Sorsille ruokaa

Anonyymi-ap

Sorsat kaipaavat ruokaa ja ei vain avustusvaroin jota nämä hienot ihmiset omalla kustannuksellaan tekevät. Jos olisi ollut kova pakkastalvi sorsia olisi jo tähän mennessä kuollut joukottain. Kaupungilla täytyy ottaa asiaan toisenlainen asenne ja edes kustantaa vapaaehtoisille sorsien ruokintakulut. Sorsat ovat Kajaanin paras nähtävyys ja monille kaupunkilaisille suuri ilonaihe joita käydään katsomassa ihan koko perheen voimin.

20

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän sorsa-aiheen voisi jo lopettaa täällä , ällöttävää.

• Anonyymi

Kyllä tästä sorsa-hommasta kannattaa puhua. Kajaanissa talvehtivien sorsien asian luulisi olevan kajaanilaisten ylpeyden aihe, onhan tämä sisämaassa talvehtiva populaatio eräs harvinaisimmista näin suurista populaatioista. Ehdotan, että me kaikki yhdessä pidämme huolta sorsistamme vaikka Kajaanin virkamiehet ja luottamusmiehet ovatkin eri mieltä - he eivät vaan ymmärrä tilannetta. Sorsatiede on heidän aivotoiminnalleen liian vaikeata.

• Anonyymi

Miksei kaupunki maksa minun pikkulinturuokintaa pihallani?

• Anonyymi

Kaupunki ei maksa ehki työttömille aamukahvia saatikka ruoki vesilintuja. Mitä törkeyttä!
      Jäljelle jää vielä kysymykset miksi kunnan pitäisi tarjota työttömille kahvia tai sorsille jyviä.
      Hoitakoot ulsteriukot nekin hommat!

• Anonyymi

asiaa puhut ! laki vaatii auttamaan hädässä olevaa luonnoneläintä, joten kaupunki syyllistynyt eläinten heitteillejättöön, rikokseen

• Anonyymi

Sorsilla on siivet. Eiku lentoon ja etelää kohti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorsilla on siivet. Eiku lentoon ja etelää kohti.

Jokonon avilta tullut vastaus?

• Anonyymi

Lyijyä sorsille, niin loppuu tämä vouhotus.

• Anonyymi

Kesät kannatta säkeillä pullaa noille, niin kantakaa nytkin älkäkää vinkuko.

• Anonyymi

Kaupunki ei ole velvollinen maksamaan kenenkään yksityistä harrastusta.

• Anonyymi

Haloo, metsästäjät. Kyseessä on riistaruokinta, mitä eräjormatkin harrastaa.
      Rane-69

• Anonyymi

Aikanaan nämä eristyksessä elävät Kajaanin sorsat evoluution ansiosta erkanee ihan erilliseksi lajikseen. Sitten ne on niin harvinaisia että näitä täytyy ruokkia jo harvinaisuutensa takia.

• Anonyymi

Minä vein ystävien ja kanssa sinne ruokaa ja sorsakeisari oli rannalla vahdissa.

• Anonyymi

Näyttävät nuo sorsat pullukoille ja hyvin voipaisille. Vapaaehtoiset ovat kiitettävästi pitäneet huolen ruokinnasta. Uhkauksista huolimatta ”poliisit” eivät ole kajonneet ruokkijoihin.

• Anonyymi

Kuka niistä? Olen huomannut, että ainakin ymp.teknisen lautakunnan pj PaKi on yksi sorsakeisariksi nimetty. Oliko hän ihan itse siellä vahdissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niistä? Olen huomannut, että ainakin ymp.teknisen lautakunnan pj PaKi on yksi sorsakeisariksi nimetty. Oliko hän ihan itse siellä vahdissa?

No sehän on jo yhden tuomion saanut tuttu kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on jo yhden tuomion saanut tuttu kaveri.

Niin on, mutta oliko se siellä rannalla?

• Anonyymi

Mitkä sorsat, ei siellä ole sorsia. P. Kettunen on sorsakeisari. Kuhan öyhöttää. Sorsat ovat onneksi muuttaneet. Ei Pentti enää ymmärrä.

• Anonyymi

Kyllä minä sen sorsakeisari nimen annoin valtuuston puheenjohtajalle. En Pentille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sen sorsakeisari nimen annoin valtuuston puheenjohtajalle. En Pentille.

Tarkennus. Siis nimi on annettu ympäristöteknisen lautakunnan puheenjohtajalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      31
      5079
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      70
      1961
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      113
      1837
    4. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1814
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      6
      1759
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1700
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      984
    8. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      921
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      907
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      853
    Aihe