Katseleeko joku oikeasti youtubea niiden mainosten takia ja lähettelee niitä vielä puhelimeensa? Omasta mielestäni ne on todella ärsyttäviä. Mainokset ylipäätään on tarpeettomia ja ärsyttäviä. Nyt joku mutisee siellä takarivissä että kyllä ihmiset ostaa kyllä sinä ostat mainosten mukaan. Yhtään tuotetta ei kotoani löydy jota youtube on mainostanut se on fakta. Tosin tiedän kyllä mitä tuotteita en halua ostaa. Esim swappien vai mikä se firman nimi oli kautta ei ole tulossa minulle yhtään iphonea koska en iphonen ylihintaisia puhelimia osta ne on vieläkin monta sataa prosenttia arvokkaanpia kuin puhelin kunnostettuna. Tiesittekö että iphonen todellinen arvo on korkeintaan 30e. Lippulaivan arvo. Te maksatte siitä 1000e ja pitelette sitä kuin se olisi kallein jalokivi maailmassa. Se korkea arvo teille johtuu siitä maksamastanne hinnasta. Esimerkkinä voisin myydä ulostettani 2000e kilo ja rikkauden näyttääksenne laittaisitte sen lasivitriiniin näytille. Todellinen arvo 0 euroa. Ymmärrättekö pointin? No se siitä. Iphone kuten bmw yms on muoti asioita ja lampaina toisianne matkitte ja niitä toisiltanne vaaditte muuten olette "köyhiä"
youtuben mainokset
Anonyymi-ap
2
324
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Duckduckgo-selaimen kautta voi katsoa youtubea ilman mainoksia.
- Anonyymi
Mitä mainoksia?
Ei minulla ainakaan näy mitään mainoksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521