Mulla on yksi tuttu, n. 40-v. mies, joka ei ole ikinä seurustellut naisen kanssa. Puhuu kyllä naisista usein ja pää saattaa kääntyä, ku joku nätti nainen kulkee ohi ja saattaa kommentoida naisten seksikkyyttä ym., mutta omaa naista ei ole ikinä ilmestynyt kuvioihin. Eikä ole koskaan maininnut kenestäkään, johon olisi ollut rakastunut, ellei lasketa jotain tyyliin kouluaikojen naispuolisia ihastuksia. Paljon homofobista läppää tulee kyllä ja sen sellaista, niin olen vain miettinyt, että mitä sellaisesta pitäisi ajatella. Voisiko kyseessä olla piilohomo?
Onko n. nelikymppinen ikisinkku mies todennäköisesti kaappihomo?
11
525
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla. Kyllä piilohomot ovat hiljaa kaikesta seksuaalisuudesta, eivätkä nosta asiaa esiin missään. Toisaalta on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kiinnostuneet seksuaalisesta kanssakäymisestä toisten kanssa, ei kummankaan sukupuolen kanssa. Vaikka itsenäisesti tuleekin omin käsin onneen toiminnalla tyydytetyksi.
- Anonyymi
Riippuu siitä kuinka ymmärtää sanan 'todennäköisesti'. Suurempi todennäköisyys on varmasti että on hetero kuin että olisi homo tai bi, mutta suurempi todennäisyys homoudelle ja bi-seksuaalisuudelle kuin satunnaisessa joukossa samanikäisiä miehiä. Osalle homoista homovastaiset puheet ovat suojamuuri homoksi paljastumista vastaan. Siis näin olen lukenut, vaan en itse moisesti käyttäytyviä homoksi tietämiäni tunne.
Sanotaan että nykyään osan miehistä on vaikeampi löytää itselleen naisseuraa kuin aiemmin, joten paljon on ihan 100 % heteromiehiäkin sinkkuina tuossa ikäryhmässä. - Anonyymi
Aikoinaan kotipaikkakunnalla oli yksi tuttu vähän alle 40v komea ja miehekäs mies, jota naiset rakasti ja jonka ikisinkkuutta kaikki ihmetteli. Ammatissaan menestynyt, RUK:in käyny, fiksunoloinen mies aina vaan sinkkuna. Muutti lopulta Helsinkiin työn perässä. Sen sinkkuuden arvoitus kesti aina kunnes menin käymään ite ekaa kertaa 18-v. jannuna Hesassa ja oli sovittu, että se esittelee mulle kaupunkia. Esittelihän se, ja paljon muutakin - ja pääsi viemään mun peppuneitsyyden. Meidän heteron oloinen ikisinkku oli itseään paljon nuorempia kundeja haluava kaappihomo. Ei sitä koskaan tiiä.
- Anonyymi
Ei voi
- Anonyymi
Jos 30-vuotta täyttäneellä miehellä ei ole ollut ensimmäistäkään seurustelusuhdetta tai seksikokemusta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, niin hän on erittäin todennäköisesti kaappihomo tai vähintäänkin vielä syvemmällä kaapissa oleva bi.
- Anonyymi
Oma salaisuuteni miksi en ole koskaan seurustellut on mikropenis.
- Anonyymi
Hetero vastaa. Deittailu on vaikeaa nykyään. Sinkut miehet ehkä yleisempiä kuin luullaan ja tilanne huonompi kuin luullaan.
- Anonyymi
Mitä jos hän onkin aromanttinen? Eivät kaikki edes halua parisuhdetta.
- Anonyymi
Ei sun tarvitse ajatella mitään eikä tietää onko hän homo.
- Anonyymi
Eikö tallaisia miehiä ole jotka tuntevat salaista seksuaalista vetovoimaa miehiä kohtaan jolle ei vain mahda mitään
- Anonyymi
On varmasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929