Uudistettu jo vuodelle 2024 eli 11 kW-laturi, akuston tehokkaampi lämmitys latauksen aikana, pidempi range kun mittari säädettiin oikein. Hinta halventnut reippaasti. Nyt saa jopa nollakorolla rahoituksen ja talvirengaspaketti vain 290 eur. Tarjotaa harvinaisen paljon autoa.
bZ4X on nyt järkevin auto!
25
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sekö, että Tojon sähköauto lähestyy pikku hiljaa muiden autojen ominaisuuksia tekee siitä järkevimmän? Ilmaisia rahoituksia ei ole eikä tule.
- AnonyymiUUSI
Esimerkkilaskelma: Toyota bZ4X Style Edition AWD, korko 0 %, hinta/osamaksu 48160 €, avaus 399 €, 511 €/kk sis. käsittely 15 €/kk, 60 kk, viimeinen erä 19279 €, luotto + luottokust. 49459 €, tod. vuosikorko 0,77 %. Luottoaika max. 60 kk.
Ongelma onkin tuo lähtöhinta 48160 €. Kuka maksaa tuosta autosta noin paljon?- AnonyymiUUSI
5 vuoden jälkeen autosta on velkaa vielä melkein 20000 euroa.
- AnonyymiUUSI
Ja kuka hullu jättää viimeisen erän arvoksi melkein 20 tonttua. mietipä hiukan, maksat 5 vuotta rahoituseriä ja sen jälkeen käsissäsi 20 tonnia velkaa....
- AnonyymiUUSI
Maahantuojan hinnastossa Style edition AWD on hinnaltaan 51.500 eur kieppeillä. Onkos tuo 48 tonnia ja risat nyt joku uusi ovh vai autoliikkeen lisäalennus? Tuollainen hinta on mainittu nyt ainakin Toyota Airport (Vantaa) nettisivuilla. Tuo hinta on jo hyvä koska saa ison jykevän ja kestävän auton jossa 21 cm maavara ja yksi parhaimmista nelivedoista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maahantuojan hinnastossa Style edition AWD on hinnaltaan 51.500 eur kieppeillä. Onkos tuo 48 tonnia ja risat nyt joku uusi ovh vai autoliikkeen lisäalennus? Tuollainen hinta on mainittu nyt ainakin Toyota Airport (Vantaa) nettisivuilla. Tuo hinta on jo hyvä koska saa ison jykevän ja kestävän auton jossa 21 cm maavara ja yksi parhaimmista nelivedoista.
Ja yksi huonoimmista sähköauto-ominaisuuksista...
- AnonyymiUUSI
Tuosta Toyotasta pyydetään aivan liian kovaa hintaa. Tesla 3 on lähtöhinnaltaan nelisen tonnia halvempi, ja Tesla Y: kin on hieman halvempi. Polestar 2 on tosin pari tonnia kalliimpi. Vastaavan rangen id4 on viitisen tonnia halvempi, ja isoakkuinen muutaman tonnin kalliimpi. Vaikea keksiä, miksi valinnan pitäisi olla BZ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta Toyotasta pyydetään aivan liian kovaa hintaa. Tesla 3 on lähtöhinnaltaan nelisen tonnia halvempi, ja Tesla Y: kin on hieman halvempi. Polestar 2 on tosin pari tonnia kalliimpi. Vastaavan rangen id4 on viitisen tonnia halvempi, ja isoakkuinen muutaman tonnin kalliimpi. Vaikea keksiä, miksi valinnan pitäisi olla BZ.
Hah, älkää nyt jotain Trumpinnuolija Muskin Teslapaskaa tarjotko tai kiinan Polestaaria. Romurautaa molemmat. Toyota on oma luottomerkki. Muita olen kokeillut ja huonoiksi todennut!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah, älkää nyt jotain Trumpinnuolija Muskin Teslapaskaa tarjotko tai kiinan Polestaaria. Romurautaa molemmat. Toyota on oma luottomerkki. Muita olen kokeillut ja huonoiksi todennut!
Noiden lisäksi on muitakin merkkejä, ranskikset ovat sähköautoissa varteenotettavia pelejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noiden lisäksi on muitakin merkkejä, ranskikset ovat sähköautoissa varteenotettavia pelejä.
Ranskalainen ja sähkö, jeess! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Onhan tuo melkoisen jälkeen jäänyt, vai pitäisikö sanoa että jäljessä raahautuva auto?
- AnonyymiUUSI
Ai Tojon sähköiset puutteet korjaantuu mittaristo-ohjelmaa säätelemällä;
- edelleenkin puuttuu akun esilämmitys --> todella pitkät latausajat
- edelleenkin hintaluokkansa huonoin ajomatka, talvella luokkaa 250 km
TM:n sähköautovertailu 21/24., missä nämä "paranukset" olivat jo mukana:
1. Volkswagen ID.4 8,9 p
2. Renalult E-Scenic 8,4 p
3. Peugeot E-3008 8,3 p
4. Ford Explorer 8,1 p
5. Tesla Model Y 8,0 p
6. Kia EV6 7,9 p
7. Toyota bZ4X 7,7 p
8. BYD Seal U 7,0 p- AnonyymiUUSI
Ei huono saavutus Toyotalta, yksi jäi jo taakse noilla parannuksilla. Tämä viimeinen onkin Toyotan uusi partneri ja yhteistyökumppani ja varmasti jälki tulee olemaan sen mukaista.
- AnonyymiUUSI
Kaiken lisäksi Toyotassa on todella huonot jarrut 100-0 km/h 45 metriä, VW rumpujarrut takana huomattavasti parempi 41 metriä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken lisäksi Toyotassa on todella huonot jarrut 100-0 km/h 45 metriä, VW rumpujarrut takana huomattavasti parempi 41 metriä.
VW:n tietotaitoa ja osaamista korostaa tuo sähköautojensa antiikkiset rumpujarrut takana. Laittaisi nyt kiero sakemanni vielä eteenkin rummut. 😂
- AnonyymiUUSI
"akuston tehokkaampi lämmitys latauksen aikana," onko siellä vieläkään lämmitystä?
Jos on, niin hauskasti sanottu, "tehokkampi" kun aiemmin ei sitä edes ollut.
Peräti 11kW laturi, se onkin melkoinen laite, hihii!- AnonyymiUUSI
Älä hauku. Minulllakin on tuolla pihalla 11 kW laturi. En halunnut vaihtaa liittymääni suuremmaksi 22kW laturin vuoksi, kun pienemmälläkin on pärjätty hyvin. Auto kyllä ottaisi enemmänkin, jos annettaisiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä hauku. Minulllakin on tuolla pihalla 11 kW laturi. En halunnut vaihtaa liittymääni suuremmaksi 22kW laturin vuoksi, kun pienemmälläkin on pärjätty hyvin. Auto kyllä ottaisi enemmänkin, jos annettaisiin.
Niin se, että sinun liittymäsi sopii Tojon laturiin tekee sen hyväksi, hyvä sinulle. Mutta on muita sähkistä aikovia, joilla olisi mahdollisuus tehokkaampaan lataukseen ja Tojon 11 kW rajoittaa. Onhan se harmi, jos auton ominaisuudet eivät uutenakaan riitä siihen mikä muilla on mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin se, että sinun liittymäsi sopii Tojon laturiin tekee sen hyväksi, hyvä sinulle. Mutta on muita sähkistä aikovia, joilla olisi mahdollisuus tehokkaampaan lataukseen ja Tojon 11 kW rajoittaa. Onhan se harmi, jos auton ominaisuudet eivät uutenakaan riitä siihen mikä muilla on mahdollista.
Selvyydeksi mainittakoon, minulla ei ole Toyotaa, se ei edes hyötyisi 22kW kotilaturista.
- AnonyymiUUSI
Toyotan omapojan otsikot ovat kaikkien klikkiotsikoiden yläpuolella liioittelussaan.
- AnonyymiUUSI
Kaikki sähkövatkaimet ovat tavattoman vaivalloisia latauksen, lämmöntuotannon ja rangen vahtaamisen takia.
Arvokin niissä tippuu tonnin kuussa, on hölmöä hankkia sellainen ristikseen jos ei ole masokisti.- AnonyymiUUSI
Huomattava osa sähköautoista on jo varteenotettavia vaihtoehtoja, mutta niiden pahin ongelma on korkea hinta.
Tojon konsanttiauto ei ole varteenotettava vaihtoehto ja siihen nähden erittäin korkea hinta. - AnonyymiUUSI
Sinä se jaksat tuota yksittäistä sotaasi sähköautoja vastaan.
Olet melkoinen tuulimyllyjä vastaan taistelija kuin se entinenkin ritari, hihii!
- AnonyymiUUSI
Tojo rupeli Corolla joko myynisä
- AnonyymiUUSI
Tässä on luokan kingi eli hinta vs. ominaisuudet vs. tyyli:
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/a6481d86-3302-4242-8980-e67dc33981da
Cupra Tavascan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753