Sarkajuhla 2025

Anonyymi-ap

Hei, olisiko muitakin tämän vuoden sarkajuhlaan aveceiksi kutsuttuja?
Mistä olette hankkineet iltapukunne?

29

1409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite olin 2023 sarkajuhlissa ja ostin kaksi pukua varuilta ja molemmat oli bobbleroomista:)

• Anonyymi

Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?

Hei muakin kiinnostaisi millaiset mekot sinulla on ollut? Voisitko linkittää niitä tähän?:)

• Anonyymi

Moikka!
      Olen itsekkin mekkoa etsimässä vielä. Millaiset kengät ajattelitte hankkia?

• Anonyymi

Mulla on sellaset nudet matalakorkoiset korkokengät jemmassa, luulen että ne soveltuu hyvin ja jaksan niillä olla koko illan☺️

• Anonyymi

Itsellä on 3 mekkovaihtoehtoa, satiinista, kankaista, kimaltavaa. Halusin mahdollisimman värikästä esim. Vihreä, liila, ruusukulta.

• Anonyymi

Hei, kai olit tietoinen että puku koodi on tumma puku :)

• Anonyymi

Torista/facesta ja iltapukuoutletista löytyi nättejä mekkoja

• Anonyymi

Tisestä löysin itselleni sopivan mekon, eli kannattaa sekin katsella läpi!

• Anonyymi

Onko/oliko teidän mekoissa mitään halkioita? Sain ohjeeksi, että mekon pitäisi olla nilkkaan siihen luuhun asti ylettyvä sekä olkapäät peitettynä.

• Anonyymi

Mulla on iso halkio…

• Anonyymi

Mulla on mekko iltapuku outletista! Mulla ei oo halkiota ja hartiat peitän semmosella hartiahuivilla, kun on olkapäät paljaat ja vähän avoin kaula-aukko myös

• Anonyymi

Ja kengät mulla on mustat matalat korot, luin jostain että ei sais olla semmoset missä näkyy varpaat niin on umpinaiset kärjestä

• Anonyymi

Meinasitteko käydä kampaajalla vai väkertää hiuksenne itse? Ja tiedättekö mtn aikatauluja monelta olisi oltava paikalla?

• Anonyymi

Mä meinaan käydä kampaajalla, oon niin surkee ite laittaa hiuksia etten uskalla lähtee siihen leikkiin. Ja aikataulusta en oo vielä kehdannut kysellä, mutta luin vuoden -23 ketjusta että klo 16 olisi lähtenyt kuljetus keskustasta santikseen, eli varmaan suunnilleen sama tänäkin vuonna

• Anonyymi

Eikö säkki olisi paras vaihtoehto sarkajuhlaan, tuohivirsut jalkaan ja vanha muori huivi päähän. Ei kai tommonen nyt
      niiin suuri seurapiiri tapahtuma ole, että oikein juhlapuku pitää erikseen hommata🤭

• Anonyymi

Itse tilasin vintedistä. Onko vinkkejä mistä löytyisi kivoja hartijahuiveja tms?

• Anonyymi

Oletteko te tulossa myös sille tanssikurssille? Jos olette niin laitatteko sinne jo tanssikengät jalkaan?

• Anonyymi

Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.

Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.

Mä ajattelin myös mennä tennareilla

• Anonyymi

Mä tilasin netistä…

• Anonyymi

olispa kiva tehdä joku snäppiryhmä tai muu mihin vois laittaa kuvia minkälaisia mekkoja kukakin meinaa laittaa

• Anonyymi

Hei niin oiskin! miten tämmösen vois toteuttaa tätä kautta

• Anonyymi

Minkälaisen laukun otatte sinne?

• Anonyymi

Mä otan semmosen pienen kirjekuorilaukun tyylisen kimaltavan laukun, johon saa myös tarvittaessa ihnan kiinnitettyä.

• Anonyymi

Mitä laitatte jatkoille päälle? Ja vaihdetaanko tanssiaismekot vasta paikan päällä vai jo etukäteen?

• Anonyymi

Teemana jatkoille vissii ”smart casual”, mut ei kuulemma sillai väliä mitä pukee. Ja mietin samaa et voiks ne pukee siellä vasta? Onkohan santahaminaan joku yhteiskuljetus

• Anonyymi

jep mietin tätä kans

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      3957
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1886
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1562
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1392
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      24
      1251
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1140
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1122
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      94
      1109
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      129
      1083
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      993
    Aihe