kutsuttuja?
Mistä olette hankkineet iltapukunne?

19

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite olin 2023 sarkajuhlissa ja ostin kaksi pukua varuilta ja molemmat oli bobbleroomista:)

• Anonyymi

Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?

Hei muakin kiinnostaisi millaiset mekot sinulla on ollut? Voisitko linkittää niitä tähän?:)

• Anonyymi

Moikka!
      Olen itsekkin mekkoa etsimässä vielä. Millaiset kengät ajattelitte hankkia?

• Anonyymi

Mulla on sellaset nudet matalakorkoiset korkokengät jemmassa, luulen että ne soveltuu hyvin ja jaksan niillä olla koko illan☺️

• Anonyymi

Itsellä on 3 mekkovaihtoehtoa, satiinista, kankaista, kimaltavaa. Halusin mahdollisimman värikästä esim. Vihreä, liila, ruusukulta.

• Anonyymi

Hei, kai olit tietoinen että puku koodi on tumma puku :)

• Anonyymi

Torista/facesta ja iltapukuoutletista löytyi nättejä mekkoja

• Anonyymi

Tisestä löysin itselleni sopivan mekon, eli kannattaa sekin katsella läpi!

• Anonyymi

Onko/oliko teidän mekoissa mitään halkioita? Sain ohjeeksi, että mekon pitäisi olla nilkkaan siihen luuhun asti ylettyvä sekä olkapäät peitettynä.

• Anonyymi

Mulla on mekko iltapuku outletista! Mulla ei oo halkiota ja hartiat peitän semmosella hartiahuivilla, kun on olkapäät paljaat ja vähän avoin kaula-aukko myös

• Anonyymi

Ja kengät mulla on mustat matalat korot, luin jostain että ei sais olla semmoset missä näkyy varpaat niin on umpinaiset kärjestä

• Anonyymi

Meinasitteko käydä kampaajalla vai väkertää hiuksenne itse? Ja tiedättekö mtn aikatauluja monelta olisi oltava paikalla?

• Anonyymi

Mä meinaan käydä kampaajalla, oon niin surkee ite laittaa hiuksia etten uskalla lähtee siihen leikkiin. Ja aikataulusta en oo vielä kehdannut kysellä, mutta luin vuoden -23 ketjusta että klo 16 olisi lähtenyt kuljetus keskustasta santikseen, eli varmaan suunnilleen sama tänäkin vuonna

• Anonyymi

Eikö säkki olisi paras vaihtoehto sarkajuhlaan, tuohivirsut jalkaan ja vanha muori huivi päähän. Ei kai tommonen nyt
      niiin suuri seurapiiri tapahtuma ole, että oikein juhlapuku pitää erikseen hommata🤭

• Anonyymi

Itse tilasin vintedistä. Onko vinkkejä mistä löytyisi kivoja hartijahuiveja tms?

• Anonyymi

Oletteko te tulossa myös sille tanssikurssille? Jos olette niin laitatteko sinne jo tanssikengät jalkaan?

• Anonyymi

Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.

Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4253
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1979
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1605
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1432
    8. 250
      1285
    9. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      276
      1153
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      77
      1152
    Aihe