Näin eilen kaupassa romani miehen ja valkolaisen naisen, heillä oli myös pieni lapsi. Jäi mietityttämään onko tämä sallittua? Naisella oli päällään ns”pieni”hame. Eikö tälläisiä suhteita katsota pahalla
Romanit ja valkolaiset
Anonyymi-ap
5
351
Vastaukset
- Anonyymi
Täh ? Onhan näitä nyt ollut maailman sivu, eihän tämä mikään uusi asia ole. Heräsitkö just pitkiltä päikkäreiltä ? Valkolaisverta on varmaan jokaisessa romanisuvussa ihan sama katsotaanko hyvällä vai pahalla.
- Anonyymi
Ainahan näitä sekapareja on ollut, siis jo 1900-luvun alkupuolellakin eli yli 100 vuotta sitten.
Jotkut paheksuu, loput eivät.- Anonyymi
Se on hyväksyttävää jos mies kaaleita ja nainen valtaväestöä.jos toistepäin,ni hankaluuksia tiedossa
- Anonyymi
Millä vuosadalla alottaja elää? Vink: nyt on vuosi 2025
- Anonyymi
Aloittaja, katsoitko pahalla?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586