Hei, olisiko muitakin tämän vuoden sarkajuhlaan aveceiksi kutsuttuja?
Mistä olette hankkineet iltapukunne?
Sarkajuhla 2025
29
2657
Vastaukset
- Anonyymi
Ite olin 2023 sarkajuhlissa ja ostin kaksi pukua varuilta ja molemmat oli bobbleroomista:)
- Anonyymi
Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kiitti vastauksesta! Sieltä siis syynäämään sopivaa vaihtoehtoa. Oliko sulla mistä materiaalista valmistetut mekot?
Hei muakin kiinnostaisi millaiset mekot sinulla on ollut? Voisitko linkittää niitä tähän?:)
- Anonyymi
Moikka!
Olen itsekkin mekkoa etsimässä vielä. Millaiset kengät ajattelitte hankkia?- Anonyymi
Mulla on sellaset nudet matalakorkoiset korkokengät jemmassa, luulen että ne soveltuu hyvin ja jaksan niillä olla koko illan☺️
- Anonyymi
Itsellä on 3 mekkovaihtoehtoa, satiinista, kankaista, kimaltavaa. Halusin mahdollisimman värikästä esim. Vihreä, liila, ruusukulta.
- Anonyymi
Hei, kai olit tietoinen että puku koodi on tumma puku :)
- Anonyymi
Torista/facesta ja iltapukuoutletista löytyi nättejä mekkoja
- Anonyymi
Tisestä löysin itselleni sopivan mekon, eli kannattaa sekin katsella läpi!
- Anonyymi
Onko/oliko teidän mekoissa mitään halkioita? Sain ohjeeksi, että mekon pitäisi olla nilkkaan siihen luuhun asti ylettyvä sekä olkapäät peitettynä.
- Anonyymi
Mulla on iso halkio…
- Anonyymi
Mulla on mekko iltapuku outletista! Mulla ei oo halkiota ja hartiat peitän semmosella hartiahuivilla, kun on olkapäät paljaat ja vähän avoin kaula-aukko myös
- Anonyymi
Ja kengät mulla on mustat matalat korot, luin jostain että ei sais olla semmoset missä näkyy varpaat niin on umpinaiset kärjestä
- Anonyymi
Meinasitteko käydä kampaajalla vai väkertää hiuksenne itse? Ja tiedättekö mtn aikatauluja monelta olisi oltava paikalla?
- Anonyymi
Mä meinaan käydä kampaajalla, oon niin surkee ite laittaa hiuksia etten uskalla lähtee siihen leikkiin. Ja aikataulusta en oo vielä kehdannut kysellä, mutta luin vuoden -23 ketjusta että klo 16 olisi lähtenyt kuljetus keskustasta santikseen, eli varmaan suunnilleen sama tänäkin vuonna
- Anonyymi
Eikö säkki olisi paras vaihtoehto sarkajuhlaan, tuohivirsut jalkaan ja vanha muori huivi päähän. Ei kai tommonen nyt
niiin suuri seurapiiri tapahtuma ole, että oikein juhlapuku pitää erikseen hommata🤭 - Anonyymi
Itse tilasin vintedistä. Onko vinkkejä mistä löytyisi kivoja hartijahuiveja tms?
- Anonyymi
Oletteko te tulossa myös sille tanssikurssille? Jos olette niin laitatteko sinne jo tanssikengät jalkaan?
- Anonyymi
Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tulossa sinne tanssikurssille, ja ajattelin ihan perus tennareilla mennä.
Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Ite mietin että pitäiskö jo sinne tanssikurssille laittaa tanssikengät jalkaan.
Mä ajattelin myös mennä tennareilla
- Anonyymi
Mä tilasin netistä…
- Anonyymi
olispa kiva tehdä joku snäppiryhmä tai muu mihin vois laittaa kuvia minkälaisia mekkoja kukakin meinaa laittaa
- Anonyymi
Hei niin oiskin! miten tämmösen vois toteuttaa tätä kautta
- Anonyymi
Minkälaisen laukun otatte sinne?
- Anonyymi
Mä otan semmosen pienen kirjekuorilaukun tyylisen kimaltavan laukun, johon saa myös tarvittaessa ihnan kiinnitettyä.
- Anonyymi
Mitä laitatte jatkoille päälle? Ja vaihdetaanko tanssiaismekot vasta paikan päällä vai jo etukäteen?
- Anonyymi
Teemana jatkoille vissii ”smart casual”, mut ei kuulemma sillai väliä mitä pukee. Ja mietin samaa et voiks ne pukee siellä vasta? Onkohan santahaminaan joku yhteiskuljetus
- Anonyymi
jep mietin tätä kans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504