Sorsat kaipaavat ruokaa ja ei vain avustusvaroin jota nämä hienot ihmiset omalla kustannuksellaan tekevät. Jos olisi ollut kova pakkastalvi sorsia olisi jo tähän mennessä kuollut joukottain. Kaupungilla täytyy ottaa asiaan toisenlainen asenne ja edes kustantaa vapaaehtoisille sorsien ruokintakulut. Sorsat ovat Kajaanin paras nähtävyys ja monille kaupunkilaisille suuri ilonaihe joita käydään katsomassa ihan koko perheen voimin.
Sorsille ruokaa
20
467
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän sorsa-aiheen voisi jo lopettaa täällä , ällöttävää.
- Anonyymi
Kyllä tästä sorsa-hommasta kannattaa puhua. Kajaanissa talvehtivien sorsien asian luulisi olevan kajaanilaisten ylpeyden aihe, onhan tämä sisämaassa talvehtiva populaatio eräs harvinaisimmista näin suurista populaatioista. Ehdotan, että me kaikki yhdessä pidämme huolta sorsistamme vaikka Kajaanin virkamiehet ja luottamusmiehet ovatkin eri mieltä - he eivät vaan ymmärrä tilannetta. Sorsatiede on heidän aivotoiminnalleen liian vaikeata.
- Anonyymi
Miksei kaupunki maksa minun pikkulinturuokintaa pihallani?
- Anonyymi
Kaupunki ei maksa ehki työttömille aamukahvia saatikka ruoki vesilintuja. Mitä törkeyttä!
Jäljelle jää vielä kysymykset miksi kunnan pitäisi tarjota työttömille kahvia tai sorsille jyviä.
Hoitakoot ulsteriukot nekin hommat! - Anonyymi
asiaa puhut ! laki vaatii auttamaan hädässä olevaa luonnoneläintä, joten kaupunki syyllistynyt eläinten heitteillejättöön, rikokseen
- Anonyymi
Sorsilla on siivet. Eiku lentoon ja etelää kohti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorsilla on siivet. Eiku lentoon ja etelää kohti.
Jokonon avilta tullut vastaus?
- Anonyymi
Lyijyä sorsille, niin loppuu tämä vouhotus.
- Anonyymi
Kesät kannatta säkeillä pullaa noille, niin kantakaa nytkin älkäkää vinkuko.
- Anonyymi
Kaupunki ei ole velvollinen maksamaan kenenkään yksityistä harrastusta.
- Anonyymi
Haloo, metsästäjät. Kyseessä on riistaruokinta, mitä eräjormatkin harrastaa.
Rane-69 - Anonyymi
Aikanaan nämä eristyksessä elävät Kajaanin sorsat evoluution ansiosta erkanee ihan erilliseksi lajikseen. Sitten ne on niin harvinaisia että näitä täytyy ruokkia jo harvinaisuutensa takia.
- Anonyymi
Minä vein ystävien ja kanssa sinne ruokaa ja sorsakeisari oli rannalla vahdissa.
- Anonyymi
Näyttävät nuo sorsat pullukoille ja hyvin voipaisille. Vapaaehtoiset ovat kiitettävästi pitäneet huolen ruokinnasta. Uhkauksista huolimatta ”poliisit” eivät ole kajonneet ruokkijoihin.
- Anonyymi
Kuka niistä? Olen huomannut, että ainakin ymp.teknisen lautakunnan pj PaKi on yksi sorsakeisariksi nimetty. Oliko hän ihan itse siellä vahdissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niistä? Olen huomannut, että ainakin ymp.teknisen lautakunnan pj PaKi on yksi sorsakeisariksi nimetty. Oliko hän ihan itse siellä vahdissa?
No sehän on jo yhden tuomion saanut tuttu kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on jo yhden tuomion saanut tuttu kaveri.
Niin on, mutta oliko se siellä rannalla?
- Anonyymi
Mitkä sorsat, ei siellä ole sorsia. P. Kettunen on sorsakeisari. Kuhan öyhöttää. Sorsat ovat onneksi muuttaneet. Ei Pentti enää ymmärrä.
- Anonyymi
Kyllä minä sen sorsakeisari nimen annoin valtuuston puheenjohtajalle. En Pentille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen sorsakeisari nimen annoin valtuuston puheenjohtajalle. En Pentille.
Tarkennus. Siis nimi on annettu ympäristöteknisen lautakunnan puheenjohtajalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726318- 1385722
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4773585Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192008- 391341
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56940