Tuli ilmoitus uudesta versiosta ja latasin sen, mutta nyt ei aukea tuosta tehtäväpalkin kuvakkeesta, tulee ilmoitus
-Value cannot be null (Parameter `value`).
Ohjelmalistaan tuli Fijitsu desk update ja tämä päivämäärä.
Että mitenkä toimitaan?
Fujitsu desk update
2
273
Vastaukset
- Anonyymi
Aukeaa varmaan sovelluksen pikakuvakkeesta tai suoraan sovelluksen kuvakkeesta. Jostain syystä tuo tehtäväpalkin kuvake ei ole päivittynyt. Kokeile avata kyseinen sovellus Käynnistä-valikon kautta esimerkiksi etsimällä sovellusta hakusanoilla "desk update" ja klikkaamalla sovelluksen kuvaketta. Jos sama toistuu, on sovelluksen päivitys mennyt pieleen. Silloin on parasta poistaa koko sovellus. Sovellus poistetaan joko vanhan Ohjauspaneelin Ohjelmat-kohdasta tai uudesta Asetukset > Sovellukset kohdasta. Tietokone toimii kyllä ilmankin kyseistä sovellusta.
- Anonyymi
Ei auennut mistään ja lopulta kun yritin palauttaa koneen toissapäivälle, sekosi koko mylly. Korjasi ja ei korjannut ja ties mitä ongelmaa tuli ja lopulta aina ilmoitti, ettei pysty korjaamaan. Tarjosi sitten joukon vaihtoehtoja tilanteeseen ja jonkun valitsin lähinnä summassa, joka palautti pari tuntia konetta johonkin alkuasetelmaan. Asensi Windowsinkin uudelleen, mutta tiedostot kai jäi, ettei ihan nollille palauttanut. VAlokuvia ja sellaisia ja onneksi salasanat ja muut oli muistitikullakin.
Nyt näyttää toimivan ja palauttelen tarpeen mukaan asennettuja ohjelmia, jotka häippäsi. Firefoxiin tottunena asensin Firefoxin ensimmäisenä, mutta tässä on nyt jännä oikolukujuttu, joka vetää koko ajan punaista siksakkia, kun kirjoitan suomen kielellä ja valikosta sen saa pois, mutta se asetus palaa aina takaisin. Se tulkitsee englanniksi nämä jutut.
Tuohon Fujitsun deskupdatejuttuun en taida enää sekaantua, se oli kerran huollossa asennettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621